quote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh heb ik iets gemist , was je een weekend weg?
8 selectiegesprekkenquote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef TAV74 het volgende:
oh fuck... Morgen 8 selectiegesprekken en een overleg met wat mensen van de medezeggenschapEn dat op maandag, mijn op afstand slechtste dag van de week
En dat is nog het deel waar ik het meeste zin in hebquote:
Dat kan ook heel leuk zijn, maar als je echt de diepte met kandidaten wilt ingaan is 8 gesprekken op 1 dag wel echt te veel.quote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef TAV74 het volgende:
En dat is nog het deel waar ik het meeste zin in heb
Is het sowieso. Maar goed, zijn in principe allemaal al bewezen geschikte mensen en het gaat maar om een beperkt aantal beoordelingspunten, dus gaat wel lukken.quote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan ook heel leuk zijn, maar als je echt de diepte met kandidaten wilt ingaan is 8 gesprekken op 1 dag wel echt te veel.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En dat is nog het deel waar ik het meeste zin in heb
Oh man, ik heb me bescheurd vrijdag avond toen ik dat topic tegen kwam! Vooral die Montypython scenequote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Briljant leuk topic:
Boerenkool met een eigen wil.
Pfoe, heftig!quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef TAV74 het volgende:
oh fuck... Morgen 8 selectiegesprekken en een overleg met wat mensen van de medezeggenschapEn dat op maandag, mijn op afstand slechtste dag van de week
quote:Op maandag 21 november 2011 00:03 schreef borisz het volgende:
Ze hebben nog een blauwe brigade in Amsterdam nodig
Is de beurs in Ehvn en ook voor hbo + werkzoekers?quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
Was mijn geluid opeens kwijt na wat rommelen. Moest allerlei drivers weer opnieuw installeren en ...het doet het weer!
Oh dan mag je Lein's pc ook even komen maken; het beeldscherm praat niet meer met haar pc oid.quote:Op maandag 21 november 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
Was mijn geluid opeens kwijt na wat rommelen. Moest allerlei drivers weer opnieuw installeren en ...het doet het weer!
Wat jij zegt!quote:Op maandag 21 november 2011 04:53 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, ik vind het heel stoer dat je gister zo buiten getennist hebt, ik moet er niet aan denken!En heel mooi gewonnen ook nog!
Ik heb goeie voornemens, stukje extra lopen als ik naar de winkel op de hoek ga.quote:Op maandag 21 november 2011 07:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat jij zegt!
Ik ga zo de trein halen, maar als ik naar buiten kijken en ik doe de deur open heb ik daar eigenlijk geen zin in te weten dat er boven een heel lekker warm gevuld bedje staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |