We kijken zo nu en dan ook een ander programma...quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef chufi het volgende:
Gezien de stats van dit topic zou ik zeggen dat het van SC zou moeten veranderen in SSC (Sunday Speed Chat)
quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef Doler12 het volgende:
Wtf ik zie Chuck Norris die een reclame maakt over WOW![]()
![]()
Wat een huilie zeg.quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Doler12 het volgende:
Huisarts doet aangifte tegen Peter R. de Vries
Arme huisartsquote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Doler12 het volgende:
Huisarts doet aangifte tegen Peter R. de Vries
volledig terecht, Petuurr weet niks hard te maken.quote:
Zie jij maar iets hard te maken.quote:Op maandag 21 november 2011 16:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volledig terecht, Petuurr weet niks hard te maken.
elke dag meerdere keren maak ik iets hardquote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zie jij maar iets hard te maken.
En dan niet even een smsje sturen ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alberto z'n worsten waren in de Bonus Maraca.
Ik heb je nummer niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 05:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
En dan niet even een smsje sturen ofzo
quote:Alle Stegeman droge worst
2.35 1.85
Blijf met je poten van je zuster af!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een geil dier die Kees Flodder
Sorry moest dat even hier posten.
Tatjana bedoel ik dan he
Rob is van de buis!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is er afgelopen maandag smaakpolitie er op geweest?
aahquote:Op donderdag 24 november 2011 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij zeikte te veel
Echt... ik zocht het al op en kwam uit op het vorige seizoen... Is het herhaling van het eerste seizoen? die is wel de moeite waard om terug te kijken.quote:
Die van BZN is wel een toppertje ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt... ik zocht het al op en kwam uit op het vorige seizoen... Is het herhaling van het eerste seizoen? die is wel de moeite waard om terug te kijken.
Ja die was wel mooi, maar eerste seizoen was écht goed, K3, thomas bergequote:Op donderdag 24 november 2011 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die van BZN is wel een toppertje ja.
oh ja Thomas Bergequote:Op donderdag 24 november 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die was wel mooi, maar eerste seizoen was écht goed, K3, thomas berge
Ik snapte al niet waarom je het zo kut vond dat je het had gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt... ik zocht het al op en kwam uit op het vorige seizoen... Is het herhaling van het eerste seizoen? die is wel de moeite waard om terug te kijken.
Ja die van Thomas heb ik een trauma aan overgehouden. Steeds als ik iets over hem hoor roep ik THOOOMAAASSSS!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die was wel mooi, maar eerste seizoen was écht goed, K3, thomas berge
Ik dacht dat er nieuwe eps waren johquote:Op donderdag 24 november 2011 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snapte al niet waarom je het zo kut vond dat je het had gemist.
Dat was echt achterlijk volkquote:Op donderdag 24 november 2011 00:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oh ja Thomas Berge
Ach ja
Raar volk
DIE IS OOK VOOR THOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSquote:Op donderdag 24 november 2011 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die van Thomas heb ik een trauma aan overgehouden. Steeds als ik iets over hem hoor roep ik THOOOMAAASSSS!!!
Ja huilen gingen ze.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Fans..gaan ze ruzie maken omdat zo'n zanger van BZN met iemand anders gaat zingen
Ik ga toch ook niet huilen als Willy Overtoom naar PSV gaat ofzo
haha.. smullenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja huilen gingen ze.
Maar dat ze een jaar later nog steeds zitten te janken, en hem dan gaan 'confronteren'.
En die baas liep met een korte 'live with it' weg zijn dikke wagen in
En ze hadden ruzie met iemand die het niet erg vond dat de man van BZN een duo was begonnen met een ander. Helemaal ruzie maken daaroverquote:
Ik zapte er even naartoe, zag dat wijf en dacht: laat maarquote:Op donderdag 24 november 2011 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nieuwe eps waren joh!!!
iddquote:Op donderdag 24 november 2011 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En ze hadden ruzie met iemand die het niet erg vond dat de man van BZN een duo was begonnen met een ander. Helemaal ruzie maken daarover
Of die van nick & simon, waar er roddels waren dat die vrouw nick/simon had bezwangerd en er hele fangroepen waren die constant over elkaar roddelden als pubers. En dan volwassen mensen he
En dan nog een volgtopic erover, die mensen hebben het eerste seizoen niet gezien? nepFANSquote:Op donderdag 24 november 2011 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zapte er even naartoe, zag dat wijf en dacht: laat maar
Bij BZN bedoel je.. Ja prachtig, lijkt wel een stel kleuters die hun verwachte sinterklaaskadootje niet krijgen maar iets andersquote:Op donderdag 24 november 2011 00:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ook wel sneu hoe die "fans" er bij staan bij het concert
Ik vind het een aanfluiting, ik vind het verschrikkelijk ik ga naar huis, ik wil dit niet langer
Wat is daar aan het handje dan ?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:47 schreef donald_dick het volgende:
Kunnen jullie de aflevering van Fort Oranje herinneren met alberto?
Ik hoorde vandaag een rapportage over de wantoestanden daaro:
http://www.hollanddoc.nl/(...)349600¤tPage=2
Zo te zien niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |