gezelligquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:38 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis. Uiteindelijk, na al het grote afzeggen, kwamen er dus nog 4 ex-collega's opdagen. Daarmee wat gebierd en een hapje gegeten in een grand-café.
Door redelijk dichte mist weer naar huis gescooterd. Dat was best nog wel fris.
Nu lekker thuis cocoonen en verder ontspannen.
hahaquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij zouden jullie best een goed stel zijn.
Ja! Nemen we op voor straksquote:
dat ziet er goed uit!! lekker zeg!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja! Nemen we op voor straks
mmmm lekker linkje vind ik via Stumble http://punchfork.com/search/eggs/from/Smitten-Kitchen
Hamantaschen voor golfer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja! Nemen we op voor straks
mmmm lekker linkje vind ik via Stumble http://punchfork.com/search/eggs/from/Smitten-Kitchen
Het is geen Poeriem.quote:
sivert hoyem hiero. Een scandinavische band die net met de soundcheck best ruig aan het rocken was!quote:
Sivert Høyem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
sivert hoyem hiero. Een scandinavische band die net met de soundcheck best ruig aan het rocken was!
Zo lang ze bezig zijn de club volledig naar de kloten te helpen maak ik me er maar even niet zo druk om dit seizoen, dat is toch al verpest.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
Wat wordt er weer lekker verdedigd in de Arena.
Wordt nog lastig genoeg, dan moeten ze Twente, AZ of PSV voorbij. Maar ik maak me momenteel meer zorgen op de puinhopen in de organisatie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Zonde van Ajax hoor. Maar ik zie ze nog wel 3e worden.
Die jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sivert Høyem.
Trouwens de naam van de leadzanger, vroeger zat hij in Madrugada.
Ja hequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Lutherecht gaaf
![]()
En de actrice die de psycho speelt vind ik ook briljantVond haar ook al geweldig in de mini-serie Jane Eyre waarmee ze doorbrak
Hhhm...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
En de actrice die de psycho speelt vind ik ook briljantVond haar ook al geweldig in de mini-serie Jane Eyre waarmee ze doorbrak
Was vanavond wel weer duidelijk dat het overgrote deel van de Arena-gangers alleen maar de Telegraaf leest en zich laat beïnvloeden door die riooljournalisten en stemmingsmakerij-krant die pal achter Cruijff staat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:05 schreef TAV74 het volgende:
Maar ik maak me momenteel meer zorgen op de puinhopen in de organisatie.
Wow. Wat leuk. Ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Waren eten bij la belle epoche in travemunde, goddelijk eten, geweldige wijnen. Super. Zal morgen of maandag een review schrijven, op de aai pat typt het te lastig.
Je ging voor het zingen de kerk uit?quote:Op zondag 20 november 2011 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Bij het laatste optreden in de Duitse Kerk stond een wachtrij buiten en daar had ik geen zin in dus lekker op de fiets gestapt en naar huis gereden![]()
Ook de eerste keer dat mensen in de rij stonden voor de kerk....![]()
![]()
Travemunde een no go area??quote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Wat leuk. Ben heel benieuwd.
Travemunde (en Warnemunde) was vroeger echt een beetje no go aria, waar je de boot kon nemen naar mijn ex-schoonouders in Denemarken (het plaatsje Gedser).
Nee. Het zingen was al bezigquote:Op zondag 20 november 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ging voor het zingen de kerk uit?
Ja, ik keek net even naar buitenquote:Op zondag 20 november 2011 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
Het was trouwens iets te mistig om lekker te fietsen. Mijn bril werd ook steeds mistiger
Beetje vergane glorie was het allemaal toen.(maar ik spreek nu over de periode 1975-1982)quote:
Ah okay, nee, hele oostzeekust is nu zeer chique tourisme.quote:Op zondag 20 november 2011 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje vergane glorie was het allemaal toen.(maar ik spreek nu over de periode 1975-1982)
quote:Op zondag 20 november 2011 00:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier in Timmendorf mist het ook nogal, is zeker over heel noord europa.
quote:Zeer dichte mist en gladheid zorgen vanavond, vannacht en morgenvroeg voor een gevaarlijke situatie op de wegen in grote delen van ons land. De komende uren ontstaat de mist op zeer uitgebreide schaal.
De condities zijn daarvoor ideaal. Het is kraakhelder en er is geen wind onder invloed van een hogedrukgebied. Ook de temperaturen gaan snel snel omlaag. In het binnenland vriest het later vandaag op uitgebreide schaal tussen 0 en min 3 graden. Door opvriezing dreigt een gevaarlijke situatie op de wegen waar het zicht soms zeer sterk kan gaan teruglopen. Morgenochtend verdwijnen mist en gladheid maar moeizaam. Daar waar de mist blijft hangen wordt het zondag niet warmer dan enkele graden boven nul. In zonnige gebieden kan het 8 graden worden.
De komende dagen houden we mist en licht vorst. Rond het midden van de week wordt de situatie mogelijk anders. Storingen van de Oceaan dringen op met daarbij zachte en vooral vochtiger lucht. Het zou later in de week tot behoorlijk wat regen kunnen komen bij een snel aanwakkerende westenwind. De temperaturen gaan in dat scenario omlaag naar 10 tot 13 graden. Er is een, zij het mindere, kans op een aanhouden van het huidige weer. Eche winterkou zit er in november niet meer in. De weersvoorspelling dat het deze maand extreem koud zou worden als voorbode van een lange winter is daarmee volstrekt uit de lucht gegrepen.
Welnee, ik heb 7 uur geslapen. Wat doe jij hier?quote:Op zondag 20 november 2011 05:43 schreef AnneX het volgende:
Ga jij weer gauw eens terug en/ of omdraaien
Trusten!quote:Op zondag 20 november 2011 05:45 schreef AnneX het volgende:
Jou tegenkomen en er wer onderkruipen. Gaaaap!
dat is nou ook precies het probleem van je niet-winterharde planten, alleen hebben die geen pootjes.quote:Op zondag 20 november 2011 09:13 schreef krakkemieke het volgende:
Eigenlijk moet ik wat niet- winterharde planten verplaatsen, maar het is zo kouhoud!
Je hebt gelijk. Maar ik ben nog gammel dus ik heb het al koud bij 20 graden. Heb jij trouwens weleens citroenverbena planten te koop gezien in Nederland?quote:Op zondag 20 november 2011 09:48 schreef Vork het volgende:
[..]
dat is nou ook precies het probleem van je niet-winterharde planten, alleen hebben die geen pootjes.
Hoezo? Ben je van plan om 'm dood te laten gaan en een nieuwe te kopen?quote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
Je hebt gelijk. Maar ik ben nog gammel dus ik heb het al koud bij 20 graden. Heb jij trouwens weleens citroenverbena planten te koop gezien in Nederland?
Ze gaan soms dood en dan moet ik voor straf op vakantie naar Frankrijk om een nieuwe te kopen.quote:Op zondag 20 november 2011 10:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je van plan om 'm dood te laten gaan en een nieuwe te kopen?
Tja..... Als ze te lang binnenstaan worden ze zo sprieterig. Er is een kwekerij in Zuid-Limburg die ze verkoopt, maar bij een tuincentrum heb ik ze nog nooit gezien.quote:
Hmm, deze dus niet. Ach, ik heb er 2.quote:Op zondag 20 november 2011 10:11 schreef Vork het volgende:
Salie kan gelukkig wel tegen een stootje.
Ik ken het van Oblivionquote:Op zondag 20 november 2011 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen kruidenminnend cul
Ik ga zo maar weer eens terug naar SkyrimMan man wat is dat verslavend
Hangt van de whisky af, maar ja: kaas en whisky gaan vaak goed samenquote:Op zondag 20 november 2011 10:24 schreef flying-dutchman het volgende:
whisky icm gruyere kaltbach = omnomnomnomnom
Moet ik nog even lezen. Maar ik ben wel voor het Cruijff kamp (hoewel er met die man moeilijk te werken is) , denk dat dat voor de jeugdopleiding en dus de toekomst van de club uiteindelijk met afstand het beste is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Was vanavond wel weer duidelijk dat het overgrote deel van de Arena-gangers alleen maar de Telegraaf leest en zich laat beïnvloeden door die riooljournalisten en stemmingsmakerij-krant die pal achter Cruijff staat.
Voor enige nuance is het stuk vandaag in de Volkskrant wel aardig als tegenhanger daarop.
Op de kleintjes lettenquote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, doorgepakt: voor het eerst sinds 12 jaar of zo bij Univé weg. En weer terug naar Zilveren kruis..Scheelt me wel 10,- per maand of zo dus dat is mooi
Haha ja, en het mooie is: vanaf 1 jan. betaal ik zelf niets meerquote:
Ik moest ook maar eens op de kleintjes gaan lettenquote:Op zondag 20 november 2011 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ja, en het mooie is: vanaf 1 jan. betaal ik zelf niets meer(zit bij Thijs in het collectief nu
) maar goed, mijn aandeel boodschappengeld kan dus wel flink omhoog haha
He, goed nieuws! Mag wel even voorzichtig voor gequote:Op zondag 20 november 2011 12:29 schreef krakkemieke het volgende:
Het gaat weer wat beter dus genoten van een geroosterde boterham met een gekookt eitje.
Heeft jouw kleintje wat te vrezen danquote:Op zondag 20 november 2011 12:30 schreef TAV74 het volgende:
Ik moest ook maar eens op de kleintjes gaan letten
Geen idee, maar je moet er altijd op letten zeggen zequote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft jouw kleintje wat te vrezen dan
quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Polly
Er is ook een TrudyMaar ja die is mss zwanger
![]()
Ik stem ook voor Polly!quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Polly
![]()
begonnen met een green labeltje, daarna een talisker 10yo. Was eigenlijk de bedoeling te eindigen met een laphroag 10yo, maar bezoek kon het niet aanquote:Op zondag 20 november 2011 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hangt van de whisky af, maar ja: kaas en whisky gaan vaak goed samenWelke was het?
Lekker! (behalve de greenlabel, vinnik niet zo veel aan)quote:Op zondag 20 november 2011 12:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
begonnen met een green labeltje, daarna een talisker 10yo. Was eigenlijk de bedoeling te eindigen met een laphroag 10yo, maar bezoek kon het niet aan
gorgonzola aint gonna happen, de geur van blauwschimmelkaas en ik ga al een innige relatie met de wc pot aan! Lagavulin moet ik ook nog eens hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker! (behalve de greenlabel, vinnik niet zo veel aan)
Tip voor een volgende keer: Lagavulin met een pittige Gorgonzola
Ik vind de keuze wel erg beperkt, alle muziek met een beetje scherp randje ontbreekt zo ongeveer. Kan wel de vreselijke middelmaat Miss Montreal kiezen maar een band als Faith no More staat er niet eens bijquote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef Bluezz het volgende:
True![]()
Ik ben ook een poging aan het wagen om 15 nrs voor de Top 2000 te kiezen, maar ja dat kan ik dus niet, ik vind veel te veel leuk. Dus maar een soort all time favorit grens gekozen. Nrs die me nooit vervelen. En dat zijn er niet zoveel
Jammer, is echt een hemelse combinatiequote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gorgonzola aint gonna happen, de geur van blauwschimmelkaas en ik ga al een innige relatie met de wc pot aan! Lagavulin moet ik ook nog eens hebben.
Green Label is juist een van mijn favo whiskies (gewoon voor doordeweek als ik er eens zin in heb). Mijn whisky voorraad blijft maar groeiener komt meer binnen dan dat er op gaat enzo.
Ik heb nu nog een bowmore, highland park, royale salute en een 6 isles die op mij staan te wachten om open te gaan
Ben Saunders staat erin.quote:Op zondag 20 november 2011 12:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind de keuze wel erg beperkt, alle muziek met een beetje scherp randje ontbreekt zo ongeveer. Kan wel de vreselijke middelmaat Miss Montreal kiezen maar een band als Faith no More staat er niet eens bij
Ik mis niet eens dingen, ik mis 90% van mijn top 100quote:
Ik heb een redelijke mainstream alternatieve smaak, maar ik mis ook heel veel.quote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik mis niet eens dingen, ik mis 90% van mijn top 100
quote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jammer, is echt een hemelse combinatie![]()
![]()
En welke Bowmore heb je staan? Zijn wij ook wel fan van![]()
Als slobber hebben wij Black Bottle staan, die heeft tenminste nog een lekkere Islay smaak
Klopt ook wel uiteraard, maar ik vind de bandbreedte wel heel erg beperkt.quote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Dan hoor jij niet op radio 2 thuis, maar then again, dat wisten we toch al
Radio 2 was vroegah veel 'opener' met die lijst. Dat is de laatste jaren echt om zeep geholpen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Dan hoor jij niet op radio 2 thuis, maar then again, dat wisten we toch al
Zijn dat ook nijlpaarden?quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Polly
![]()
Ik verdenk ze ervan dat de keuzelijst uit precies 2000 nummers bestaat die we alleen nog even op volgorde moeten zettenquote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik stop met die top 2000 nrs. Ik heb er nu al 32 en ben pas op de helft
zonde van mijn tijd. Ik ga mn haar droogfohnen en een ritje/wandelingetje maken
Herkenbaar. Ook omdat ik de laatste tijd weinig drinkquote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gorgonzola aint gonna happen, de geur van blauwschimmelkaas en ik ga al een innige relatie met de wc pot aan! Lagavulin moet ik ook nog eens hebben.
Green Label is juist een van mijn favo whiskies (gewoon voor doordeweek als ik er eens zin in heb). Mijn whisky voorraad blijft maar groeiener komt meer binnen dan dat er op gaat enzo.
Ik heb nu nog een bowmore, highland park, royale salute en een 6 isles die op mij staan te wachten om open te gaan
Duh. Radio 2quote:
Niet bekend genoeg. Zelfs van iemand als Tori Amos kun je maar 1 nummer kiezen zag ik net.quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Felagund het volgende:
Kan niet eens Funkadelic of Parliament erin zetten. Dat is toch wel Radio2 muziek?
Legend is lekker jaquote:Op zondag 20 november 2011 13:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bowmore legend (ik heb altijd als ik boodschappen eens in de 6 weken laat bezorgen een te laag bedrag, dan gaat er een flesje whisky van gall & gall mee om het bedrag te halen, het is een kut excuus, maar het werkt welAlleen deze keer niet, komt een doosje wijn voor in de plaats)
Die gruyere kaltbach gaat zooo goed samen met talisker & green label (wat oa talisker bevat).
Ik heb trouwens ook nog een ardbeg almost there, maar die gaat niet open anytime soon (heb hem gekocht voor een euro of 50 en issie al iets van 55 pondover een jaar of 10 is die vast nog veel meer waard)
Welkom terug!quote:Op zondag 20 november 2011 13:24 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nieuwe laptop stopte ermee na 1 dag
Maar gelukkig was hij binnen 2 dagen weer terug en doet hij het nu weerhopelijk blijft het zo
Dus ik ben weer terug, bijlezen op je mobiel is niet te doen
Zware bevalling, maar toch gelukt.quote:Dit is de lijst van Chris
Bruce Springsteen - Thunder road
Pink Floyd - Wish you were here
Otis Redding - I've been loving you too long
Massive Attack - Unfinished sympathy
Klein Orkest - Over de muur
Jeff Buckley - Hallelujah
Elbow - One day like this
Specials - A message to you Rudy
Jimi Hendrix Experience - Purple haze
Tom Waits - Tom Traubert's Blues (Waltzing Mathilde)
Manu Chao - Me gustas tu
Dit zijn de vrije keuzes
Nina Simone - Sinnerman
Editors - Fingers in the Factories
Morphine - Candy
Andrew Bird - A nervous tic motion of the head to the left
Geweldige keusquote:
Ik lig nu naar Sivert Høyem te luisteren. Zijn laatste CD. Men, hoe heerlijk is datquote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zware bevalling, maar toch gelukt.
Wat jong zegquote:Op zondag 20 november 2011 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zo even aankleden en dan ff mijn zusje bezoeken. Gister zijn ze naar de intocht van de sint geweest en blijkbaar is een van hun katten toen in zijn slaap overleden. Beestje was 9. Neefje is nogal van slag daardoor
Niet ziek. Dierenarts had het over een hartritmestoornis en die schijnt moeilijk detecteerbaar te zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat jong zegEn was ie ook niet ziek of zo dat ze weten?
Die was raar van kleur, dus heb autofix gedaan in Irfanview en hop, het is nog redelijk geworre ook.quote:
Neefje wilde gister niet gaan slapen "Goofy ging slapen en werd niet meer wakker. Wat als ik nu niet meer wakker word..... ".quote:Op zondag 20 november 2011 15:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die was raar van kleur, dus heb autofix gedaan in Irfanview en hop, het is nog redelijk geworre ook.
Zielig van de poes en voor je neefje, die snapt er niks van natuurlijk
Ja dat is angstig voor zo'n kleintjequote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neefje wilde gister niet gaan slapen "Goofy ging slapen en werd niet meer wakker. Wat als ik nu niet meer wakker word..... ".
Ga jij je rapporten eens schrijvenquote:
Nope, 'uren schrijven' kennen we niet. We hebben een taakurenverdeling per jaar, daar zit alles al in. Er wordt niet gemeten of je het redt. Kan wel, er is een formulier waarop je het aan kunt geven maar dan moet je aangeven precies wat en hoe lang en zo en dat kost meer werk dan gewoon maar je werk doen en hopen dat je er binnen blijftquote:Op zondag 20 november 2011 15:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is angstig voor zo'n kleintje
[..]
Ga jij je rapporten eens schrijven![]()
Schrijf jij trouwens dat thuiswerk qua uren?
Begrijpelijk ook, Als ik het nu helemaal snap benoemd de ledenraad uiteindelijk een nieuw bestuur voor de vereniging die van weer een RvC aanstelt. Ofwel: ledenraad kan kleur bekennen door een pro-Cruijff bestuur aan te stellen of juist niet.quote:Op zondag 20 november 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
Uri Coronel verlaat (hij kon niet anders) het wespennest. Jammer. Was een integere vent.
Denk helaas niet dat hij erin gaat komen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geweldige keus
Lekker even met Sam gewandeld, het is hier echt prachtig weer![]()
Op zich wel handig, als je het idd binnen die uren kan doen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Nope, 'uren schrijven' kennen we niet. We hebben een taakurenverdeling per jaar, daar zit alles al in. Er wordt niet gemeten of je het redt. Kan wel, er is een formulier waarop je het aan kunt geven maar dan moet je aangeven precies wat en hoe lang en zo en dat kost meer werk dan gewoon maar je werk doen en hopen dat je er binnen blijft
Dat is een beginquote:Op zondag 20 november 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, maar het gaat de goeie kant op.
Als het zo doorgaat met mijn darm, is het een kwestie van weer conditie opbouwen. Want al zou ik pijn houden, ik kan gelukkig alles.quote:Op zondag 20 november 2011 17:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is een beginhopelijk gaat het snel nog beter
Over een jaar gemiddeld gezien klopt het vast aardigquote:Op zondag 20 november 2011 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op zich wel handig, als je het idd binnen die uren kan doen.
Ik werd net ook weer gebeld door een collega die op het netwerk van het zkh zat en iets 'kwijt' was.
Het is zo verleidelijk om ook de server op te gaan en ff te kijken maar ik moet mezelf echt beschermen anders zit ik hele middagen te werken.
/verslavingsgevoelig
Tja, Davids... Ben niet geneigd hem direct geloofwaardig te vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef borisz het volgende:
Oh Davids spreekt van racisme binnen de RvC. Nog meer benzine op het vuur.
Ja, he?quote:Op zondag 20 november 2011 17:46 schreef TAV74 het volgende:
Zo, dat was Luther 3. Geweldige serie is het
Ben er nog niet uit of ik haar nu eng of knap vind geloof ikquote:
Eng, knap en geilquote:Op zondag 20 november 2011 18:00 schreef TAV74 het volgende:
Ben er nog niet uit of ik haar nu eng of knap vind geloof ik
Blackhawk Chardo uit 2009 te Californië is net openquote:Op zondag 20 november 2011 18:02 schreef Sarabi het volgende:
volgens mij is het wel tijd voor een wijntje
Gaat het nog ouwe?quote:
Hier een of andere rode wijn uit de aanbiedingquote:Op zondag 20 november 2011 18:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Blackhawk Chardo uit 2009 te Californië is net open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo even Transformers 3: Dark of the moon gekeken
was zeker niet naar om naar te kijkenn ander hoofd zou leuker zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje die lippen verbouwen zal al een hoop uitmaken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
n ander hoofd zou leuker zijn
heb je er nog eentje op de plank liggenquote:Op zondag 20 november 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje die lippen verbouwen zal al een hoop uitmaken.
Oh nee wacht, die neus is ook niet geweldig. Je hebt gelijk, ander hoofd.![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef TAV74 het volgende:
Schande dat je de Sint zo in diskrediet brengtSint vergist zich niet
was zeker niet naar om naar te kijkenPLORKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was zeker niet naar om naar te kijkenPrettig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Helemaal geen hoge standaard hoor. Maar zo'n poppenbekkie vind ik persoonlijk gewoon verre van mooiquote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, zo lelijk is ze toch niet? Wat een hoge standaard hier zeg. Gewoon prettig om te zien, met of zonder dat hoofd.
Waarschijnlijk is het een stuk beter als ze beweegt, is wel vaker zo bij dit soort bekkiesquote:Op zondag 20 november 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik googlede even maar zo te zien is dit niet de meest charmante foto van dr, vind dr hoofd hierop echt niet mooi
even langs de fotosoep langs kijken en het ziet er niet heel verkeerd uit.quote:Op zondag 20 november 2011 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helemaal geen hoge standaard hoor. Maar zo'n poppenbekkie vind ik persoonlijk gewoon verre van mooi
Au naturel:quote:Op zondag 20 november 2011 18:49 schreef z80 het volgende:
[..]
even langs de fotosoep langs kijken en het ziet er niet heel verkeerd uit.
als beide foto's op de zelfde dag gemaakt zouden zijn. en het enkel met plamuur en geen fotoshop bewerking zou het verschil niet zo extreem zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Au naturel:
[ afbeelding ]
avec le plamur:
[ afbeelding ]
wel drooghouden, hilarisch is die!quote:Op zondag 20 november 2011 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Die lippen zijn nog niet eens het ergste, ik vind haar veels te dik![]()
Wij zitten Sint te kijken, van Dick Maas
Buffyquote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef flying-dutchman het volgende:
Wie is dan wel jullie favo film chick, schat in met het commentaar over de lippen dat weinig zullen kiezen voor angelina jolie.
[ afbeelding ]
SMG?
[ afbeelding ]
Rosamund Pike?
[ afbeelding ]
Eva Green?
of toch een ander?
quote:Op zondag 20 november 2011 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Die lippen zijn nog niet eens het ergste, ik vind haar veels te dik![]()
Nope..zegt me niets?quote:
Zo slecht dat ie toch erg leuk isquote:Op zondag 20 november 2011 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwe serie met smg, vrij apart, geen vampieren enzo. Ben zelf bij ep 4quote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope..zegt me niets?
en Buffy keek ik vroeger toen ik nog thuis woonde met mijn moeder, lang geleden btw
elegante vrouwquote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Kate vind ik altijd prachtig:
[ afbeelding ]
gaat dat over dan??quote:Op zondag 20 november 2011 19:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe serie met smg, vrij apart, geen vampieren enzo. Ben zelf bij ep 4
quote:Op zondag 20 november 2011 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
mogen we het ook eens over mooie mannen hebben? het gaat altijd over vrouwen
Als ik dat zeg, dan spoil ik gelijk heel episode 1quote:Op zondag 20 november 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gaat dat over dan??
Oh en Natalie Portman vind ik ook mooivooral als ze mooi naturel opgemaakt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nicole kidman voor dat ze aan de botox begon.quote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef flying-dutchman het volgende:
Wie is dan wel jullie favo film chick, schat in met het commentaar over de lippen dat weinig zullen kiezen voor angelina jolie.
[ afbeelding ]
SMG?
[ afbeelding ]
Rosamund Pike?
[ afbeelding ]
Eva Green?
of toch een ander?
hmm beetje een softie... ik hou van een beetje stoerquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, dan spoil ik gelijk heel episode 1ah ok. klinkt wel ok jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijken of we daar een ep. van kunnen binnen halen om te checken
![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm beetje een softie... ik hou van een beetje stoer(Brad Pitt en Orlando Bloom vind ik trouwens niks.. raar he
)
Vroeger was ze geinig, nu is ze knap.quote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Over Buffy gesproken: ik vind Allison Hanagan ook erg leukmaar wellicht meer grappig en geinig dan knap
Ik ben sowieso niet zo van standaard 'knap'
(afgezien van Depp natuurlijk
)
Vind haar nog steeds óók geinigquote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroeger was ze geinig, nu is ze knap.
Oh bah, zo'n all American boy-typequote:Op zondag 20 november 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
'Dusty' uit ATWT
[ afbeelding ]
vind Depp niet standaard knap hoor.... vind hem trouwens alleen knap als Jack Sparrowquote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Over Buffy gesproken: ik vind Allison Hanagan ook erg leukmaar wellicht meer grappig en geinig dan knap
Ik ben sowieso niet zo van standaard 'knap'
(afgezien van Depp natuurlijk
)
hijs zo heerlijkquote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh bah, zo'n all American boy-typedaar heb ik dus niets mee
Ja, maar wel heel standaard om hem knap te vinden, daarmee toch standaardquote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind Depp niet standaard knap hoor.... vind hem trouwens alleen knap als Jack Sparrow
Daar issie op z'n best jaquote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind Depp niet standaard knap hoor.... vind hem trouwens alleen knap als Jack Sparrow
Ron Jermey voor jouquote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh bah, zo'n all American boy-typedaar heb ik dus niets mee
Kans dat hij, naar mate hij ouder wordt, er beter uit gaat zien ja. Dan gaat het gladde er een beetje af.quote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hijs zo heerlijkin de serie begint hij grijs te worden maar maakt me niet uit haha
quote:Op zondag 20 november 2011 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Ron Jermey voor jou
[ afbeelding ]
ah bah, ranzige kerel!quote:Op zondag 20 november 2011 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Ron Jermey voor jou
[ afbeelding ]
als je haar echt knap vind is dit niet haar charmantste fotoquote:Op zondag 20 november 2011 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wacht! Emilia Fox natuurlijk!!
[ afbeelding ]
Vind het juist een erg leuke fotoquote:Op zondag 20 november 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als je haar echt knap vind is dit niet haar charmantste foto
quote:Op zondag 20 november 2011 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Deze!![]()
http://www.buddytv.com/ar(...)steve-valentine.aspx
Ohja! Die is ook wel leukquote:
Kate heeft de lach van Isa vind ik altijd.quote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Vind Isa dan ook mooiquote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kate heeft de lach van Isa vind ik altijd.
Kate is idd heel erg mooiquote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Kate heeft de lach van Isa vind ik altijd.
Jij hebt ook een mooie uitstraling.quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Echt?Ik vind haar gewoon een prachtige uitstraling hebben en ik... ach ja
Hehe, stukken beterquote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Bluezz het volgende:
He sun hoe is het met hoesten?
(ik hoor net een reclame op tv over COPD)
Persoonlijk liever Kate Beckinsalequote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Pippa is leukerquote:
Die is wel leuk jaquote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Persoonlijk liever Kate Beckinsale
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, ik ook. Net vanmiddag crazy stupid love gekeken, en wat is hij leuk!
quote:
cool, thanks!quote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja he![]()
![]()
![]()
Blue Valentine en Drive zijn ook aanraders van de afgelopen tijd.
Da's waar. Wanneer gaan we dat meemaken?quote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Sarabi het volgende:
Je hebt me nog nooit in zo'n pakje gezien
Dus je weet het niet
Vind vooral het idee erg grappig, heb me er prima mee vermaakt inderdaadquote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef golfer het volgende:
Grappige film wel, die Sint van Dick Maas met leuke grapjes erbij zoals het op de achtergron op de TV aanstaan van de originele Flodderserie met Huub Stapel.
B. schrok zich een paar keer een hoedje bij sommige scenes.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh heb ik iets gemist , was je een weekend weg?
8 selectiegesprekkenquote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef TAV74 het volgende:
oh fuck... Morgen 8 selectiegesprekken en een overleg met wat mensen van de medezeggenschapEn dat op maandag, mijn op afstand slechtste dag van de week
En dat is nog het deel waar ik het meeste zin in hebquote:
Dat kan ook heel leuk zijn, maar als je echt de diepte met kandidaten wilt ingaan is 8 gesprekken op 1 dag wel echt te veel.quote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef TAV74 het volgende:
En dat is nog het deel waar ik het meeste zin in heb
Is het sowieso. Maar goed, zijn in principe allemaal al bewezen geschikte mensen en het gaat maar om een beperkt aantal beoordelingspunten, dus gaat wel lukken.quote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan ook heel leuk zijn, maar als je echt de diepte met kandidaten wilt ingaan is 8 gesprekken op 1 dag wel echt te veel.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En dat is nog het deel waar ik het meeste zin in heb
Oh man, ik heb me bescheurd vrijdag avond toen ik dat topic tegen kwam! Vooral die Montypython scenequote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Briljant leuk topic:
Boerenkool met een eigen wil.
Pfoe, heftig!quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef TAV74 het volgende:
oh fuck... Morgen 8 selectiegesprekken en een overleg met wat mensen van de medezeggenschapEn dat op maandag, mijn op afstand slechtste dag van de week
quote:Op maandag 21 november 2011 00:03 schreef borisz het volgende:
Ze hebben nog een blauwe brigade in Amsterdam nodig
Is de beurs in Ehvn en ook voor hbo + werkzoekers?quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
Was mijn geluid opeens kwijt na wat rommelen. Moest allerlei drivers weer opnieuw installeren en ...het doet het weer!
Oh dan mag je Lein's pc ook even komen maken; het beeldscherm praat niet meer met haar pc oid.quote:Op maandag 21 november 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
Was mijn geluid opeens kwijt na wat rommelen. Moest allerlei drivers weer opnieuw installeren en ...het doet het weer!
Wat jij zegt!quote:Op maandag 21 november 2011 04:53 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, ik vind het heel stoer dat je gister zo buiten getennist hebt, ik moet er niet aan denken!En heel mooi gewonnen ook nog!
Ik heb goeie voornemens, stukje extra lopen als ik naar de winkel op de hoek ga.quote:Op maandag 21 november 2011 07:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat jij zegt!
Ik ga zo de trein halen, maar als ik naar buiten kijken en ik doe de deur open heb ik daar eigenlijk geen zin in te weten dat er boven een heel lekker warm gevuld bedje staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |