We kijken zo nu en dan ook een ander programma...quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef chufi het volgende:
Gezien de stats van dit topic zou ik zeggen dat het van SC zou moeten veranderen in SSC (Sunday Speed Chat)
quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef Doler12 het volgende:
Wtf ik zie Chuck Norris die een reclame maakt over WOW![]()
![]()
Wat een huilie zeg.quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Doler12 het volgende:
Huisarts doet aangifte tegen Peter R. de Vries
Arme huisartsquote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Doler12 het volgende:
Huisarts doet aangifte tegen Peter R. de Vries
volledig terecht, Petuurr weet niks hard te maken.quote:
Zie jij maar iets hard te maken.quote:Op maandag 21 november 2011 16:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volledig terecht, Petuurr weet niks hard te maken.
elke dag meerdere keren maak ik iets hardquote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zie jij maar iets hard te maken.
En dan niet even een smsje sturen ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alberto z'n worsten waren in de Bonus Maraca.
Ik heb je nummer niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 05:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
En dan niet even een smsje sturen ofzo
quote:Alle Stegeman droge worst
2.35 1.85
Blijf met je poten van je zuster af!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een geil dier die Kees Flodder
Sorry moest dat even hier posten.
Tatjana bedoel ik dan he
Rob is van de buis!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is er afgelopen maandag smaakpolitie er op geweest?
aahquote:Op donderdag 24 november 2011 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij zeikte te veel
Echt... ik zocht het al op en kwam uit op het vorige seizoen... Is het herhaling van het eerste seizoen? die is wel de moeite waard om terug te kijken.quote:
Die van BZN is wel een toppertje ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt... ik zocht het al op en kwam uit op het vorige seizoen... Is het herhaling van het eerste seizoen? die is wel de moeite waard om terug te kijken.
Ja die was wel mooi, maar eerste seizoen was écht goed, K3, thomas bergequote:Op donderdag 24 november 2011 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die van BZN is wel een toppertje ja.
oh ja Thomas Bergequote:Op donderdag 24 november 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die was wel mooi, maar eerste seizoen was écht goed, K3, thomas berge
Ik snapte al niet waarom je het zo kut vond dat je het had gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt... ik zocht het al op en kwam uit op het vorige seizoen... Is het herhaling van het eerste seizoen? die is wel de moeite waard om terug te kijken.
Ja die van Thomas heb ik een trauma aan overgehouden. Steeds als ik iets over hem hoor roep ik THOOOMAAASSSS!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die was wel mooi, maar eerste seizoen was écht goed, K3, thomas berge
Ik dacht dat er nieuwe eps waren johquote:Op donderdag 24 november 2011 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snapte al niet waarom je het zo kut vond dat je het had gemist.
Dat was echt achterlijk volkquote:Op donderdag 24 november 2011 00:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oh ja Thomas Berge
Ach ja
Raar volk
DIE IS OOK VOOR THOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSquote:Op donderdag 24 november 2011 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die van Thomas heb ik een trauma aan overgehouden. Steeds als ik iets over hem hoor roep ik THOOOMAAASSSS!!!
Ja huilen gingen ze.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Fans..gaan ze ruzie maken omdat zo'n zanger van BZN met iemand anders gaat zingen
Ik ga toch ook niet huilen als Willy Overtoom naar PSV gaat ofzo
haha.. smullenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja huilen gingen ze.
Maar dat ze een jaar later nog steeds zitten te janken, en hem dan gaan 'confronteren'.
En die baas liep met een korte 'live with it' weg zijn dikke wagen in
En ze hadden ruzie met iemand die het niet erg vond dat de man van BZN een duo was begonnen met een ander. Helemaal ruzie maken daaroverquote:
Ik zapte er even naartoe, zag dat wijf en dacht: laat maarquote:Op donderdag 24 november 2011 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nieuwe eps waren joh!!!
iddquote:Op donderdag 24 november 2011 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En ze hadden ruzie met iemand die het niet erg vond dat de man van BZN een duo was begonnen met een ander. Helemaal ruzie maken daarover
Of die van nick & simon, waar er roddels waren dat die vrouw nick/simon had bezwangerd en er hele fangroepen waren die constant over elkaar roddelden als pubers. En dan volwassen mensen he
En dan nog een volgtopic erover, die mensen hebben het eerste seizoen niet gezien? nepFANSquote:Op donderdag 24 november 2011 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zapte er even naartoe, zag dat wijf en dacht: laat maar
Bij BZN bedoel je.. Ja prachtig, lijkt wel een stel kleuters die hun verwachte sinterklaaskadootje niet krijgen maar iets andersquote:Op donderdag 24 november 2011 00:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ook wel sneu hoe die "fans" er bij staan bij het concert
Ik vind het een aanfluiting, ik vind het verschrikkelijk ik ga naar huis, ik wil dit niet langer
Wat is daar aan het handje dan ?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:47 schreef donald_dick het volgende:
Kunnen jullie de aflevering van Fort Oranje herinneren met alberto?
Ik hoorde vandaag een rapportage over de wantoestanden daaro:
http://www.hollanddoc.nl/(...)349600¤tPage=2
Zo te zien niet meerquote:
Nou ja, ik was een EXA mod. En EXA is dicht..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
afgekeurd? Nu de bijstand in ....
uitgefaseerd dusquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik was een EXA mod. En EXA is dicht..
Seizoenswerker.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik was een EXA mod. En EXA is dicht..
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!!!!!! MENSCHEN WELK GASTENBOEK?!?!??!!
iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we hebben nu al 2 weken geen gastenboek getrasht, dit valt tegen
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!!!!!! MENSCHEN WELK GASTENBOEK?!?!??!!
maak maar een mental notequote:
Na de komst van albertnoes osmde kamping geslotenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar aan het handje dan ?
Er is nog altijd de TR knopquote:
Jij ook nederlandisch praat? oke?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Na de komst van albertnoes osmde kamping gesloten
ies koeltoerquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij ook nederlandisch praat? oke?
Please laat mij als eerste eindigenquote:Voor het woningtype appartement middelhoogbouw in Rhenen bedraagt bij een inschrijfduur van 5 jaren en 3 maanden de slaagkans ongeveer 65%.
Deze slaagkans is gebaseerd op 34 toegewezen woningen in het afgelopen jaar.
Het betreft hier de toegewezen woningen waarbij geen sprake was van een voorrangsregeling.
kut t9, hoewel ik geen enkel idee heb hoe osmo in mijn woordenboek terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij ook nederlandisch praat? oke?
je bedoelt de NSB knopquote:
Was weer smullen inderdaad, er werd weer flink bespaard op de boodschappen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef Studiotje het volgende:
Vanavond om 19:00 is Extreme Couponing op TV! Op TLC.. is echt bizar.!
waarom kan zoiets niet in nederlandquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef Studiotje het volgende:
Vanavond om 19:00 is Extreme Couponing op TV! Op TLC.. is echt bizar.!
$ 1.300 aan boodschappen doen en dan een tegoedbon krijgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Was weer smullen inderdaad, er werd weer flink bespaard op de boodschappen.
Ik zie alleen maar een bedriegerquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef Lindstrøm. het volgende:
Lekkere kontjes die meisjes op RTL4
WHATquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef Karina het volgende:
Nee he? Geen confrontatie en geen underkoffer? Saai.
quote:
quote:Zondag in de uitzending:
De huiveringwekkende moord op Antoinette Bont
In juli 1995 vinden twee mannen in het Winschoterdiep bij het Groningse Zuidbroek de ernstig verminkte romp van de 24-jarige tippelaarster Antoinette Bont. Drie dagen later ziet een jongen vijfentwintig kilometer verderop in het Peizerdiep een sporttas drijven waarin de ledematen van de vrouw blijken te zitten. Haar hoofd wordt nooit teruggevonden.
De moord op de straatprostituee geldt als een van de meest lugubere moorden ooit in Nederland gepleegd en is ondanks intensief onderzoek nog altijd onopgelost. Het belangrijkste houvast voor de recherche was de groene sporttas waarin Antoinettes ledematen werden gevonden. Deze tas bleek via een kerstpakket te zijn verspreid onder vierduizend werknemers van het energiebedrijf Edon. Moet de dader worden gezocht onder één van hen?
En dan is er nog een mogelijke link met een moordzaak die opvallend veel gelijkenissen vertoont met de moord op Antoinette Bont. Deze eveneens gruwelijke moord is echter wél opgelost, hoewel nog veel vragen onbeantwoord zijn gebleven…
Analoge frequentie bedoel je of wat?quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weet iemand het ch / cc nummer van BBC 2? Wil heel graag te finale van het wk tennis zien maar BBC 2 staat niet geprogrammeerd op de tv van het huisje waarin ik momenteel verblijf..
in welk gebied/stad zit jequote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weet iemand het ch / cc nummer van BBC 2? Wil heel graag te finale van het wk tennis zien maar BBC 2 staat niet geprogrammeerd op de tv van het huisje waarin ik momenteel verblijf..
overtreders, een nieuwe episode van Peter R en 300 orgasmes per dagquote:
Hoeft niet saai te zijn hoor, er kunnen juist confrontaties en underkuffer bij moordzaken zijn, zie joran v/d slootquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef tralalala het volgende:
Peter weer met een moordzaak![]()
RIP TV SC
Veel plezier vanavondquote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
overtreders, een nieuwe episode van Peter R en 300 orgasmes per dag
ja, dan kunnen we rellen op de site van de energie maatschappijquote:
Beau is gepwned door een B Filmquote:Met SBS 6 wil het nog steeds niet vlotten, hoewel de vervangende film Bee Movie zo'n 100.000 kijkers meer wist te trekken van Beau van Erven Dorens voormalige zaterdagavondshow Het Beste Idee van Nederland dat net boven de 300.000 mensen scoorde.
Ja maar het is dan ook echt een kutprogramma, die beau moet gewoon deal or no deal doen. Hij is echt niet een type om gekke dingen te proberenquote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef donald_dick het volgende:
en btw:
[..]
Beau is gepwned door een B Film
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef tralalala het volgende:
Peter weer met een moordzaak![]()
RIP TV SC
antiloop!quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Peters laatste seizoen
Gelijk champagne op zijn saaiste seizoen ooit!quote:
quote:
Maraca haat Peter.quote:
Heb je een snorrenfetish.quote:Op zondag 27 november 2011 16:17 schreef Maraca het volgende:
Omdat Peter een vervelend menneke is die te vol is van zichzelfVroeger vond ik hem nog wel tof (zeg maar, toen hij nog een snor had), maar nu
Hij is wat nors en sceptisch van aard...quote:Op zondag 27 november 2011 16:17 schreef Maraca het volgende:
Omdat Peter een vervelend menneke is die te vol is van zichzelfVroeger vond ik hem nog wel tof (zeg maar, toen hij nog een snor had), maar nu
Dat moet want anders heb ik geen alibi meer.quote:Op zondag 27 november 2011 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is wat nors en sceptisch van aard...
Maar wil je niet zijn laatste seizoen meekijken
Zou me ook niks verbazen als hij gewoon doorgaat na dit seizoen ;")
quote:Op zondag 27 november 2011 16:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat moet want anders heb ik geen alibi meer.
Nee, dat was meer om een periode aan te gevenquote:
Nee, heb het te druk om iets te kijken wat ik helemaal niet leuk vindquote:Op zondag 27 november 2011 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is wat nors en sceptisch van aard...
Maar wil je niet zijn laatste seizoen meekijken
Zou me ook niks verbazen als hij gewoon doorgaat na dit seizoen ;")
Overtreders vind je niet leuk?quote:Op zondag 27 november 2011 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, heb het te druk om iets te kijken wat ik helemaal niet leuk vind
Meh, en het is ook tegelijkertijd met Obesequote:Op zondag 27 november 2011 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Overtreders vind je niet leuk?
Wat is er speciaal aan obese, het is het zóveelste afvalprogrammaquote:Op zondag 27 november 2011 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meh, en het is ook tegelijkertijd met Obese
quote:Op zondag 27 november 2011 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan obese overtreders, het is het zóveelste afvalprogramma wetsovertredingenprogramma
Heel NL is geobsedeerd aan mensen die dikker zijn meer wetten overtreden dan zijzelf
Inspiratie heet dat.quote:Op zondag 27 november 2011 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan obese, het is het zóveelste afvalprogramma
Heel NL is geobsedeerd aan mensen die dikker zijn dan zijzelf
Wetsovertredingenprogramma'squote:
Blik op de weg vergetenquote:Op zondag 27 november 2011 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wetsovertredingenprogramma's
- wegmisbruikers
- overtreders
Dat was het
afvalprogramma's
- De afvallers
- De afvallers xxl
- Te dik: van dik naar dun
- Een gezellig gezin vol dikkerds
- Reportage, de man van 500 kg
- Help! mijn kind is te dik
- Obese
etc etc
Technisch gezien zijn UiN, PRdV en zelfs de rijdende rechter wetsovertredingsprogramma'squote:Op zondag 27 november 2011 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
3 programma's dus
Nou nou wat veel
Allemaal hun eigen sjengelquote:Op zondag 27 november 2011 16:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn UiN, PRdV en zelfs de rijdende rechter wetsovertredingsprogramma's
Jajaquote:Op zondag 27 november 2011 16:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dat was meer om een periode aan te geven
Hun eigen wha?quote:Op zondag 27 november 2011 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal hun eigen sjengel
Jaquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja weet niet meer wat ik bedoelde daarzo
Albertinaquote:Op zondag 27 november 2011 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
aww sinds wanneer, hoe heet ze
Hmm achja het gaat om de vrouw áchter de naamquote:
Misschien is hij wel op dit moment iemand aan het confronterenquote:
Wat een held is het ookquote:Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien is hij wel op dit moment iemand aan het confronteren
Alberto is een baas holadijeequote:
daar confronteert hij iedereen meeeeeequote:
Hij draagt nette kleren maar niet gayyyyyyquote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daar confronteert hij iedereen meeeeee
kan niet confronteren en maakt Peters huis schoon behalve de plee!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij draagt nette kleren maar niet gayyyyyy
Alberto draagt helemaal geen nette kleren. Als ik met hem zou winkelen zou hij er toch iets anders uitzienquote:Op zondag 27 november 2011 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij draagt nette kleren maar niet gayyyyyy
Moest even goed kijken of ik er nog wel tussen stondquote:Op zondag 27 november 2011 17:33 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
ik sta niet meer 1ste na 2 weken afwezigheid. DAT DIT KAN IN DIT TOPIC!
Bij Alberto zou een roze jurk idd goed staan!quote:Op zondag 27 november 2011 17:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto draagt helemaal geen nette kleren. Als ik met hem zou winkelen zou hij er toch iets anders uitzien
quote:Op zondag 27 november 2011 17:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Bij Alberto zou een roze jurk idd goed staan!
toch niet van de CenA toch?quote:
H&M ook niet!quote:
krijg nou wat ik sta op éénquote:Op zondag 27 november 2011 17:33 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
ik sta niet meer 1ste na 2 weken afwezigheid. DAT DIT KAN IN DIT TOPIC!
Minimaal Tommy Hilfigerquote:
Nou lekkere vent, ik zie zijn hoofd niet eensquote:
Het gaat dan ook om de blazerquote:Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou lekkere vent, ik zie zijn hoofd niet eens
en jij hebt een geldboompje op je rug groeien?quote:
peter spannendquote:In juli 1995 vinden twee mannen in het Winschoterdiep bij het Groningse Zuidbroek de ernstig verminkte romp van de 24-jarige tippelaarster Antoinette Bont. Drie dagen later ziet een jongen vijfentwintig kilometer verderop in het Peizerdiep een sporttas drijven waarin de ledematen van de vrouw blijken te zitten. Haar hoofd wordt nooit teruggevonden.
De moord op de straatprostituee geldt als een van de meest lugubere moorden ooit in Nederland gepleegd en is ondanks intensief onderzoek nog altijd onopgelost. Het belangrijkste houvast voor de recherche was de groene sporttas waarin Antoinettes ledematen werden gevonden. Deze tas bleek via een kerstpakket te zijn verspreid onder vierduizend werknemers van het energiebedrijf Edon. Moet de dader worden gezocht onder één van hen?
En dan is er nog een mogelijke link met een moordzaak die opvallend veel gelijkenissen vertoont met de moord op Antoinette Bont. Deze eveneens gruwelijke moord is echter wél opgelost, hoewel nog veel vragen onbeantwoord zijn gebleven…
Tommy Hilfiger valt wel mee qua prijsquote:Op zondag 27 november 2011 17:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en jij hebt een geldboompje op je rug groeien?
Wrijf het er maar inquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 17:46 schreef gers het volgende:
Tommy is echt een paupermerk vooral in de states
tommy heeft 1 keer per jaar een mega uitverkoop bij amsterdam sloterdijk. Dan is alles dus tussen de 10 en 30 euro en dan vechten vrouwen echt om alles en kleden ze zich gewoon in het midden van het gangpad om. ik heb nog nooit zoveel blote vrouwenbillen bij elkaar gezienquote:Op zondag 27 november 2011 17:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tommy Hilfiger valt wel mee qua prijs
geen wonder, want van gaal overheerst hierquote:Op zondag 27 november 2011 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
wel een tijd niet meer geweest hier, 3 weekjes ofzo?
Dat zegt niks over TH maar over die mensen. Dit doen ze bij alle merkenquote:Op zondag 27 november 2011 17:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tommy heeft 1 keer per jaar een mega uitverkoop bij amsterdam sloterdijk. Dan is alles dus tussen de 10 en 30 euro en dan vechten vrouwen echt om alles en kleden ze zich gewoon in het midden van het gangpad om. ik heb nog nooit zoveel blote vrouwenbillen bij elkaar gezien
ik heb gelijkquote:
lijkt me best grappig om daar gewoon een keertje te kijkenquote:Op zondag 27 november 2011 17:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tommy heeft 1 keer per jaar een mega uitverkoop bij amsterdam sloterdijk. Dan is alles dus tussen de 10 en 30 euro en dan vechten vrouwen echt om alles en kleden ze zich gewoon in het midden van het gangpad om. ik heb nog nooit zoveel blote vrouwenbillen bij elkaar gezien
Hugo Bossquote:Op zondag 27 november 2011 17:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb gelijk
als je iets van kwaliteit wilt hebben moet je lyle and scott, lacost, stone island, CP Company enz dragen
nou, ik denk dat heel veel dames hadden gepast als het de uitverkoop was van de Wibraquote:Op zondag 27 november 2011 17:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zegt niks over TH maar over die mensen. Dit doen ze bij alle merken
ik heb met een paar andere mannen goed rondgekeken hoorquote:Op zondag 27 november 2011 17:51 schreef gers het volgende:
[..]
lijkt me best grappig om daar gewoon een keertje te kijken!
vooral naar ruziende vrouwen die vechten om een lelijk shirtje met een labeltje eropquote:Op zondag 27 november 2011 17:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb met een paar andere mannen goed rondgekeken hoor
De "luxere" merken bedoel ik dan. Kijk maar eens hoe druk het is bij de Bijenkorf tijdens de DDDquote:Op zondag 27 november 2011 17:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou, ik denk dat heel veel dames hadden gepast als het de uitverkoop was van de WibraZelf bij G-Star deden ze het niet
zij..quote:Op zondag 27 november 2011 17:56 schreef gers het volgende:
maar wat is er gebeurt met maraca ? Waarom is hij niet meer blauw
Hij? HIJ?!quote:Op zondag 27 november 2011 17:56 schreef gers het volgende:
maar wat is er gebeurt met maraca ? Waarom is hij niet meer blauw
* Maraca swaffelt Studiotjequote:Op zondag 27 november 2011 17:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stiekem heb je een piemel, doe je je voordeel er mee
en de bijbehorende schuddende billen en tettenquote:Op zondag 27 november 2011 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
vooral naar ruziende vrouwen die vechten om een lelijk shirtje met een labeltje erop?
dat is echt vreselijk , vrouwen die vechten om 3 euro kortingquote:Op zondag 27 november 2011 17:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
De "luxere" merken bedoel ik dan. Kijk maar eens hoe druk het is bij de Bijenkorf tijdens de DDD
ja jij bent toch een kerel ?quote:
Na 7,5 jaar betraptquote:Op zondag 27 november 2011 18:00 schreef gers het volgende:
[..]
ja jij bent toch een kerel ?
er zijn namelijk geen meisjes op het internet
het is geen stoofvlees wat tussen me benen hangtquote:Op zondag 27 november 2011 18:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zo'n stuk dampend vlees tegen je aan geswaffelt krijgen, nee..
sorryquote:
stoofvleesquote:Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is geen stoofvlees wat tussen me benen hangt
draadjesvlees vers uit de panquote:
Je hebt het maar te slikkenquote:Op zondag 27 november 2011 18:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zo'n stuk dampend vlees tegen je aan geswaffelt krijgen, nee..
Uhhuhquote:Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is geen stoofvlees wat tussen me benen hangt
die mag je me uitleggenquote:
Twijfel nogquote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Maraca er vanavond gewoon bij, de hele avond?
dan kunnen we niet rellemquote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Maraca er vanavond gewoon bij, de hele avond?
waarom niet hij kan toch niet meer note-enquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 18:07 schreef gers het volgende:
[..]
waarom niet hij kan toch niet meer note-en
whut, ik heb binnen 1 maand 4 notes gekregenquote:Op zondag 27 november 2011 18:07 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 18:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
whut, ik heb binnen 1 maand 4 notes gekregen![]()
4,50 betalen om notes in te zienquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 18:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
4,50 betalen om notes in te zien
en 20 euro voor een aboquote:
Alsof ik jullie ooit genote hebquote:Op zondag 27 november 2011 18:07 schreef gers het volgende:
[..]
we will never knowwwwwwwquote:
mooi, dan kan je de keuken in om bier en bitterballen te halenquote:Op zondag 27 november 2011 18:19 schreef Maraca het volgende:
* Maraca gooit studieboeken in een hoekje
Ben op.. kan niet meer, heb het gehad
quote:Op zondag 27 november 2011 18:19 schreef Maraca het volgende:
* Maraca gooit studieboeken in een hoekje
Ben op.. kan niet meer, heb het gehad
quote:Op zondag 27 november 2011 18:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mooi, dan kan je de keuken in om bier en bitterballen te halen
Pff.. ga thee zetten en kruip mijn warme bedje in. Ben best gemotiveerd om iets aan school te doen, maar als ik van maandag t/m donderdag 10 uur per dag interne cursus heb (met 3-4 uur reistijd per dag er nog bijquote:Op zondag 27 november 2011 18:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mooi, dan kan je de keuken in om bier en bitterballen te halen
Je blijft toch wel bij onsquote:Op zondag 27 november 2011 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pff.. ga thee zetten en kruip mijn warme bedje in. Ben best gemotiveerd om iets aan school te doen, maar als ik van maandag t/m donderdag 10 uur per dag interne cursus heb (met 3-4 uur reistijd per dag er nog bij) en dan vrijdag nog 6 uur colleges en dan zondag ook nog huiswerk moet maken dan heb ik toch wel een kleine grens bereikt
Dus die bitterballen maak je zelf maar. Ik ben vrij
Weet niet. Misschien dat ik mijn notebook zo opstartquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pff.. ga thee zetten en kruip mijn warme bedje in. Ben best gemotiveerd om iets aan school te doen, maar als ik van maandag t/m donderdag 10 uur per dag interne cursus heb (met 3-4 uur reistijd per dag er nog bij) en dan vrijdag nog 6 uur colleges en dan zondag ook nog huiswerk moet maken dan heb ik toch wel een kleine grens bereikt
Dus die bitterballen maak je zelf maar. Ik ben vrij
WoW is niet zo vermoeiend als ditquote:Op zondag 27 november 2011 18:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
But MOMMMMM!!!!!
je mount is nu forever alone....quote:
Jaquote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je mount is nu forever alone....
zodra f1 afgelopen is ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat kijkt alleen jij
quote:Op zondag 27 november 2011 18:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet niet. Misschien dat ik mijn notebook zo opstart
volgens mijn sony tv welquote:Op zondag 27 november 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
V8 bestaat al een tijdje niet meer hoor
quote:Op zondag 27 november 2011 18:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens mijn sony tv welen v8.nl doet het ook nog
't is briljantquote:Op zondag 27 november 2011 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niks he
kutserie die is gemaakt door zeeleeuwenquote:
simpsons did it!quote:Op zondag 27 november 2011 18:49 schreef gers het volgende:
[..]
kutserie die is gemaakt door zeeleeuwen
quote:Op zondag 27 november 2011 18:49 schreef gers het volgende:
[..]
Simpsonsquote:
De grappen welquote:Op zondag 27 november 2011 18:49 schreef gers het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |