Deze.quote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Rot eens een teringeind op met je aids en je topics en je longkanker en je kutuser-heid.
Ga dan van de Klaagbaak af, zit hier al langer dan jijquote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Rot eens een teringeind op met je aids en je topics en je longkanker en je kutuser-heid.
Jij toch ook, en sorry schat maar ik moest gewoon posten dat jij een zure sloot had afgelopen zaterdag aafquote:
Als jou mattiequote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Ga dan van de Klaagbaak af, zit hier al langer dan jij
quote:Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik niet hoor, vies-vies=schoon.
Daarna zit er toch weer pudding op beide.
Of nee.quote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Ga dan van de Klaagbaak af, zit hier al langer dan jij
Oh ja nou zeg :Squote:Op maandag 21 november 2011 00:46 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Jij toch ook, en sorry schat maar ik moest gewoon posten dat jij een zure sloot had afgelopen zaterdag aaf
Oeh lekker gangbangquote:Op maandag 21 november 2011 00:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dit ben jij (de middelste) alleen dan tien keer lelijker [ afbeelding ]
Shit man, is dat een echte mexicaanse potpalm daar links? Die dingen zijn zeldzaamquote:Op maandag 21 november 2011 00:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dit ben jij (de middelste) alleen dan tien keer lelijker [ afbeelding ]
Neukon?quote:
Vrouwen met zure sloten reageren zo.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Mensen zonder vrienden die dit soort topics openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |