Nope..zegt me niets?quote:
Zo slecht dat ie toch erg leuk isquote:Op zondag 20 november 2011 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten Sint te kijken, van Dick Maas
Nieuwe serie met smg, vrij apart, geen vampieren enzo. Ben zelf bij ep 4quote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope..zegt me niets?
en Buffy keek ik vroeger toen ik nog thuis woonde met mijn moeder, lang geleden btw
elegante vrouwquote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Kate vind ik altijd prachtig:
[ afbeelding ]
gaat dat over dan??quote:Op zondag 20 november 2011 19:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe serie met smg, vrij apart, geen vampieren enzo. Ben zelf bij ep 4
quote:Op zondag 20 november 2011 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
mogen we het ook eens over mooie mannen hebben? het gaat altijd over vrouwen
Als ik dat zeg, dan spoil ik gelijk heel episode 1quote:Op zondag 20 november 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gaat dat over dan??
Oh en Natalie Portman vind ik ook mooivooral als ze mooi naturel opgemaakt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nicole kidman voor dat ze aan de botox begon.quote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef flying-dutchman het volgende:
Wie is dan wel jullie favo film chick, schat in met het commentaar over de lippen dat weinig zullen kiezen voor angelina jolie.
[ afbeelding ]
SMG?
[ afbeelding ]
Rosamund Pike?
[ afbeelding ]
Eva Green?
of toch een ander?
hmm beetje een softie... ik hou van een beetje stoerquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, dan spoil ik gelijk heel episode 1ah ok. klinkt wel ok jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijken of we daar een ep. van kunnen binnen halen om te checken
![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm beetje een softie... ik hou van een beetje stoer(Brad Pitt en Orlando Bloom vind ik trouwens niks.. raar he
)
Vroeger was ze geinig, nu is ze knap.quote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Over Buffy gesproken: ik vind Allison Hanagan ook erg leukmaar wellicht meer grappig en geinig dan knap
Ik ben sowieso niet zo van standaard 'knap'
(afgezien van Depp natuurlijk
)
Vind haar nog steeds óók geinigquote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroeger was ze geinig, nu is ze knap.
Oh bah, zo'n all American boy-typequote:Op zondag 20 november 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
'Dusty' uit ATWT
[ afbeelding ]
vind Depp niet standaard knap hoor.... vind hem trouwens alleen knap als Jack Sparrowquote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Over Buffy gesproken: ik vind Allison Hanagan ook erg leukmaar wellicht meer grappig en geinig dan knap
Ik ben sowieso niet zo van standaard 'knap'
(afgezien van Depp natuurlijk
)
hijs zo heerlijkquote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh bah, zo'n all American boy-typedaar heb ik dus niets mee
Ja, maar wel heel standaard om hem knap te vinden, daarmee toch standaardquote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind Depp niet standaard knap hoor.... vind hem trouwens alleen knap als Jack Sparrow
Daar issie op z'n best jaquote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind Depp niet standaard knap hoor.... vind hem trouwens alleen knap als Jack Sparrow
Ron Jermey voor jouquote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh bah, zo'n all American boy-typedaar heb ik dus niets mee
Kans dat hij, naar mate hij ouder wordt, er beter uit gaat zien ja. Dan gaat het gladde er een beetje af.quote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hijs zo heerlijkin de serie begint hij grijs te worden maar maakt me niet uit haha
quote:Op zondag 20 november 2011 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Ron Jermey voor jou
[ afbeelding ]
ah bah, ranzige kerel!quote:Op zondag 20 november 2011 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Ron Jermey voor jou
[ afbeelding ]
als je haar echt knap vind is dit niet haar charmantste fotoquote:Op zondag 20 november 2011 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wacht! Emilia Fox natuurlijk!!
[ afbeelding ]
Vind het juist een erg leuke fotoquote:Op zondag 20 november 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als je haar echt knap vind is dit niet haar charmantste foto
quote:Op zondag 20 november 2011 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Deze!![]()
http://www.buddytv.com/ar(...)steve-valentine.aspx
Ohja! Die is ook wel leukquote:
Kate heeft de lach van Isa vind ik altijd.quote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Vind Isa dan ook mooiquote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kate heeft de lach van Isa vind ik altijd.
Kate is idd heel erg mooiquote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Kate heeft de lach van Isa vind ik altijd.
Jij hebt ook een mooie uitstraling.quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Echt?Ik vind haar gewoon een prachtige uitstraling hebben en ik... ach ja
Hehe, stukken beterquote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Bluezz het volgende:
He sun hoe is het met hoesten?
(ik hoor net een reclame op tv over COPD)
Persoonlijk liever Kate Beckinsalequote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Pippa is leukerquote:
Die is wel leuk jaquote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Persoonlijk liever Kate Beckinsale
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |