gezelligquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:38 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis. Uiteindelijk, na al het grote afzeggen, kwamen er dus nog 4 ex-collega's opdagen. Daarmee wat gebierd en een hapje gegeten in een grand-café.
Door redelijk dichte mist weer naar huis gescooterd. Dat was best nog wel fris.
Nu lekker thuis cocoonen en verder ontspannen.
hahaquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij zouden jullie best een goed stel zijn.
Ja! Nemen we op voor straksquote:
dat ziet er goed uit!! lekker zeg!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja! Nemen we op voor straks
mmmm lekker linkje vind ik via Stumble http://punchfork.com/search/eggs/from/Smitten-Kitchen
Hamantaschen voor golfer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja! Nemen we op voor straks
mmmm lekker linkje vind ik via Stumble http://punchfork.com/search/eggs/from/Smitten-Kitchen
Het is geen Poeriem.quote:
sivert hoyem hiero. Een scandinavische band die net met de soundcheck best ruig aan het rocken was!quote:
Sivert Høyem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
sivert hoyem hiero. Een scandinavische band die net met de soundcheck best ruig aan het rocken was!
Zo lang ze bezig zijn de club volledig naar de kloten te helpen maak ik me er maar even niet zo druk om dit seizoen, dat is toch al verpest.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
Wat wordt er weer lekker verdedigd in de Arena.
Wordt nog lastig genoeg, dan moeten ze Twente, AZ of PSV voorbij. Maar ik maak me momenteel meer zorgen op de puinhopen in de organisatie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Zonde van Ajax hoor. Maar ik zie ze nog wel 3e worden.
Die jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sivert Høyem.
Trouwens de naam van de leadzanger, vroeger zat hij in Madrugada.
Ja hequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Lutherecht gaaf
![]()
En de actrice die de psycho speelt vind ik ook briljantVond haar ook al geweldig in de mini-serie Jane Eyre waarmee ze doorbrak
Hhhm...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
En de actrice die de psycho speelt vind ik ook briljantVond haar ook al geweldig in de mini-serie Jane Eyre waarmee ze doorbrak
Was vanavond wel weer duidelijk dat het overgrote deel van de Arena-gangers alleen maar de Telegraaf leest en zich laat beïnvloeden door die riooljournalisten en stemmingsmakerij-krant die pal achter Cruijff staat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:05 schreef TAV74 het volgende:
Maar ik maak me momenteel meer zorgen op de puinhopen in de organisatie.
Wow. Wat leuk. Ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Waren eten bij la belle epoche in travemunde, goddelijk eten, geweldige wijnen. Super. Zal morgen of maandag een review schrijven, op de aai pat typt het te lastig.
Je ging voor het zingen de kerk uit?quote:Op zondag 20 november 2011 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Bij het laatste optreden in de Duitse Kerk stond een wachtrij buiten en daar had ik geen zin in dus lekker op de fiets gestapt en naar huis gereden![]()
Ook de eerste keer dat mensen in de rij stonden voor de kerk....![]()
![]()
Travemunde een no go area??quote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Wat leuk. Ben heel benieuwd.
Travemunde (en Warnemunde) was vroeger echt een beetje no go aria, waar je de boot kon nemen naar mijn ex-schoonouders in Denemarken (het plaatsje Gedser).
Nee. Het zingen was al bezigquote:Op zondag 20 november 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ging voor het zingen de kerk uit?
Ja, ik keek net even naar buitenquote:Op zondag 20 november 2011 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
Het was trouwens iets te mistig om lekker te fietsen. Mijn bril werd ook steeds mistiger
Beetje vergane glorie was het allemaal toen.(maar ik spreek nu over de periode 1975-1982)quote:
Ah okay, nee, hele oostzeekust is nu zeer chique tourisme.quote:Op zondag 20 november 2011 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje vergane glorie was het allemaal toen.(maar ik spreek nu over de periode 1975-1982)
quote:Op zondag 20 november 2011 00:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier in Timmendorf mist het ook nogal, is zeker over heel noord europa.
quote:Zeer dichte mist en gladheid zorgen vanavond, vannacht en morgenvroeg voor een gevaarlijke situatie op de wegen in grote delen van ons land. De komende uren ontstaat de mist op zeer uitgebreide schaal.
De condities zijn daarvoor ideaal. Het is kraakhelder en er is geen wind onder invloed van een hogedrukgebied. Ook de temperaturen gaan snel snel omlaag. In het binnenland vriest het later vandaag op uitgebreide schaal tussen 0 en min 3 graden. Door opvriezing dreigt een gevaarlijke situatie op de wegen waar het zicht soms zeer sterk kan gaan teruglopen. Morgenochtend verdwijnen mist en gladheid maar moeizaam. Daar waar de mist blijft hangen wordt het zondag niet warmer dan enkele graden boven nul. In zonnige gebieden kan het 8 graden worden.
De komende dagen houden we mist en licht vorst. Rond het midden van de week wordt de situatie mogelijk anders. Storingen van de Oceaan dringen op met daarbij zachte en vooral vochtiger lucht. Het zou later in de week tot behoorlijk wat regen kunnen komen bij een snel aanwakkerende westenwind. De temperaturen gaan in dat scenario omlaag naar 10 tot 13 graden. Er is een, zij het mindere, kans op een aanhouden van het huidige weer. Eche winterkou zit er in november niet meer in. De weersvoorspelling dat het deze maand extreem koud zou worden als voorbode van een lange winter is daarmee volstrekt uit de lucht gegrepen.
Welnee, ik heb 7 uur geslapen. Wat doe jij hier?quote:Op zondag 20 november 2011 05:43 schreef AnneX het volgende:
Ga jij weer gauw eens terug en/ of omdraaien
Trusten!quote:Op zondag 20 november 2011 05:45 schreef AnneX het volgende:
Jou tegenkomen en er wer onderkruipen. Gaaaap!
dat is nou ook precies het probleem van je niet-winterharde planten, alleen hebben die geen pootjes.quote:Op zondag 20 november 2011 09:13 schreef krakkemieke het volgende:
Eigenlijk moet ik wat niet- winterharde planten verplaatsen, maar het is zo kouhoud!
Je hebt gelijk. Maar ik ben nog gammel dus ik heb het al koud bij 20 graden. Heb jij trouwens weleens citroenverbena planten te koop gezien in Nederland?quote:Op zondag 20 november 2011 09:48 schreef Vork het volgende:
[..]
dat is nou ook precies het probleem van je niet-winterharde planten, alleen hebben die geen pootjes.
Hoezo? Ben je van plan om 'm dood te laten gaan en een nieuwe te kopen?quote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
Je hebt gelijk. Maar ik ben nog gammel dus ik heb het al koud bij 20 graden. Heb jij trouwens weleens citroenverbena planten te koop gezien in Nederland?
Ze gaan soms dood en dan moet ik voor straf op vakantie naar Frankrijk om een nieuwe te kopen.quote:Op zondag 20 november 2011 10:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je van plan om 'm dood te laten gaan en een nieuwe te kopen?
Tja..... Als ze te lang binnenstaan worden ze zo sprieterig. Er is een kwekerij in Zuid-Limburg die ze verkoopt, maar bij een tuincentrum heb ik ze nog nooit gezien.quote:
Hmm, deze dus niet. Ach, ik heb er 2.quote:Op zondag 20 november 2011 10:11 schreef Vork het volgende:
Salie kan gelukkig wel tegen een stootje.
Ik ken het van Oblivionquote:Op zondag 20 november 2011 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen kruidenminnend cul
Ik ga zo maar weer eens terug naar SkyrimMan man wat is dat verslavend
Hangt van de whisky af, maar ja: kaas en whisky gaan vaak goed samenquote:Op zondag 20 november 2011 10:24 schreef flying-dutchman het volgende:
whisky icm gruyere kaltbach = omnomnomnomnom
Moet ik nog even lezen. Maar ik ben wel voor het Cruijff kamp (hoewel er met die man moeilijk te werken is) , denk dat dat voor de jeugdopleiding en dus de toekomst van de club uiteindelijk met afstand het beste is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Was vanavond wel weer duidelijk dat het overgrote deel van de Arena-gangers alleen maar de Telegraaf leest en zich laat beïnvloeden door die riooljournalisten en stemmingsmakerij-krant die pal achter Cruijff staat.
Voor enige nuance is het stuk vandaag in de Volkskrant wel aardig als tegenhanger daarop.
Op de kleintjes lettenquote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, doorgepakt: voor het eerst sinds 12 jaar of zo bij Univé weg. En weer terug naar Zilveren kruis..Scheelt me wel 10,- per maand of zo dus dat is mooi
Haha ja, en het mooie is: vanaf 1 jan. betaal ik zelf niets meerquote:
Ik moest ook maar eens op de kleintjes gaan lettenquote:Op zondag 20 november 2011 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ja, en het mooie is: vanaf 1 jan. betaal ik zelf niets meer(zit bij Thijs in het collectief nu
) maar goed, mijn aandeel boodschappengeld kan dus wel flink omhoog haha
He, goed nieuws! Mag wel even voorzichtig voor gequote:Op zondag 20 november 2011 12:29 schreef krakkemieke het volgende:
Het gaat weer wat beter dus genoten van een geroosterde boterham met een gekookt eitje.
Heeft jouw kleintje wat te vrezen danquote:Op zondag 20 november 2011 12:30 schreef TAV74 het volgende:
Ik moest ook maar eens op de kleintjes gaan letten
Geen idee, maar je moet er altijd op letten zeggen zequote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft jouw kleintje wat te vrezen dan
quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Polly
Er is ook een TrudyMaar ja die is mss zwanger
![]()
Ik stem ook voor Polly!quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Polly
Er is ook een TrudyMaar ja die is mss zwanger
![]()
begonnen met een green labeltje, daarna een talisker 10yo. Was eigenlijk de bedoeling te eindigen met een laphroag 10yo, maar bezoek kon het niet aanquote:Op zondag 20 november 2011 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hangt van de whisky af, maar ja: kaas en whisky gaan vaak goed samenWelke was het?
Lekker! (behalve de greenlabel, vinnik niet zo veel aan)quote:Op zondag 20 november 2011 12:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
begonnen met een green labeltje, daarna een talisker 10yo. Was eigenlijk de bedoeling te eindigen met een laphroag 10yo, maar bezoek kon het niet aan
gorgonzola aint gonna happen, de geur van blauwschimmelkaas en ik ga al een innige relatie met de wc pot aan! Lagavulin moet ik ook nog eens hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker! (behalve de greenlabel, vinnik niet zo veel aan)
Tip voor een volgende keer: Lagavulin met een pittige Gorgonzola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |