SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag★★★
Niet door voetballers als Overmars en Bergkamp. Nu welquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Whehehe.
Anyway, Wim Jonk doet het dus goed op de toekomst omdat de jeugdspelers de details leren van oud voetballers? Dat is toch altijd al zo, dat je daar getraind wordt door oud voetballers?
Niet dusquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Whehehe.
Anyway, Wim Jonk doet het dus goed op de toekomst omdat de jeugdspelers de details leren van oud voetballers? Dat is toch altijd al zo, dat je daar getraind wordt door oud voetballers?
Nee.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
Maareh aangezien we hier blindelings Cruijff volgen. Jullie zien ook in Tscheu la ling de ideale kandidaat?
Wat ik zei is dat het geen probleem is dat je deze soap niet op de voet volgt maar dan moet je ook niet verwachten dat wij iets uitleggen op het moment dat het jou uitkomtquote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, weerleg deze kritiek op Cruijff dan eens? Eigenlijk zeg je indirect dus wel dat het een probleem is dat ik deze soap als buitenstaander niet op de voet volg.
Dat is dus ook zo'n punt, Cruijff is niet met Ling blijven leuren, hij wilde alleen van de andere RVC leden horen wat de reden is Ling niet te nemen, mede omdat van te voren afgesproken was dat Cruijff het voetbaltechnische zou doen in de RVC en dus de belangrijkste stem in de aanstelling TD zou moeten hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
Maareh aangezien we hier blindelings Cruijff volgen. Jullie zien ook in Tscheu la ling de ideale kandidaat?
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
1-1 is genoeg, dus ik hoop op 5-5.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Geo3kant het volgende:
Wat gaan jullie doen tegen Lyon denken jullie? Flink geld te verdienen als je op ajax wed en ze winnen
en dat allemaal dankzij cruijff. nou geweldig.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet door voetballers als Overmars en Bergkamp. Nu wel
Niet dusquote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dat allemaal dankzij cruijff. nou geweldig.
volgens mij komt het gewoon doordat die toevallig toen hun trainersdiploma hadden gehaald.
Is toch ook zo.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef Maanvis het volgende:
Cruijff heeft dus gezegd dat Davids er alleen maar zit omdat ie zwart is.
correctie.......ten have heeft gezegt dat cruijf heeft gezegt;)quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef Maanvis het volgende:
Gezegd.quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
correctie.......ten have heeft gezegt dat cruijf heeft gezegt;)
nouja, voor cruijff had je marco van basten, frank de boer en aron winter die jong ajax trainden. dus die vallen niet onder topspelers die jonge gastjes iets bijbrengen?quote:
Manier van trainen is anders jonguhquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja, voor cruijff had je marco van basten, frank de boer en aron winter die jong ajax trainden. dus die vallen niet onder topspelers die jonge gastjes iets bijbrengen?
Het lijkt me niet verzonnen, anders moeten er 2 mensen gelogen hebben en het vooraf opgezet zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
Geloof er niks van van die racistische opmerkingsowieso wat heeft ajax er nou aan als er een zwarte bij zit..
Wat is in essentie het verschil in trainen tussen de manier waarop Frank de Boer het deed en hoe Wim Jonk het nu doet?quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Manier van trainen is anders jonguh
Coronel beweerde nog dat alles zo netjes gebleven was. Ik denk ook eigenlijk niet dat Cruijff dat gezegd heeft, misschien iets daarnaartoe maar nooit zo erg. En als Cruijff dat wel gedaan heeft is het enorm dom, en kun je veel strijd opgeven.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef Maanvis het volgende:
Individuele ontwikkeling i.p.v. team in het geheel. En dus geen verplichtingen om kampioen te worden in de jeugdelftallenquote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is in essentie het verschil in trainen tussen de manier waarop Frank de Boer het deed en hoe Wim Jonk het nu doet?
Cruijff is van huis uit ook maar een simpele jongen dus misschien is het hem in alle emoties ontschoten. Het geeft dan wel aan hoe erg hij het vindt dat van Gaal erbij betrokken isquote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef GGMM het volgende:
Bryan Roy heeft met verbazing gereageerd op de uitspraken van Edgar Davids over racisme in de RvC.
Roy beschuldigt Davids van 'zwartmakerij': 'Ik ben nog zwarter dan Edgar', zegt Roy tegen het AD. Hij vertelt ook dat hij al jaren bevriend is met de familie Cruijff. 'Dat zegt genoeg'.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef Scribent het volgende:
Vermeer staat ook alleen maar op doel omdat ie zwart is
Niet de eerste keer dat Davids liegt.quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Als Davids hier gewoon loopt te liegen haalt ie zich wel echt veel op de hals. Dan wordt je nog 2x zo hard uitgeserveerd.
Maar Roy is altijd lief voor Cruijff. Davids heeft een grote mond, wat denkt ie wel, dan vraag je er om.quote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef GGMM het volgende:
Bryan Roy heeft met verbazing gereageerd op de uitspraken van Edgar Davids over racisme in de RvC.
Roy beschuldigt Davids van 'zwartmakerij': 'Ik ben nog zwarter dan Edgar', zegt Roy tegen het AD. Hij vertelt ook dat hij al jaren bevriend is met de familie Cruijff. 'Dat zegt genoeg'.
gewoon de joker die uitgespeeld word, kijk hoe davids met z n ogen aan t draaien is zodra ie t zegt....quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verzonnen, anders moeten er 2 mensen gelogen hebben en het vooraf opgezet zijn.
Ten Have heeft dit gezegd...quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Davids liegt.
En je 'ziet' hem daarna ook denken: 'was dit wel slim om dit te zeggen' .. 'Achja, ik zeg gewoon dat ik er niet verder op in wil gaan'.quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
gewoon de joker die uitgespeeld word, kijk hoe davids met z n ogen aan t draaien is zodra ie t zegt....
Dit was niet gelogen, later immers ook nog bekrachtigd.quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Davids liegt.
Dus marco van basten, aron winter en frank de boer staan eigenlijk aan de kant van van gaal omdat ze het niet zo deden zoals cruijff het wilde?quote:Op zondag 20 november 2011 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Individuele ontwikkeling i.p.v. team in het geheel. En dus geen verplichtingen om kampioen te worden in de jeugdelftallen
Tip: Kijk de laatste uitzending van P&W.
Klopt.quote:Op zondag 20 november 2011 22:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus marco van basten, aron winter en frank de boer staan eigenlijk aan de kant van van gaal omdat ze het niet zo deden zoals cruijff het wilde?
destijds werd PSV telkens kampioen in de jeugd hè. En bij PSV (de club waar ik wél wat meer vanaf weet) hanteert men al jaren het cruijff beleid. ze zeggen dat het niet uitmaakt wat het team doet, als je maar niet degradeert uit de beloftencompetities, want dan kom je tegen veel slechtere teams te staan.quote:Op zondag 20 november 2011 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Maar misschien was het destijds verplicht om kampioen te worden he.
Klopt. Maar bij PSV moeten ze denk ik een andere trainer aanstellen die wel eigen jeugd durft op te stellen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
destijds werd PSV telkens kampioen in de jeugd hè. En bij PSV (de club waar ik wél wat meer vanaf weet) hanteert men al jaren het cruijff beleid. ze zeggen dat het niet uitmaakt wat het team doet, als je maar niet degradeert uit de beloftencompetities, want dan kom je tegen veel slechtere teams te staan.
PSV ziet meer in het verhuren van eigen talenten en ze zodanig ervaring op te laten doen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar bij PSV moeten ze denk ik een andere trainer aanstellen die wel eigen jeugd durft op te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |