SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag★★★
Niet door voetballers als Overmars en Bergkamp. Nu welquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Whehehe.
Anyway, Wim Jonk doet het dus goed op de toekomst omdat de jeugdspelers de details leren van oud voetballers? Dat is toch altijd al zo, dat je daar getraind wordt door oud voetballers?
Niet dusquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Whehehe.
Anyway, Wim Jonk doet het dus goed op de toekomst omdat de jeugdspelers de details leren van oud voetballers? Dat is toch altijd al zo, dat je daar getraind wordt door oud voetballers?
Nee.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
Maareh aangezien we hier blindelings Cruijff volgen. Jullie zien ook in Tscheu la ling de ideale kandidaat?
Wat ik zei is dat het geen probleem is dat je deze soap niet op de voet volgt maar dan moet je ook niet verwachten dat wij iets uitleggen op het moment dat het jou uitkomtquote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, weerleg deze kritiek op Cruijff dan eens? Eigenlijk zeg je indirect dus wel dat het een probleem is dat ik deze soap als buitenstaander niet op de voet volg.
Dat is dus ook zo'n punt, Cruijff is niet met Ling blijven leuren, hij wilde alleen van de andere RVC leden horen wat de reden is Ling niet te nemen, mede omdat van te voren afgesproken was dat Cruijff het voetbaltechnische zou doen in de RVC en dus de belangrijkste stem in de aanstelling TD zou moeten hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
Maareh aangezien we hier blindelings Cruijff volgen. Jullie zien ook in Tscheu la ling de ideale kandidaat?
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
1-1 is genoeg, dus ik hoop op 5-5.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Geo3kant het volgende:
Wat gaan jullie doen tegen Lyon denken jullie? Flink geld te verdienen als je op ajax wed en ze winnen
en dat allemaal dankzij cruijff. nou geweldig.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet door voetballers als Overmars en Bergkamp. Nu wel
Niet dusquote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dat allemaal dankzij cruijff. nou geweldig.
volgens mij komt het gewoon doordat die toevallig toen hun trainersdiploma hadden gehaald.
Is toch ook zo.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef Maanvis het volgende:
Cruijff heeft dus gezegd dat Davids er alleen maar zit omdat ie zwart is.
correctie.......ten have heeft gezegt dat cruijf heeft gezegt;)quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef Maanvis het volgende:
Gezegd.quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
correctie.......ten have heeft gezegt dat cruijf heeft gezegt;)
nouja, voor cruijff had je marco van basten, frank de boer en aron winter die jong ajax trainden. dus die vallen niet onder topspelers die jonge gastjes iets bijbrengen?quote:
Manier van trainen is anders jonguhquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja, voor cruijff had je marco van basten, frank de boer en aron winter die jong ajax trainden. dus die vallen niet onder topspelers die jonge gastjes iets bijbrengen?
Het lijkt me niet verzonnen, anders moeten er 2 mensen gelogen hebben en het vooraf opgezet zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
Geloof er niks van van die racistische opmerkingsowieso wat heeft ajax er nou aan als er een zwarte bij zit..
Wat is in essentie het verschil in trainen tussen de manier waarop Frank de Boer het deed en hoe Wim Jonk het nu doet?quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Manier van trainen is anders jonguh
Coronel beweerde nog dat alles zo netjes gebleven was. Ik denk ook eigenlijk niet dat Cruijff dat gezegd heeft, misschien iets daarnaartoe maar nooit zo erg. En als Cruijff dat wel gedaan heeft is het enorm dom, en kun je veel strijd opgeven.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef Maanvis het volgende:
Individuele ontwikkeling i.p.v. team in het geheel. En dus geen verplichtingen om kampioen te worden in de jeugdelftallenquote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is in essentie het verschil in trainen tussen de manier waarop Frank de Boer het deed en hoe Wim Jonk het nu doet?
Cruijff is van huis uit ook maar een simpele jongen dus misschien is het hem in alle emoties ontschoten. Het geeft dan wel aan hoe erg hij het vindt dat van Gaal erbij betrokken isquote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef GGMM het volgende:
Bryan Roy heeft met verbazing gereageerd op de uitspraken van Edgar Davids over racisme in de RvC.
Roy beschuldigt Davids van 'zwartmakerij': 'Ik ben nog zwarter dan Edgar', zegt Roy tegen het AD. Hij vertelt ook dat hij al jaren bevriend is met de familie Cruijff. 'Dat zegt genoeg'.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef Scribent het volgende:
Vermeer staat ook alleen maar op doel omdat ie zwart is
Niet de eerste keer dat Davids liegt.quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Als Davids hier gewoon loopt te liegen haalt ie zich wel echt veel op de hals. Dan wordt je nog 2x zo hard uitgeserveerd.
Maar Roy is altijd lief voor Cruijff. Davids heeft een grote mond, wat denkt ie wel, dan vraag je er om.quote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef GGMM het volgende:
Bryan Roy heeft met verbazing gereageerd op de uitspraken van Edgar Davids over racisme in de RvC.
Roy beschuldigt Davids van 'zwartmakerij': 'Ik ben nog zwarter dan Edgar', zegt Roy tegen het AD. Hij vertelt ook dat hij al jaren bevriend is met de familie Cruijff. 'Dat zegt genoeg'.
gewoon de joker die uitgespeeld word, kijk hoe davids met z n ogen aan t draaien is zodra ie t zegt....quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verzonnen, anders moeten er 2 mensen gelogen hebben en het vooraf opgezet zijn.
Ten Have heeft dit gezegd...quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Davids liegt.
En je 'ziet' hem daarna ook denken: 'was dit wel slim om dit te zeggen' .. 'Achja, ik zeg gewoon dat ik er niet verder op in wil gaan'.quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
gewoon de joker die uitgespeeld word, kijk hoe davids met z n ogen aan t draaien is zodra ie t zegt....
Dit was niet gelogen, later immers ook nog bekrachtigd.quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Davids liegt.
Dus marco van basten, aron winter en frank de boer staan eigenlijk aan de kant van van gaal omdat ze het niet zo deden zoals cruijff het wilde?quote:Op zondag 20 november 2011 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Individuele ontwikkeling i.p.v. team in het geheel. En dus geen verplichtingen om kampioen te worden in de jeugdelftallen
Tip: Kijk de laatste uitzending van P&W.
Klopt.quote:Op zondag 20 november 2011 22:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus marco van basten, aron winter en frank de boer staan eigenlijk aan de kant van van gaal omdat ze het niet zo deden zoals cruijff het wilde?
destijds werd PSV telkens kampioen in de jeugd hč. En bij PSV (de club waar ik wél wat meer vanaf weet) hanteert men al jaren het cruijff beleid. ze zeggen dat het niet uitmaakt wat het team doet, als je maar niet degradeert uit de beloftencompetities, want dan kom je tegen veel slechtere teams te staan.quote:Op zondag 20 november 2011 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Maar misschien was het destijds verplicht om kampioen te worden he.
Klopt. Maar bij PSV moeten ze denk ik een andere trainer aanstellen die wel eigen jeugd durft op te stellen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
destijds werd PSV telkens kampioen in de jeugd hč. En bij PSV (de club waar ik wél wat meer vanaf weet) hanteert men al jaren het cruijff beleid. ze zeggen dat het niet uitmaakt wat het team doet, als je maar niet degradeert uit de beloftencompetities, want dan kom je tegen veel slechtere teams te staan.
PSV ziet meer in het verhuren van eigen talenten en ze zodanig ervaring op te laten doen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar bij PSV moeten ze denk ik een andere trainer aanstellen die wel eigen jeugd durft op te stellen.
zoals je weet zei hij er bij....Jack doet dan ineens zakelijk. Maar 1 op 1 is Jackie z'n homeboy, reken daar maar op.quote:Op zondag 20 november 2011 22:56 schreef Maanvis het volgende:
"Je mag Steven zeggen hoor!"
wat een kwal!
die mag in 'tenenkrommende spelfouten bij teksten in het openbaar'quote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef Wessiej het volgende:
http://www.ajaxupdate.nl/(...)er-uitlating-davids/
Dit is de verfilming nerd. Boek komt 13 december, ik ben al druk bezig.quote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef Breekfast het volgende:
De soap gaat alsmaar verder![]()
Wanneer komt de verfilming?
Ik geloof dit 200%.quote:
Tjek hem als pedobear naar de kont van dat meisje kijkenquote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een racist! Negertje krijgt geen handtekening.
quote:Frits Barend zegt: Cruijff ontkent aantijgingen davids ten stelligste, ook dat is dus 4 tegen een,Jan mulder zinnig #studiovoetbal,
Tuurlijk, wat had je dan gedacht? Dat hij zo zeggen ja dat heb ik gezegd???quote:
komt doordat ie zwart is, daarom zit ie erin hč.quote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik geloof dit 200%.
Overigens vind ik Davids zo ongeschikt als wat als commissaris.
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:54:56Auw. Beschuldigingen aan het adres van JC gaan nog een stap verder dan die van Davids alleen. Details net gehoord. Wat een puinhoop. #Ajax reageer retweet
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:59:28Voor meer details morgen het AD kopen. Het is niet anders. #Ajax #Davids #Cruijff reageer retweet
Dit is waarschijnlijk verschrikkelijk uit zijn verband gerukt deze "racistische" opmerking van Cruijff.quote:Op zondag 20 november 2011 23:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat had je dan gedacht? Dat hij zo zeggen ja dat heb ik gezegd???
Ik denk niks ik meld het even.quote:Op zondag 20 november 2011 23:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat had je dan gedacht? Dat hij zo zeggen ja dat heb ik gezegd???
Daar sloegen zij engelen neerquote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef Breekfast het volgende:
De soap gaat alsmaar verder![]()
Wanneer komt de verfilming?
In plaats daarvan hebben ze Louis van Gaal gecontracteerd om hem weg te jagen, logisch.quote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef MakkieR het volgende:
Als Cruijff gezegd heeft dat Davids in RVC zit omdat hij zwart is. Dan is Cruijff officieel een racist en volgens de wet is dat in Nederland strafbaar. Als dit echt is gebeurd en er waren getuigen die dit kunnen bevestigen, dan rest maar een ding. Vergadering onmiddelelijk schorsen en Cruijff arresteren wegens racisme/discriminatie. In onze samenleving wordt dit anno 2011 niet getollereerd en mag een rolmodel als Johan Cruijff dit zeer zwaar aangerekend worden. ( paar maanden cel )
quote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef Gramulanion het volgende:
Ten Have wil gewoon verder met Cruijff hoor.
wat een lulquote:Op zondag 20 november 2011 23:10 schreef Muto het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:54:56Auw. Beschuldigingen aan het adres van JC gaan nog een stap verder dan die van Davids alleen. Details net gehoord. Wat een puinhoop. #Ajax reageer retweet
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:59:28Voor meer details morgen het AD kopen. Het is niet anders. #Ajax #Davids #Cruijff reageer retweet
Lachende negertjes zijn leuk. Negers met een grote mond niet. Die moeten hun plek kennen. Wat denken ze wel.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef MakkieR het volgende:
Als Cruijff gezegd heeft dat Davids in RVC zit omdat hij zwart is. Dan is Cruijff officieel een racist en volgens de wet is dat in Nederland strafbaar. Als dit echt is gebeurd en er waren getuigen die dit kunnen bevestigen, dan rest maar een ding. Vergadering onmiddelelijk schorsen en Cruijff arresteren wegens racisme/discriminatie. In onze samenleving wordt dit anno 2011 niet getollereerd en mag een rolmodel als Johan Cruijff dit zeer zwaar aangerekend worden. ( paar maanden cel )
Frank de boer weg wegens tegenvallende prestaties, keje molenaar AD, Cruijff bij Feyenoord.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
Een jaar van nu: hoe zal het dan er uit zien?
Alleen maar blanken op de toekomst.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar blanken op de toekomst.
En iedereen moet in uniformquote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten we vechten om boven de degradatiestreep te blijven als het zo doorgaatquote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig dat je 'op' zei ipv 'in'quote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 20-11-2011 om 23:08:56Anderhalf uur geleden gesproken met #tenhave. Als racistisch aangemerkte opmerkingen staan op tape. Dat we het weten. #Cruijff #Ajax reageer retweet
Yeah sure.quote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef MakkieR het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig dat je 'op' zei ipv 'in'
Dat moet ik zien/horen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 20-11-2011 om 23:08:56Anderhalf uur geleden gesproken met #tenhave. Als racistisch aangemerkte opmerkingen staan op tape. Dat we het weten. #Cruijff #Ajax reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie maakt de eerste Cruijff als Hitler of KKK aanhanger photoshop?quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
En we krijgen een SSA Schutzstaffel Ajax
En een Gestappo Amsterdam
Laat maar horen dan meneer Ten Havequote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh ze hebben de KGB ingehuurd.quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ArnoudVbrief twitterde op zondag 20-11-2011 om 23:10:47De aan Cruijff toegeschreven uitspraak (jij zit hier alleen omdat je zwart bent) is niet racistisch.Hoogstens een onaangename (on)waarheid. reageer retweet
So what? Het kan nog wel op de tape staan, maar dat betekent nog niet dat de aanleiding tot die opmerking ook op de tape staat.quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat tapeje ligt dus morgenvroeg op de deurmat bij het Algemeen Dagblad. De poppen aan het dansen!quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Perez is geen Cruijffquote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Perez heeft ergere dingen gezegd en die kwam er ook mee weg...
Ten Have zit er ook alleen omdat ie kaal isquote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dit echt niet kunnen. Ik hoop serieus dat die Ten Have een ongeluk krijgt, ja écht. Als ik hem tegen kom op de VU klap ik hem ook en zorg wel dat er een nigga van de Bijlmer is die hem op zijn plaats brengt door hem Anaal te molesteren. Dan zien we wel wie de racist is hier.
Vermeer is al weken in staking geloof ik, wat een faalhaasquote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Straks gaan alle neger spelers in staking als Cruyff toch aanboord blijft
Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat je als Ajacied het kamp Ten Have kan kiezen. Die supporters moeten gewoon en masse de zijde van Cruyff kiezen en dit ook op niet mis te verstane wijze laten merken. Als dit bij Feyenoord was gebeurd was er nu een Occupy-kampement voor het Maasgebouw opgeslagen met supporters.quote:Op zondag 20 november 2011 23:19 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik vind het trouwens echt een enorm trieste zaak dat ten have en co het er eerst niet over hebben, en als Davids in een interview iets kleins zegt het opeens het wereldnieuws moet zijn.
Dit begint echt te ziek voor woorden te worden. Het gaat nu om een rassictische tekst wel of niet. Normaal moet het er toch over gaan hoe het met de spelers is en hoe we de volgende wedstrijd moeten spelen...
Als het waar is, is het wel erg triest .. zou niet goed zijn voor Cruijffs imago.quote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boehoehoe, we kunnen het niet op argumenten winnen, dus nu gaan we proberen Johan Cruijff zwart te maken. (Pun intended.)
I lol'dquote:Viggowaas Viggo Waas
" Je zit hier alleen omdat je zwart bent " , betekent natuurlijk niet, je bent zwart en daarom mag je hier niet zitten.
twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 20-11-2011 om 23:12:13@HumbertoTan Nee, ik heb die tapes niet gehoord. Maar die vergaderingen worden opgenomen, vanwege notulen en zo. #Ajax, Cruijff reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze man gaat HEEEEL VEEEL geld verdienen
20.000 ruiten ingeslagen, rellen en 20 moorden bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat je als Ajacied het kamp Ten Have kan kiezen. Die supporters moeten gewoon en masse de zijde van Cruyff kiezen en dit ook op niet mis te verstane wijze laten merken. Als dit bij Feyenoord was gebeurd was er nu een Occupy-kampement voor het Maasgebouw opgeslagen met supporters.
Dan gaat het ook niet meer goed komen. Kan me niet voorstellen dat Cruijff zo stom zou zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als het waar is, is het wel erg triest .. zou niet goed zijn voor Cruijffs imago.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat Steven de software heeft ontwikkeld..! Zie mijn post hierboven ergens.quote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan gaat het ook niet meer goed komen. Kan me niet voorstellen dat Cruijff zo stom zou zijn.
Zou niks afdoen aan Cruyffs imago, aangezien het binnenskamers is gebeurd en het wat mij betreft meer zegt over de smerige spelletjes van Ten Have en co om dit weer naar buiten te brengen dan over de credibility van Cruyff.quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als het waar is, is het wel erg triest .. zou niet goed zijn voor Cruijffs imago.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
20.000 ruiten ingeslagen, rellen en 20 moorden bedoel je?
Waar gaat het over, al heeft hij het gezegd dan is dit gebeurd in het heetst van de strijd en dan kunnen er wel minder overwogen uitspraken vallen, maar is dit nou echt dusdanig erg?. Ik durf te betwijfelen dat er in die bespreking ergere dingen zijn gezegd als Cruijff zich heeft laten uitlokken tot dit soort uitspraken.quote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan gaat het ook niet meer goed komen. Kan me niet voorstellen dat Cruijff zo stom zou zijn.
Iets met een pot en een ketel. Ze doen wat dat betreft allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 20 november 2011 23:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat een lul
En sowieso steven ten have Johan Cruijff heeft dus net met het AD de Telegraaf gebeld of ze weer iets besmerends over JC de RvC wilden schrijven.
Stoere praat mang.quote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dit echt niet kunnen. Ik hoop serieus dat die Ten Have een ongeluk krijgt, ja écht. Als ik hem tegen kom op de VU klap ik hem ook en zorg wel dat er een nigga van de Bijlmer is die hem op zijn plaats brengt door hem Anaal te molesteren. Dan zien we wel wie de racist is hier.
En bedankt, jammer dat dit door een Feyenoorder moet worden ingezien omdat Ajacieden zich blindstaren op een zogenaamd verschrikkelijk racistische uitspraakquote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou niks afdoen aan Cruyffs imago, aangezien het binnenskamers is gebeurd en het wat mij betreft meer zegt over de smerige spelletjes van Ten Have en co om dit weer naar buiten te brengen dan over de credibility van Cruyff.
Stel dat Cruyff inderdaad vindt dat Davids in die RVC zit omdat hij zwart is dan doet dat toch niks af aan wat hij met Ajax van plan was en wat gewoon bewust gesaboteerd wordt.
En ik ben het wel eens met die tweet van Viggo Waas. Dat Cruyff vindt dat Davids in de RVC zit om dat hij zwart is betekent niet dat hij vindt dat Davids niet in de RVC mag zitten ómdat hij zwart is.
Ja, ff ruiten inslaan he.quote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoere praat mang.
Bizar trouwens dat de Ajax-supporters niks hebben ondernomen, bij elke andere club was de pleuris onder de supporters allang uitgebroken als er zo wordt omgegaan met een icoon door mensen van buiten de club.
Het is gewoon dom ook al is het in het heetst van de strijd. Cruijff kan er dan vanuit gaan dat ze dat gaan uitvergroten in de media. Maar ik geloof er niks van dat het op een tape staat eigenlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar gaat het over, al heeft hij het gezegd dan is dit gebeurd in het heetst van de strijd en dan kunnen er wel minder overwogen uitspraken vallen, maar is dit nou echt dusdanig erg?. Ik durf te betwijfelen dat er in die bespreking ergere dingen zijn gezegd als Cruijff zich heeft laten uitlokken tot dit soort uitspraken.
Een excuses is wellicht op zijn plaatst maar hoe dit nu in scene wordt gezet 'Noem me maar Steven Sjek' om snel ff het verhaal van Davids te bevestigen wat hij opeens naar buiten dacht te moeten brengen vind ik eigenlijk nog veel triester.
Zou best kunnen, zou het ook wel beter vinden. Zal allemaal meevallen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is gewoon dom ook al is het in het heetst van de strijd. Cruijff kan er dan vanuit gaan dat ze dat gaan uitvergroten in de media. Maar ik geloof er niks van dat het op een tape staat eigenlijk.
Johan heeft die Ten Have wel goed ingeschat op zich.quote:
Wacht ik ga even zoeken...quote:Op zondag 20 november 2011 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje, hoe vond je me gedrag trouwens dit voetbalweekend? Niets ban-waardig heh?
![]()
Het is heel gebruikelijk dat dergelijke vergaderingen worden opgenomen. Of bedoel je dat Cruijff het uberhaupt heeft gezegd?quote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is gewoon dom ook al is het in het heetst van de strijd. Cruijff kan er dan vanuit gaan dat ze dat gaan uitvergroten in de media. Maar ik geloof er niks van dat het op een tape staat eigenlijk.
Stap nou eens van dat beeld van je af. Als de pleuris uitbreekt binnen de supporters hoeft dit niet te betekenen dat er ruiten worden ingegooid of er vandalisme plaatsvindt.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 17:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, als je daadwerkelijk het voetbal van Ajax volgt zie je dat de verdediging in principe niet het probleem is. Ajax heeft dat nog steeds veel beter dan zeg een PSV, Feyenoord of Twente. Alleen worden bij die laatste clubs beetje inspiratieloos wat ballen naar voren geknald in de hoop dat een aanvaller er wat mee doet, net zoals het Jol/Suarez spelletje was.
Bij Ajax proberen ze nu op een hoog niveau constant op te bouwen van achteren met de iedereen op de helft van de tegenstander. Als je dan soms een foutje maakt, ben je gelijk enorm kwetsbaar. Het is dus niet echt de zwakke verdediging, maar het makkelijk te doorbreken spelletje. Vooral Utrecht was hier een duidelijk voorbeeld van.
Ik denk dat Frank de Boer veel meer de nadruk legt op het aanvallende aspect van de verdediging en het meevoetballen (zie ook het Oranje-achtige "breed gaan" van de centrale verdedigers en het verbod op de lange bal). Zoiets als je verdediging helemaal naar voren zetten in FM, met de backs als wingbacks. Als het middenveld (en de aanval in mindere mate) dit kan dragen, win je met 5-0 en 6-1, gaat dit niet helemaal goed, dan incasseer je automatisch 2 á 3 goals per wedstrijd. (Alhoewel je nog wel een flink aantal wedstrijden met 4-2, 3-2 en 2-1 wint- zoals met mijn eigen legendarische 4-1-2-3 - kampioen word je er meestal niet mee.)quote:Op zondag 20 november 2011 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, jullie hebben uit de top-12 de meest gepasseerde verdediging. Hoe bedoel je, de verdediging is 'in principe' niet het probleem? Jullie hadden 2 jaar geleden de minst gepasseerde verdediging van de eredvisie, nu is de EXACT ZELFDE verdediging ineens de meest gepasseerde van de top-12. Leg dat eens uit?
Arno heeft waarschijnlijk stiekem op de computers van Teletekst ingebroken.quote:Op zondag 20 november 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Het staat nu ook op pagina 101 van teletekst
Natuurlijk staat het op tape.quote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
28 november of 12 december gaat er vast wat gebeuren. Nu zeker denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 23:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stap nou eens van dat beeld van je af. Als de pleuris uitbreekt binnen de supporters hoeft dit niet te betekenen dat er ruiten worden ingegooid of er vandalisme plaatsvindt.
Simpele gedachtegang van Ajacieden, helaas..
Bij Feyenoord gebeurt er niks anders. Of ze lopen de trainingsvelden op.quote:Op zondag 20 november 2011 23:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stap nou eens van dat beeld van je af. Als de pleuris uitbreekt binnen de supporters hoeft dit niet te betekenen dat er ruiten worden ingegooid of er vandalisme plaatsvindt.
Simpele gedachtegang van Ajacieden, helaas..
Is niet dom, het is gewoon totaal irrelevant in deze discussie en moet daarom niet door Ten Have en consorten als argument worden gebruikt in een inhoudelijke discussie over de kern van de zaak.quote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
in the heat of the moment kan je toch best wat zeggen?quote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahaha! Die vermeende uitspraak van Cruijff is van augustus en daar komen ze nu mee.
Racistische uitlating van Cruijff, Vergoeding na moorden neonazi's.quote:Op zondag 20 november 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Een kat in het nauw doet rare sprongen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahaha! Die uitspraak van Cruijff is van augustus en daar komen ze nu mee.
Wat, bron? WTFquote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahaha! Die uitspraak van Cruijff is van augustus en daar komen ze nu mee.
En terecht.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Derkens zal morgen wel weer hard uithalen
Ik wou reageren, dacht dat je Jordii was..quote:Op zondag 20 november 2011 23:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als niet-Ajacied sta ik er redelijk neutraal in maar die Ten Have is echt een smerige hond.
Dat mag ik hopen van wel, anders kan je de supporters echt niet meer serieus nemen. Vanaf het begin hadden ze al in moeten grijpen; zo ga je niet met een clubicoon om.quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
28 november of 12 december gaat er vast wat gebeuren. Nu zeker denk ik.
En terecht.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Derkens zal morgen wel weer hard uithalen
Klopt, deze hebben ze echt opgespaard met dit in het achterhoofd.quote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef RvS-Coldplay het volgende:
WAT, Augustus!
Damn, Ten Have is echt niet goed bij zijn hoofd.
Het ging om een bijeenkomst in augustus, geen idee of dat wordt opgenomen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is heel gebruikelijk dat dergelijke vergaderingen worden opgenomen. Of bedoel je dat Cruijff het uberhaupt heeft gezegd?
Nee, maar nu komt het natuurlijk uit. Zeg maar dag met je geloofwaardigheid meneertje Ten Have.quote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef RvS-Coldplay het volgende:
WAT, Augustus!
Damn, Ten Have is echt niet goed bij zijn hoofd.
Oh. Ik dacht van gisteren.quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het ging om een bijeenkomst in augustus, geen idee of dat wordt opgenomen.
Mocht Cruijff het gezegd hebben, dan zou hij het vast niet in een grote groep hebben gegooid.
Precies dit. Niet te bevatten wat er hier gebeurt, denken die idioten dat het één groot spel is ofzo?quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
Maar serieus. Ze pretenderen allemaal het beste met Ajax voor te hebben maar brengen wel dit gerucht naar buiten. Dat kan ik niet rijmen.
Al wordt er lichtzinnig over gedaan hier. Deze aantijging alleen al brengt de voetbalclub Ajax enorm veel schade toe. Denk aan potentiele/huidige sponsoren of de keldering op de beurs morgen.
Ik drink er nog 1 op. Heerlijk weekendje zo.
Humberto's black panthers straksquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Als die Humberto Tan maar zijn bek houdt
En dit is de trieste waarheid, in onze ogen gewreven door een Feyenoorder.quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
Al wordt er lichtzinnig over gedaan hier. Deze aantijging alleen al brengt de voetbalclub Ajax enorm veel schade toe. Denk aan potentiele/huidige sponsoren of de keldering op de beurs morgen.
Humberto is er ook altijd als de eerste bij om te huilen over racistische opmerkingen. Ze houden het ook gewoon zelf in stand door er telkens over te janken. Je zou eens moeten weten hoe racistisch de doorsnee-surinamer is, maar daar hoor je nooit iemand over.quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Als die Humberto Tan maar zijn bek houdt
Dus het klopt niet wou je zeggen ? En als blijkt dat ie het wel gezegd heeft ?quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef Stiggie het volgende:
Het is wel echt precies hetzelfde als de vorige keer he. Dit was ook de laatste zet van Coronel de vorige keer....
quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef Sickert het volgende:
Wtf, dit is nog een grotere puinhoop als bij Vitesse, Feyenoord, PSV en Utrecht bij elkaar![]()
Overigens ben ik er wel klaar mee ook met Cruijf.
Duurt allemaal zo lang met die kerel.
Dwars als dat hij dom is niet normaal.
Nu is ie weer aan het zeiken dat ze dingen achter zn rug om doen, wat ik niet gek vindt wat iedereen die hij aanbeveelde is weggelopen.
En waar de RVC mee kwamen was meneer ook niet blij.
En de RVC is nu weer aan het prutsen.
Het zijn op het moment allemaal prutsers ook die op het Veld
Maar we blijven hoop houden!!
Niks verbaast me meer. Ajax is gedoemd in ieder geval.quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef Geo3kant het volgende:
inb4 Ten Have neergeschoten voor zijn huis..
Die dude vraagt om problemen lol
Je mist mij dan naast je.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
Heb het gevoel dat als ik ga slapen, ik iets heel belangrijks mis.
Racisme kan alleen maar van 1 kant komen?quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus het klopt niet wou je zeggen ? En als blijkt dat ie het wel gezegd heeft ?
00:00, dan gaat het gebeuren.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
Inderdaad. En dan straks gaan huilen als die Ten Have met politiegeleiding door het leven moet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Precies dit. Niet te bevatten wat er hier gebeurt, denken die idioten dat het één groot spel is ofzo?
Niet zeggen dat ik het was gaarne.quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef Geo3kant het volgende:
inb4 Ten Have neergeschoten voor zijn huis..
Die dude vraagt om problemen lol
er is niks van waar nerdquote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef MakkieR het volgende:
Naar mijn mening hoeft de uitspraken van Cruijff niet eens vast op een band te staan. een juridische commissie opstellen is voldoende waar meineed bestraft wordt met een gevangenisstraf. Geloof me er zijn in Nederland genoeg organisaties te vinden die het Cruiff onzettend moeilijk kunnen maken ik denk aan bijvoorbeeld De Commissie gelijke behandeling (CGB) in dienst van onze overheid.
Ik zou inderdaad maar even opblijven. Dit gaat binnen het half uur helemaal uit de klauwen lopen, extra uitzending op NOS denk.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
Not sure if seriousquote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef MakkieR het volgende:
Naar mijn mening hoeft de uitspraken van Cruijff niet eens vast op een band te staan. een juridische commissie opstellen is voldoende waar meineed bestraft wordt met een gevangenisstraf. Geloof me er zijn in Nederland genoeg organisaties te vinden die het Cruiff onzettend moeilijk kunnen maken ik denk aan bijvoorbeeld De Commissie gelijke behandeling (CGB) in dienst van onze overheid.
Dan was die ten Have allang weggeweest. Zo'n spel spelen met een clubicoon? Mooi niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan straks gaan huilen als die Ten Have met politiegeleiding door het leven moet.
Als zoiets ooit bij Van Hanegem wordt geflikt heb je echt oorlog. Letterlijk.
Loop niet zo te janken flapdrol. Jouw soort heb ik hier op Fok! al vaak genoeg voorbij zien komen. Je hebt de klok wel horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Met je geforceerd intelligente zinsconstructies probeer je je woorden nog wat gewichtiger te laten klinken. Je past zo in het rijtje voorgangers.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef TakAFCA het volgende:
Cruijff: "Nee Edgar, ik zei: Jij zit alleen in de RvC omdat je Swart kent''
![]()
![]()
![]()
Dat zou te geniaal zijn helaas, wie gaat er naar Barcelona op Cruijff deze one liner persoonlijk te overhandigenquote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef TakAFCA het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als Johan dit heeft gezegd tegen Davids, dan neem ik aan dat Edger zelf mans genoeg is om hier iets van te zeggen of stappen te ondernemen. Het wordt bewust nu naar buiten gebracht om Johan zwart te maken en is dus onderdeel van het moddergooien. Het zou me niets verbazen als er morgen iemand met een verhaal komt dat Ten Have de holocaust ontkent. De bodem van de beerput is nog lang niet bereikt; voor 12 december zullen er nog vele grote Ajacieden verder besmeurd worden...quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef Pedroso het volgende:
Ik zou er absoluut niet raar van op kijken als Cruijff het gezegd heeft.
Neger.quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, als je dit al zwaar racistisch vindtIk word dagelijks uitgemaakt voor Nigga, Moslim, Turk. Weet je wat ik dan zeg? DAT BEN JE ZELF>
GOED JONGE!!!! GOED GEDAAN TOPPIEquote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, als je dit al zwaar racistisch vindtIk word dagelijks uitgemaakt voor Nigga, Moslim, Turk. Weet je wat ik dan zeg? DAT BEN JE ZELF>
De enige juiste manier om met racisme om te gaanquote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Niks van waar natuurlijk, lijkt me duidelijk.quote:Playing the race card is an idiomatic phrase that refers to exploitation of either racist or (more frequently) anti-racist attitudes to gain a personal advantage, typically by falsely accusing others of racism against oneself.
Ben jij een neger?quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Mij gaat het vooral om de omstandigheden waarin het hoogstwaarschijnlijk is gezegd en de manier hoe het geforceerd naar buiten wordt gebracht, maar ik ben er wel klaar mee ik heb al zowaar een serieuze post geplaatst van meer dan 6 zinnen...quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Nou, die zit alleen maar bij Ajax omdat ie zwart is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben benieuwd wat Sjaak Zwart van deze toestand vindt.
Sowieso, racismequote:
Arno Vermeulen moet toch ergens op geilen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben het op tape staan...quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef msnk het volgende:
Dat ik ooit respect heb gehad voor Davids..... Vuile ratIk kots op hem
![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Soort-van-neger-op-een-boot.
Afgekort: bootneger.
hehe baasquote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef TakAFCA het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die ratten hebben altijd van alles opnames gemaakt maar ik moet het nog allemaal zien hoorquote:
Pay-back time voor jarenlang pro-Ajax te zijn geweest.quote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Arno Vermeulen moet toch ergens op geilen.
De rol van de NOS is ook niet normaal verslaggevend meer.
En het ergste! Alle negers weer terug naar Afrika en Suriname.quote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
Morgen gaat de bom barsten.
AEGON verbreekt sponsorcontract.
Cruijff stapt op.
Jeugdtrainers idem.
Mark Wotte algemeen directeur.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
Morgen gaat de bom barsten.
AEGON verbreekt sponsorcontract.
Cruijff stapt op.
Jeugdtrainers idem.
Mark Wotte algemeen directeur.
Ik ervaar dat als een racistische uitspraakquote:Op zondag 20 november 2011 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En het ergste! Alle negers weer terug naar Afrika en Suriname.
Ik niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ervaar dat als een racistische uitspraak
Te beginnen met Vermeerquote:Op zondag 20 november 2011 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En het ergste! Alle negers weer terug naar Afrika en Suriname.
Ow, jij gelooft het ook gelijkquote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef BobW het volgende:
Godver Cruijff, ik wil je graag steunen, maar maak het dan aub niet al te moeilijk...
Rot dan opquote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef BobW het volgende:
Godver Cruijff, ik wil je graag steunen, maar maak het dan aub niet al te moeilijk...
quote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef BobW het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef Bombshell het volgende:
Het is te hopen voor ajax dat het snel 6 december is, dan gaat davids weer met de boot terug naar Spanje
Ik wel en ik ga het op het NOS-journaal vertellen als jij straks ligt te slapenquote:
Nee.quote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Als je tegen een zwarte homo zegt :"zwarte homo" , dan is het toch niet racistisch?
quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als Johan dit heeft gezegd tegen Davids, dan neem ik aan dat Edger zelf mans genoeg is om hier iets van te zeggen of stappen te ondernemen. Het wordt bewust nu naar buiten gebracht om Johan zwart te maken en is dus onderdeel van het moddergooien. Het zou me niets verbazen als er morgen iemand met een verhaal komt dat Ten Have de holocaust ontkent. De bodem van de beerput is nog lang niet bereikt; voor 12 december zullen er nog vele grote Ajacieden verder besmeurd worden...
En waarom? In het belang van Ajax...
van Gaal visie is er de laatste 10 jaar al hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef Adames het volgende:
Wat een gedoe weer hier. Toch zie ik het nog allemaal wel goedkomen op korte termijn, het pappen en nathouden zoals de afgelopen jaren is gebeurd kan niet meer. Zelfs als Cruijff er uit gaat heb je tenminste weer rust in de tent en is er iets van visie, al is het die van Louis.
Master Drol eerderquote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef Geo3kant het volgende:
Wat zijn Steven zijn Fok! username zijn?Master troll.
DiegoArmandoMaradona!quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef Geo3kant het volgende:
Wat zijn Steven zijn Fok! username zijn?Master troll.
Ajacied422.quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef Geo3kant het volgende:
Wat zou Steven zijn Fok! username zijn?Master troll.
Zeg gewoon 10 keer hardop: 'Davids is dom, een vrouwenmepper, een rat en zelf een racist'quote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef BobW het volgende:
Geloof je het zelf? 'Ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?'quote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef Adames het volgende:
Wat een gedoe weer hier. Toch zie ik het nog allemaal wel goedkomen op korte termijn, het pappen en nathouden zoals de afgelopen jaren is gebeurd kan niet meer. Zelfs als Cruijff er uit gaat heb je tenminste weer rust in de tent en is er iets van visie, al is het die van Louis.
Toen stopte ik met lezenquote:"Jij zit hier alleen maar omdat je zwart bent", zou Cruijff Davids in augustus
Zelfs daar is weinig mis mee. Ondanks dat ik pro Cruijff ben, zie ik hem nog liever vertrekken en dat er weer rust is dan dat er nog jaren wordt ruzie gemaakt. Al vraag ik me af of je weer rust hebt met zo'n stel debielen bij elkaar.quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
van Gaal visie is er de laatste 10 jaar al hoor.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelfs daar is weinig mis mee. Ondanks dat ik pro Cruijff ben, zie ik hem nog liever vertrekken en dat er weer rust is dan dat er nog jaren wordt ruzie gemaakt. Al vraag ik me af of je weer rust hebt met zo'n stel debielen bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |