Nee joh keilelijk.quote:
ze had ook nog een beige shirt met letters, kwamen haar borsten goed in uit.quote:
Echt ongelovelijk he... wat gaan ze nou doen als het misgaat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
Alles opgeknapt en nog steeds geen eigenaar...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:15 schreef OProg het volgende:
Die keuken ook.wanneer staat Rob Geus op de stoep.
Ja wat wil je ook in zo'n dorp. Toen ik kind was zijn we ook wel eens in het Central Massief geweest en dan draaide het soms ook uit op dat soort rondhangen met de kinderen uit het dorp. En ach, of je nou daar op straat hangt of in Amsterdam Nieuw-West...quote:
Gratis drank hequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
De plaatselijke tokkies komen op bezoek.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Alsof haar tetten onder d'r oksels groeien.
Ze wijzen naar buiten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Alsof haar tetten onder d'r oksels groeien.
daar ben je ook echt een slagschip tussen al die frêle franse vrouwtjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef OProg het volgende:
Die Fransen praten onderling ook over Ria. Die hebben nog nooit iets dergelijks gezien...
Je zou er maar op moeten....quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef OProg het volgende:
Die Fransen praten onderling ook over Ria. Die hebben nog nooit iets dergelijks gezien...
Nee en dan met zijn tweetjes alles doen zo te zien? Ze werken wel heel hard.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Volle camping...had ik niet gedacht...
Nou ik zou het ook verschrikkelijk vinden om die kinderen daar te gaan vermaken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Ongemotiveerde meidkinderhoedster
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik zou het ook verschrikkelijk vinden om die kinderen daar te gaan vermaken.
Ja, dat welquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een leuke aflevering
IK KAN HET NIET HELPENquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:30 schreef Lagrinta het volgende:
Doodgoeie mensen he, maar toch moet je ze afzeiken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze zijn misschien een beetje naïef met dat contract geweest, maar toch respect voor wat ze hebben opgebouwd in een paar maand tijd
Liever dit dan zo'n kakmadamequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Ze had een kort pittig kapsel mét hans anders en een wibra fleece vest.
Het klopte wel
Helemaal eens. Ze maakten geen ruzie, altijd goed gemutst en positieve kinderen (meisje wat verlegen/puberen)quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
Enne Ria, met het korte pittige kapsel en bril, voldoet helemaal als stereotype van de Hollandse moeke met grote memmes.
Ik snap best dat Karina en Alors en Cee jaloers daarop zijn.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:57 schreef Igen het volgende:
Nee, ik doe juist dom want ik had toch net een ander filmpje gepost. Maar ik vond het inderdaad ook heel grappig, Fred en Ria.
De aflevering van volgende week klinkt overigens ook al veelbelovend. Een stel dat in Slowakije een naturistencamping wil beginnen.
Ah, ik verheug me bij voorbaat al.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:57 schreef Igen het volgende:
De aflevering van volgende week klinkt overigens ook al veelbelovend. Een stel dat in Slowakije een naturistencamping wil beginnen.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:57 schreef Igen het volgende:
Nee, ik doe juist dom want ik had toch net een ander filmpje gepost. Maar ik vond het inderdaad ook heel grappig, Fred en Ria.
Dat wordt ongetwijfeld weer een topshowquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:57 schreef Igen het volgende:
Chez Frieda - Gooi Fred en Ria door elkaar, 1 r eruit laten en je hebt Frieda..quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
In het begin dacht ik echt dat dit een ramp zou worden, maar ze hebben zich er bewonderenswaardig doorheen gewerkt en het ziet er nu toch best redelijk uit.
Dat 'restaurant'' Chez Frieda (waarom niet chez Ria?) loopt natuurlijk ook als een tierelier met al die specialiteiten als frikandel.
Enne Ria, met het korte pittige kapsel en bril, voldoet helemaal als stereotype van de Hollandse moeke met grote memmes.
Shit, je hebt me door.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
quote:
Oeps, de uitzending heeft hun site platgelegd (de bandbreedte is op)quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.campingcoccinelle.com/
En back onlinequote:Op zondag 20 november 2011 10:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Oeps, de uitzending heeft hun site platgelegd (de bandbreedte is op)
quote:Op zondag 20 november 2011 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]Waarom klikte ik. Gaat wel een topshop worden
![]()
En laat die memmen maar zitten trouwens, dan maar geen gezellige moeke.
quote:Groeten van jullie collega’s en onze bok kijkt uit naar jullie geitendame.
Ik vond dat vriendinnetje van hem op zijn zusje lijken..quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef Mylene het volgende:
Ik vond het wel leuk om te zien hoe die jongen het naar zijn zin had op de camping. Er was ook niet echt iets van paniek te zien op zijn eerste schooldag. Enkel dat hij geen idee had waar het over ging. En hij had nog sjans ook.
Als ze net zo goed de taal onder de knie krijgen als hun moeder de tieten daaronder krijgt, dan moet dat wel goed komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:31 schreef Jester65 het volgende:
Toch knap hoor. En die kinderen redden het ook wel, als ze de taal eenmaal goed onder de knie hebben.
helemaal Queen vergetenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Oh shit bijna vergeten, ik zit Queen te kijken, maar ik zet de video aan voor Queen, ik kijk dit liever live, bedankt voor de kick.
Meestal zijn het oude mensen op een naturistencamping.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk 18-jarige chickies op die camping
Edit: maar het zullen dus wel Ria's zijn
Kan het hopelijk via uitzending gemist terugkijkenquote:
Kan ook erg entertainend zijnquote:Nu ga je naar blote mensen kiijken die volleybal spelen.
iets met papier en natuurquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Wat is er mooi aan printers? Nou niks?
toen ze jong wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef Disana het volgende:
Grote cupmaat kleine omvang? Ik zie best veel omvang.
Briljant.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Ze maakt een mozaik: dat helpt alvast een stuk.
Wel een geit, misschien is dat hun dochter wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben ze geen kinderen eigenlijk?
Gelukkig voor hun kinderen nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben ze geen kinderen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wel een geit, misschien is dat hun dochter wel.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wel een geit, misschien is dat hun dochter wel.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Eindelijk een stel die hun kinderen geen (slecht georganiseeerde) emigratie aandoet.
Slowakije is in de zomer heel warm volgens mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Waarom in een nogal koud land een naturistencamping beginnen? Ga dan lekker naar Kreta of zo.
Maar dan heb je in de winter dus helemaal geen gasten. Maar klopt wat je zegt inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Slowakije is in de zomer heel warm volgens mij
Prima zomers daar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Waarom in een nogal koud land een naturistencamping beginnen? Ga dan lekker naar Kreta of zo.
Op Kreta komt ook niemand in de winter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan heb je in de winter dus helemaal geen gasten. Maar klopt wat je zegt inderdaad.
Met die Nederlandse boetes kunnen ze dan gelijk rechtsomkeer maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
Mag dat, een Slowaaks autonummerbord en een NL caravannummerbord?
Nou ja, ergens waar het altijd warm is bedoelde ik eigenlijk, wist even zo snel niets anders, Canarische Eilanden dan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Op Kreta komt ook niemand in de winter.
Maar dat geldt toch overal in Europa? In Spanje is het in de winter 15 graden...dan loop je ook niet voor je lol in de blote kont naar het toiletgebouw...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan heb je in de winter dus helemaal geen gasten. Maar klopt wat je zegt inderdaad.
Een camping draait altijd op zomersquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, ergens waar het altijd warm is bedoelde ik eigenlijk, wist even zo snel niets anders, Canarische Eilanden dan.
Ze kunnen dit zelfs na jaren plannen al amper betalen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, ergens waar het altijd warm is bedoelde ik eigenlijk, wist even zo snel niets anders, Canarische Eilanden dan.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een camping draait altijd op zomers
In tegenstelling tot dit arme echtpaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]oh ja, ik zit gewoon weer te zeiken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]oh ja, ik zit gewoon weer te zeiken.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Valt me mee dat hij in dat gat paste, met die buik.
Okay gelukkig, eerste kwartier is meestal meer huilende familie enzoquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn net binnen, nog weinig gemist. 't Is nog steeds een puinhoop.
Ik hoop toch niet dat ze hem naakt gaan filmenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
hij heeft nu tenminste nog wat aan
Deze familie was meer argwanend dan emotioneel. Oh ja ze kregen een meter overleving. Oftewel, een meter-lange buis met Bonduelle blikjes erin.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Okay gelukkig, eerste kwartier is meestal meer huilende familie enzo
Nee toch.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef Viking84 het volgende:
Loopt slecht af met het geitje hè.
De cameraman krijgen we niet te zien, dus weet nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ze hem naakt gaan filmen
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Muurtje tussen de pisbakken op een naturistencamping
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Zie het als spatlappen...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker scheetje laten tussen de hapjes door.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
In je blootje eten lijkt me onsmakelijk
Dat is met kleren nog net zo smerig...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lekker scheetje laten tussen de hapjes door.
Dat is ook onsmakelijk mét klerenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lekker scheetje laten tussen de hapjes door.
Saai.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Toch petje af tot nu toe, ze werken hard en zo te zien hebben ze alles redelijk in de hand. Geen gedoe met vergunningen en dergelijk.
Dat is waar, daarom best wel wat sympathie voor deze gasten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Toch petje af tot nu toe, ze werken hard en zo te zien hebben ze alles redelijk in de hand. Geen gedoe met vergunningen en dergelijk.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is ook onsmakelijk mét kleren
Lingeriezaak betaald?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk met het geld van hun huis in Nederland gedaan? Gezien ze maar 20000 euro hebben?
Dat mislukte winkeltje van haar denk ik. Die zal wel schulden hebben gehad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk met het geld van hun huis in Nederland gedaan? Gezien ze maar 20000 euro hebben?
Zal wel niet afbetaald zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
tis echt zo'n bierpens, hij is verder niet eens heel dik...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Die man werkt zich een ongeluk maar blijft dik, hoe kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |