Nee joh keilelijk.quote:
ze had ook nog een beige shirt met letters, kwamen haar borsten goed in uit.quote:
Echt ongelovelijk he... wat gaan ze nou doen als het misgaat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
Alles opgeknapt en nog steeds geen eigenaar...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:15 schreef OProg het volgende:
Die keuken ook.wanneer staat Rob Geus op de stoep.
Ja wat wil je ook in zo'n dorp. Toen ik kind was zijn we ook wel eens in het Central Massief geweest en dan draaide het soms ook uit op dat soort rondhangen met de kinderen uit het dorp. En ach, of je nou daar op straat hangt of in Amsterdam Nieuw-West...quote:
Gratis drank hequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
De plaatselijke tokkies komen op bezoek.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Alsof haar tetten onder d'r oksels groeien.
Ze wijzen naar buiten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Alsof haar tetten onder d'r oksels groeien.
daar ben je ook echt een slagschip tussen al die frêle franse vrouwtjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef OProg het volgende:
Die Fransen praten onderling ook over Ria. Die hebben nog nooit iets dergelijks gezien...
Je zou er maar op moeten....quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef OProg het volgende:
Die Fransen praten onderling ook over Ria. Die hebben nog nooit iets dergelijks gezien...
Nee en dan met zijn tweetjes alles doen zo te zien? Ze werken wel heel hard.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Volle camping...had ik niet gedacht...
Nou ik zou het ook verschrikkelijk vinden om die kinderen daar te gaan vermaken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Ongemotiveerde meidkinderhoedster
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik zou het ook verschrikkelijk vinden om die kinderen daar te gaan vermaken.
Ja, dat welquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een leuke aflevering
IK KAN HET NIET HELPENquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:30 schreef Lagrinta het volgende:
Doodgoeie mensen he, maar toch moet je ze afzeiken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze zijn misschien een beetje naïef met dat contract geweest, maar toch respect voor wat ze hebben opgebouwd in een paar maand tijd
Liever dit dan zo'n kakmadamequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Ze had een kort pittig kapsel mét hans anders en een wibra fleece vest.
Het klopte wel
Helemaal eens. Ze maakten geen ruzie, altijd goed gemutst en positieve kinderen (meisje wat verlegen/puberen)quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
Enne Ria, met het korte pittige kapsel en bril, voldoet helemaal als stereotype van de Hollandse moeke met grote memmes.
Ik snap best dat Karina en Alors en Cee jaloers daarop zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |