SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag★★★
Niet door voetballers als Overmars en Bergkamp. Nu welquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Whehehe.
Anyway, Wim Jonk doet het dus goed op de toekomst omdat de jeugdspelers de details leren van oud voetballers? Dat is toch altijd al zo, dat je daar getraind wordt door oud voetballers?
Niet dusquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Whehehe.
Anyway, Wim Jonk doet het dus goed op de toekomst omdat de jeugdspelers de details leren van oud voetballers? Dat is toch altijd al zo, dat je daar getraind wordt door oud voetballers?
Nee.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
Maareh aangezien we hier blindelings Cruijff volgen. Jullie zien ook in Tscheu la ling de ideale kandidaat?
Wat ik zei is dat het geen probleem is dat je deze soap niet op de voet volgt maar dan moet je ook niet verwachten dat wij iets uitleggen op het moment dat het jou uitkomtquote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, weerleg deze kritiek op Cruijff dan eens? Eigenlijk zeg je indirect dus wel dat het een probleem is dat ik deze soap als buitenstaander niet op de voet volg.
Dat is dus ook zo'n punt, Cruijff is niet met Ling blijven leuren, hij wilde alleen van de andere RVC leden horen wat de reden is Ling niet te nemen, mede omdat van te voren afgesproken was dat Cruijff het voetbaltechnische zou doen in de RVC en dus de belangrijkste stem in de aanstelling TD zou moeten hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
Maareh aangezien we hier blindelings Cruijff volgen. Jullie zien ook in Tscheu la ling de ideale kandidaat?
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
1-1 is genoeg, dus ik hoop op 5-5.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Geo3kant het volgende:
Wat gaan jullie doen tegen Lyon denken jullie? Flink geld te verdienen als je op ajax wed en ze winnen
en dat allemaal dankzij cruijff. nou geweldig.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet door voetballers als Overmars en Bergkamp. Nu wel
Niet dusquote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dat allemaal dankzij cruijff. nou geweldig.
volgens mij komt het gewoon doordat die toevallig toen hun trainersdiploma hadden gehaald.
Is toch ook zo.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef Maanvis het volgende:
Cruijff heeft dus gezegd dat Davids er alleen maar zit omdat ie zwart is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |