SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op maandag 21 november 2011 11:30 schreef NBT het volgende:
mooi pinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
PEACE.. and love natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
bij de bar aan de zijkant. ongeveer halverwege.quote:Op maandag 21 november 2011 11:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook stom!!!!!
maar waar stond jij dan?
Inderdaad als hij had gezegd jammer voor je pak de volgende maar dan had ik twee uur kunne wachten en dan duurde deze reis vijf uur en een halfquote:
ohh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
wel vriendelijk bedankt neem ik aan ?quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad als hij had gezegd jammer voor je pak de volgende maar dan had ik twee uur kunne wachten en dan duurde deze reis vijf uur en een half
je bent bij de merch geweet???? daar stond ik de hele tijd naaast!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de bar aan de zijkant. ongeveer halverwege.
ik was al blij dat hij op het laatst nog dance commander speelde
vond het sowieso te snel afgelopen. en ze hadden verdomme de t-shirts niet meer groter dan L
als je die pet nou op had gehad, dan had ik je zeker wel gevondenquote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef NBT het volgende:
jaaaa, en dan een glitterbroek eronder voorstellen....
iets met eindhovenquote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Waar zijn jullie naar toe gegaan ?
Electric Sixquote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Waar zijn jullie naar toe gegaan ?
Ik had hem op !!!!! naja, halverwege niet meerquote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je die pet nou op had gehad, dan had ik je zeker wel gevonden
ah okequote:
ja, wel pas toen het afgelopen was. weet niet of je er toen nog stondquote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef NBT het volgende:
[..]
je bent bij de merch geweet???? daar stond ik de hele tijd naaast!!!!!!!!!
Uiteraard ik heb gezegd dat hij heel erg bedankt is en m'n held van de week toen moest ie lachenquote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel vriendelijk bedankt neem ik aan ?![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uiteraard ik heb gezegd dat hij heel erg bedankt is en m'n held van de week toen moest ie lachen
neem je dan wel spannend op?quote:Op maandag 21 november 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wel pas toen het afgelopen was. weet niet of je er toen nog stond
maar ja. nu moet je 13 maart maar naar PUSA komen, dan meeten we dan
hihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |