quote:
Dit is echt de meest misplaatste post die ik in tijden gezien heb, het gaat relatief gezien, vergeleken met andere programma's vrij weinig over Ajax.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is echt de meest misplaatste post die ik in tijden gezien heb, het gaat relatief gezien, vergeleken met andere programma's vrij weinig over Ajax.
Ik snap ook niet waarom Studio Voetbal nooit mensen met echt voetbalverstand (behalve Van Halst) kunnen regelen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Kan van Halst dat hele programma niet vullen? Wat een verademing t.o.v. de rest.
Toch wel jaquote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Heracles schijnt een gezonde club te zijn....
Eerste keer dat ik dit hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Heracles schijnt een gezonde club te zijn....
eerste 20 minuten gemist?quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is echt de meest misplaatste post die ik in tijden gezien heb, het gaat relatief gezien, vergeleken met andere programma's vrij weinig over Ajax.
Arno is een beest die belt zelfs met Ten Have.quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Studio Voetbal nooit mensen met echt voetbalverstand (behalve Van Halst) kunnen regelen.
Teletekst 888quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
Ondertiteling bij Jan Smit? Versta er echt geen klote van.
Als je kan 'vals spelen' waarom zou je het niet doen? Zo denken veel clubs, moet je die regels maar aanscherpen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef Buitendam het volgende:
Zouden meer mensen zoals Smit in de voetbalwereld moeten zitten.
yesquote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
Overtoom houd toch gewoon z'n Nederlandse paspoort neem ik aan?
Dat is 1/3 van het programma, bij Voetbal International ging het 90% over Ajaxquote:
samen met Pietje in de auto op weg naar de stripclubquote:Op zondag 20 november 2011 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij VI gaat dit allemaal beter als Drenthe aan de lijn is.
Jij een stempel op je varkenskont van de slager.quote:Op zondag 20 november 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed van je dat je mijn grap hebt kunnen ontleden.
Sticker op je hand morgen van je begeleider.
Tong je zakt nu tot zo'n bedroevend niveau dat ik mezelf nog intelligenter inschat.quote:Op zondag 20 november 2011 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij een stempel op je varkenskont van de slager.
Snap nu waarom die vrouw in de commissie zit..quote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop het, met deleted scenes erbij.
Waar heb je het over? Actueler dan dit krijg je het nietquote:Op zondag 20 november 2011 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Godver NOOIT meer SV. Wat een kut programma.
quote:
daar geeft JD hem niet de kans voorquote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef Stiggie het volgende:
Zou hij ook durven in te breken bij VI
waar staat Hansie Hansie hier in?quote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef rubbereend het volgende:
SV is de spreekbuis van de 4 van de RVC, net als het AD. VI en de Telegraaf zijn kamp Cruijff
Dat zou episch zijnquote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef BB-King het volgende:
Waarom belt ie Voetbal International nooit?
Zou leuke tv zijn.
straks belt Ome Henk ook nog in?quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef tong80 het volgende:
Walgelijk dit.
'Jack, noem me maar Steven.'
Het moet over an dere dingen gaan volgens ten Haven.
Wie belt r nu ?
naief kindquote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
Jack is helemaal van zijn stuk... En ik kan het nog niet geloven.
Cruijff ook hoor bij P&Wquote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef rubbereend het volgende:
Hij mag kritiekloos zijn verhaal doenbelachelijk
de spindoctors van ajaxquote:Op zondag 20 november 2011 22:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik geloof er helemaal geen hol van. Dit is tot in de puntjes uitgewerkt door ten Have.
Ik geloof inderdaad nog eerder dat Sinterklaas echt bestaatquote:
Ja. Erg he?quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef Buitendam het volgende:
Dus Cruijff heeft gezegd dat de enige reden waarom Davids daar zit is omdat hij zwart is?
Is dat niet gewoon waar dan?quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef Buitendam het volgende:
Dus Cruijff heeft gezegd dat de enige reden waarom Davids daar zit is omdat hij zwart is?
Alsof hij dit verzint, kom op man..quote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen fuck van ..
wat wil je eraan doen kereltje ?quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer belt die fucking Ten Have Vi dan, maar nee hoor, dat durft ie weer niet ...
Opgerot met die hond.
Wat een gelulquote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer belt die fucking Ten Have Vi dan, maar nee hoor, dat durft ie weer niet ...
Opgerot met die hond.
jij vind dit niet erg?quote:
Dit dus. Wtf..quote:Op zondag 20 november 2011 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
Het zou hier niet over moeten gaan, maar ik bel wel in de uitzending en lek het aan Kwalno.
Door Louis van Gaal, dan is het probleem bij Ajax ook meteen opgelost.quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Evertjan het volgende:
Bart Van Merwijk moet zsm weg en opgevolgdt worden door Martin Jol
quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wat wil je eraan doen kereltje ?
Zelfs al zou hij het wel gezegd hebben is de zorgvuldige manier waarop het geexploiteerd wordt misselijkmakend.quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef De_kromme het volgende:
Dit is wel geschiedenis trouwens. Cruijff is nog nooit zo hard genaaid volgens mij..
Holy fuck.
Niet te vroeg roepen, hij kan morgen gewoon inbellen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Opgerot met die hond.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgende week maandag zijn die ratten weg.
Ten Have verzint genoeg, en dit ook ja.quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Alsof hij dit verzint, kom op man..
Ik hoop van nietquote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgende week maandag zijn die ratten weg.
Dit mag Cruijff echt niet over zich heen laten gaan.quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef De_kromme het volgende:
Dit is wel geschiedenis trouwens. Cruijff is nog nooit zo hard genaaid volgens mij..
Holy fuck.
Onzin, hij heeft bij VI al de RvC kapot gemaakt.quote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
omdat keje de VU niet wilt afvallen
Cruijff is een God voor jou hč en Ten Have de duivel, alles wat hij zegt is gelogen natuurlijk..quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Opgerot met die hond.
Imo is het allebei ver beneden niveau. En nee, we hebben niks beters.quote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, tegen Duitsland had Pieters wellicht wel het verschil gemaakt aangezien Braafheid wel erg dramatisch was... Alle goals kwamen vanaf zijn kant.
Maar Nederland heeft geen enkele wereldverdediger die op internationaal niveau het verschil kan maken. En er komt ook geen enkel veelbelovend talent aan. Dat zal ons opbreken op het EK 2012 en WK 2014, achterin te weinig kwaliteit.quote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pieters is een wereldvoetballer vergeleken met zijn vervangers
Het zegt al genoeg dat Davids zelf niet wil zeggen wat er gezegd is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ten Have verzint genoeg, en dit ook ja.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef BB-King het volgende:
Cruijff heeft op zich wel gelijk als het echt waar zou zijn.
Davids zit er volgens mij niet vanwege z'n geweldige visie.
En aangezien er ook al een vrouw bij zat, was de volgende stap een excuusneger.
Klopt.quote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Cruijff is een God voor jou hč en Ten Have de duivel, alles wat hij zegt is gelogen natuurlijk..
Willemsquote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar Nederland heeft geen enkele wereldverdediger die op internationaal niveau het verschil kan maken. En er komt ook geen enkel veelbelovend talent aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar, maar Pieters is toch wel een stukkie beter nog dan Braafheid. Wat was dat dramatisch zeg.quote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Imo is het allebei ver beneden niveau. En nee, we hebben niks beters.
Cruijff moet nu bellen dat het niet waar is. Dat zou het helemaal compleet maken.quote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit mag Cruijff echt niet over zich heen laten gaan.
Drenthe zou wel een aardige linksback kunnen zijn...quote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Imo is het allebei ver beneden niveau. En nee, we hebben niks beters.
Ja. Hij heeft in zijn slaapkamer ook een geheim laboratorium en een irritant zusje.quote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
Denken jullie echt dat Ten Have een evil genius plan heeft, en dat Davids gewoon mee doet aan Cruijff.. te beschuldigen (als het gelogen is) van racisme?
Arno belt Steven Sjek mag hem ondertussen Steven noemen... Hoe een hoop informatie is gelekt is iig wel duidelijkquote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
Denken jullie echt dat Ten Have een evil genius plan heeft, en dat Davids gewoon mee doet aan Cruijff.. te beschuldigen (als het gelogen is) van racisme?
Echt hč, wat een figuren hierquote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waar, maar Pieters is toch wel een stukkie beter nog dan Braafheid. Wat was dat dramatisch zeg.
Truequote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef BB-King het volgende:
Cruijff heeft op zich wel gelijk als het echt waar zou zijn.
Davids zit er volgens mij niet vanwege z'n geweldige visie.
En aangezien er ook al een vrouw bij zat, was de volgende stap een excuusneger.
Drenthe. Zie topics hierover aub.quote:Op zondag 20 november 2011 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Drenthe zou wel een aardige linksback kunnen zijn...
is voor heumeu'squote:Op zondag 20 november 2011 23:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kom er maar in jongens met het kunstgras
Want iedereen die een uitzending onderbreekt spreekt de waarheid!quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
Heerlijk al die struisvogels in dit topic
quote:
competitievervalsingquote:Op zondag 20 november 2011 23:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kom er maar in jongens met het kunstgras
Jan Smit vind dat gelukkig ook niet leuk.quote:
OMDAT DAT GRAS GROEN IS en niet anders..quote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe dat gras er uit ziet?
Ten Have is inderdaad een zeer betrouwbaar persoon geblekenquote:Op zondag 20 november 2011 23:03 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Want iedereen die een uitzending onderbreekt spreekt de waarheid!
Misschien dat het is gebeurd.. Maar Ten Have is tot nu toe ook niet echt correct geweest
quote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
Die Ten Have en kornuiten wilde er gewoon een neger bij want als ze dan door iets of iemand aangevallen zouden worden konden ze de race card spelen.
Oh ik dacht dat het er om ging hoe je er op speeldequote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
OMDAT DAT GRAS GROEN IS en niet anders..
23 minuten en een beetje.quote:
Dat Davids het ineens opbrengt en Noem me maar Steven opeens in een liveshow belt om het te bevestigen? Ja dat is 100% opgezet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Als Steven.. dit verzonnen heeft en dat plan heeft bedacht dan hoop ik gewoon dat er een film van komtwant dat is een knap staaltje werk.
Maar ik geloof er echt niks vanbeide kanten geloof ik eigenlijk niet dus.. wat moet ik dan zeggen
.quote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
Die Ten Have en kornuiten wilde er gewoon een neger bij want als ze dan door iets of iemand aangevallen zouden worden konden ze de race card spelen.
Is dat dan geen smaad/laster? Kunt toch niet zomaar mensen beschuldigen van racismequote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Davids het ineens opbrengt en Noem me maar Steven opeens in een liveshow belt om het te bevestigen? Ja dat is 100% opgezet.
nah, die van Alkmear is niet beter dan die van ajax hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef Caland het volgende:
Ook leuk nieuws voor al die donkere spelers (80%) op de toekomst.
Iets verderop zit een veel betere jeugdopleiding waar ze wel gewoon welkom zijn
De helft maar? Zo voelde het nietquote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
23 minuten en een beetje.
Samenvatting Ajax - NAC niet meegerekend. Want dat is weer iets anders natuurlijk.
En yid Barend krijgt ook geen blik.quote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een racist! Negertje krijgt geen handtekening.
Zie je hoe hij om die neger heen kijkt alsof deze niet bestaatquote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk tussenstapje om op hun 13e naar Chelsea of City te gaan inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef Caland het volgende:
Cruijff zal het zeker hebben gezegd, dat het nu opeens uitkomt kan wel expres zo getimed zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Davids het ineens opbrengt en Noem me maar Steven opeens in een liveshow belt om het te bevestigen? Ja dat is 100% opgezet.
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:54:56Auw. Beschuldigingen aan het adres van JC gaan nog een stap verder dan die van Davids alleen. Details net gehoord. Wat een puinhoop. #Ajax reageer retweet
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:59:28Voor meer details morgen het AD kopen. Het is niet anders. #Ajax #Davids #Cruijff reageer retweet
Dat jochie staat daar alleen maar omdat ie zwart is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er in ja, al weet je niet wat de context is en wat Davids daarvoor al tegen Cruijff heeft gezegd/geroepen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Cruijff zal het zeker hebben gezegd, dat het nu opeens uitkomt kan wel expres zo getimed zijn.
Het zou toch kunnen dat ze bij Ajax aan positieve discriminatie bij het bestuur hebben gedaan en daarom een nitwit als Edgar Davids hebben aangesteld? Misschien is het gewoon de harde waarheid.quote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al die latente negerhaters hier moeten zich in duizend bochten wringen om dit goed te praten
Zo'n dom kereltje als davids kun je makkelijk sturenquote:Op zondag 20 november 2011 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zou toch kunnen dat ze bij Ajax aan positieve discriminatie bij het bestuur hebben gedaan en daarom een nitwit als Edgar Davids hebben aangesteld? Misschien is het gewoon de harde waarheid.
Cruijff denkend: haha, ik krijg straks schone schoenenquote:Op zondag 20 november 2011 23:09 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Met Duo Penotti krijg je ze weer aan tafel.
Wel weer typerend dat het wit centraal staat ipv zware letters op een wit vlak, racistquote:Op zondag 20 november 2011 23:09 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die blik van Cruijff, pure haat.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Jij staat hier alleen omdat je zwart bent.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Jij staat hier alleen omdat je zwart bent.
twitter:SintNicolaas twitterde op zondag 20-11-2011 om 23:12:05Ik zeg het regelmatig tegen mijn pieten: 'Jullie zitten hier alleen maar omdat jullie zwart zijn.' :-) reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 23:12 schreef Evertjan het volgende:
twitter:SintNicolaas twitterde op zondag 20-11-2011 om 23:12:05Ik zeg het regelmatig tegen mijn pieten: 'Jullie zitten hier alleen maar omdat jullie zwart zijn.' :-) reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij draagt die bril alleen maar omdat ie zwart is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Als ie met zo'n bril aan tafel gaat zitten zou ik m ook een snaai geven,
Krijgen ze misschien ASR van zo'n andere clubquote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Morgen: AEGON verbreekt sponsorcontract na racisme binnen Ajax-top.
Dit is de mogelijkheid voor Feijenoord om er bovenop te komen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
Dat zou geweldig zijn. Hoeveel sponsoren die ook alweer? 12M?quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
DWDD zal de Lucky TV wel gebruiken voor een mooie parodie hierop denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 23:14 schreef De_kromme het volgende:
Ik verwacht morgen een tv-spotje. Wat zou dat fucking geniaal zijn.
Eigenlijk moeten we allemaal een mailtje sturen naar aegon met de vraag of ze racisme steunenquote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
10 ..quote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. Hoeveel sponsoren die ook alweer? 12M?
twitter:MichielBlijboom twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:42:39"sjaak, je zit hier alleen maar omdat je swart bent!" #cruijff #seth reageer retweet
Beter wel.quote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
DWDD zal de Lucky TV wel gebruiken voor een mooie parodie hierop denk ik.
aegon: duh, white power jwz.quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal een mailtje sturen naar aegon met de vraag of ze racisme steunen
Zal wel een welles nietes spelletje worden. Tenzij er echt getuigen zijn die zich gaan melden.quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
als cruijf dat echt heeft gezegd is het wel erg hoor
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:24:18Verstandige man Jan Smit van #Heracles. Zodra je je moet beroepen op formaliteiten in vertrouwenskwesties is het vertrouwen weg #soap reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |