Keep dreamingquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we dat halen met Vitesse - Feyenoord? of met Ajax - NAC
Zou een 10-0 toepasselijk zijn
Maar dat kwam door een pass van Manolev,,quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige keer al gelijk dreigend na een halve minuut
Manolev is dit keer in de tuchtcel van de KNVB :pquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat kwam door een pass van Manolev,,
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:18 schreef napoleonfour het volgende:
topic niet geopend door Ajacied422?
Ik lig hier dubbel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
Opstelling Ajax tegen Nac is binnen
Keeper Menzo
Verdedigers Olfers Blind Jonk Frank de Boer
middenveld Davids Van Gaal Molenaar
Aanval Jordi Cruyff Johan Cruyff Jesús Mariano Angoy (kleinzoon Cruyf)
Die zit bij RKC.quote:
Derksen lbquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
Keeper Menzo
hi-la-rischquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
Keeper Menzo
Goeie garp mang.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
Keeper Menzo
Was er al gezegd dat dit niet grappig is?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
Keeper Menzo
super mega grappig. ik reageer nu pas omdat ik onder de tafel lag van het lachen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
Keeper Menzo
Oh zo, nu snap ik hem pasquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:21 schreef aight1 het volgende:
ik vond het wel leuke grap, allemaal spelers die eigenlijk niet meer spelen
Zit tong80 niet achter dat account? Of Paul?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wilskracht ligt nu in een foetushouding te huilen
Ik rolde over de vloer, ik moet zo dweilen omdat de hele vloer nat is van de tranen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
super mega grappig. ik reageer nu pas omdat ik onder de tafel lag van het lachen.
Niet waar kleinzoon Cruyff speelt in het tweede van Wiganquote:
Ja duurde bij mij ook even maar is echt leuk gevonden hequote:
Tong80=Paul=Ajacied422quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit tong80 niet achter dat account? Of Paul?
Jalloquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:23 schreef RvLaak het volgende:
Heet er nou echt een Heracles speler "Jabba"?
-----------Vdsarquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:21 schreef aight1 het volgende:
ik vond het wel leuke grap, allemaal spelers die eigenlijk niet meer spelen
ahahah wow superteam vroeger maar nu zijn die niet zo goed meer denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
-----------Vdsar
Neville--cafu--canavarro-derksen
------figo--vieira--cocu
------------zidane
--------ronaldo--kluivert
Hahahahahahahahahahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt net een kut grap nog kutter gemaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
-----------Vdsar
------figo--vieira--cocu
------------zidane
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
BayernRobben effectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
Ahaquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan geen 3 accounts op een ip adres hebben. gr gr
Wat is hier grappig aan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
-----------Vdsar
------figo--vieira--cocu
------------zidane
Een bal en 3 spelers voor hem, en hij is ze voorbijquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben
Een tackle en hij ligt in coma
OhhhhHHwhahahaaha!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zijn allemaal spelers die niet spelen
Robbenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een bal en 3 spelers voor hem, en hij is ze voorbij
Maar mist wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een bal en 3 spelers voor hem, en hij is ze voorbij
Of ze doen een VVV'tjequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
Mooi die 3 punten zijn wel binnen.. (neem ik aan)
Desktop-Mobiel-Laptopquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan geen 3 accounts op een ip adres hebben. gr gr
En morgen Excelsiorquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:26 schreef FL_Freak het volgende:
Straks Heracles winnen en NAC en dan perfecte voetbal weekend!
2011.quote:
Second that.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:28 schreef aight1 het volgende:
Ik zie liever dat Matavz blijft staan ipv VoH, tenzij achterstand oid.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
Keeper Menzo
Wegens een technische storing nu pas de spelers die op de bank zittenquote:
hahahahha die spelen ook allemaal al lang nie meer man XDquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
[..]
Wegens een technische storing nu pas de spelers die op de bank zitten
Piet Keizer
Sjaak Swart
Marco van Basten'
Dennis Bergkamp
Tjeula Ling
Marc Overmars
Fred Grim
Dit is gewoon een wissel voor tijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vraag mij dit serieus af he. Waarom wisselt Rutten ALTIJD nog in de 90ste minuut ofzo?
Overmars dient ten alle tijden te spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
[..]
Wegens een technische storing nu pas de spelers die op de bank zitten
Piet Keizer
Sjaak Swart
Marco van Basten'
Dennis Bergkamp
Tjeula Ling
Marc Overmars
Fred Grim
Bergkamp ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Overmars dient ten alle tijden te spelen.
fixedquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn tekst staat er niet goed op
Mag ook zo blijven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rust in Almelooo, nog steeds 0-0.
Dan wint Twente dus, 88e minuut enzo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rust in Almelooo, nog steeds 0-0.
Neuh, Twente moet wel winnenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, Twente moet wel winnen
Moet ook wel lukken als ze zo doorgaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
N tot de eequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
e-darling?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Paul het volgende:
Wie is wilskracht ik wil hem wel leren kennen
Ik vind het wel grappig eigenlijkquote:
Zal de rest van het seizoen niet anders worden. Iedere club is gewoon kut om tegen te spelen. Heracles thuis, Graafschap uit, maakt allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
met de hakken over de sloot tegen de grafschaap
Wedstrijd gezien?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
met de hakken over de sloot tegen de grafschaap
Geen sport1quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax - NAC en daarna Valencia - Real
Vuige pauper, ga een stream kopenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:37 schreef Quisho het volgende:
Nog geen Ajax streamHopenlijk komt er 1.
PSVquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met hoofdletter jong
Ajax
psv
zo
Al ge-edit.. is mijn voorspelling, voordat jullie een ban requestenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
huh, zijn die al begonnen dan ?
open een topic. gr grquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:41 schreef Wilskracht het volgende:
1-0 kleinzoon van Cruyff heeft gescoord zie link
http://www.telegraaf.nl/t(...)kt_wereldgoal__.html
Zal speciaal voor jouw stoppenquote:
Wat hebben zijn stoppen hier nou weer mee te makenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Zal speciaal voor jouw stoppen
Daar gaan we in dit topic niet over beginnenquote:
Mss heb hij ze eruit gedraaid?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat hebben zijn stoppen hier nou weer mee te maken
Ze kwamen in beeldquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar gaan we in dit topic niet over beginnen
Wat doe jij voor zijn stoppen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Zal speciaal voor jouw stoppen
Oh ja die heb ik in mijn collectie, was alleen ff vergeten welk liedje dat was, thanksquote:
Nog een reden om voor NAC te zijn vanavond.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
En als Ajax niet wint? Breekt dan de pleuris uit?
De pleuris is al uitgebroken daar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
En als Ajax niet wint? Breekt dan de pleuris uit?
Zitten idd maar 48000 man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef inZanity het volgende:
Is weer eens behoorlijk leeg in de Arena, zoals gewoonlijk..
Ik bedoel in het stadion/amsterdamquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De pleuris is al uitgebroken daar.
Bestuurlijk, over het functioneren van De Boer heb ik weinig gehoord nog.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De pleuris is al uitgebroken daar.
Dat zijn dan weer minder supporters die ajax uitfluitenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef inZanity het volgende:
Is weer eens behoorlijk leeg in de Arena, zoals gewoonlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij eens snel een EL abo afsluitenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef Quisho het volgende:
Voorspelling
1-0 Van Gaal
1-1 Johan Cruijf
2-1 Van Gaal
3-1 Van Gaal
4-1 Van Gaal
Ahh, op die manier.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bestuurlijk, over het functioneren van De Boer heb ik weinig gehoord nog.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
Wat is de grootste hoerenkast van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze draaien het into als Ajax het veld op komt. Altijd jammer dat het niet verder gaat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik in mijn collectie, was alleen ff vergeten welk liedje dat was, thanks
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
Wat is de grootste hoerenkast van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, op die manier.
De onrust zal toenemen als ze punten laten liggen.
Hard willen schieten, lichaam niet over de bal laten hangenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:49 schreef aight1 het volgende:
Waarom schieten profs toch zo vaak over
Niet zo goed als "The Smoof"quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hard willen schieten, lichaam niet over de bal laten hangen
Ja.. het is niet zo makkelijk maar kom op zeg..quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste wat je leert bij voetballes, niet naar achter hangenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen als hij achter glas magquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet ie de Arena nog wel te vinden dan?
Mij is op de basisschool altijd geleerd om je tenen naar achteren te doen, als je niet hoog wil schieten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste wat je leert bij voetballes, niet naar achter hangen
maar ze schieten zo vaaaaak over
Ik wil Evert. Evert ten Napelquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Theo komt weer 5 seconden later achter dat het buitenspel is
Gast ga stoppen
Tsja... Ben geen deskundige.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste wat je leert bij voetballes, niet naar achter hangen
maar ze schieten zo vaaaaak over
Dat dus jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gast ga stoppen
Geef hem een paar biertjes, mss dat hij dan beter speeltquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gast ga stoppen
Theo Reitsma, spuit 11quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geef hem een paar biertjes, mss dat hij dan beter speelt
Serieus? Die ken ik nog nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij is op de basisschool altijd geleerd om je tenen naar achteren te doen, als je niet hoog wil schieten.
Ik vind Heracles redelijk spelen, maar om ze gelijk tot titelkandidaat te benoemen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kik EL2, de betere wedstrijd.. Daar speelt tenminste een titelkandidaat
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind Heracles redelijk spelen, maar om ze gelijk tot titelkandidaat te benoemen...
Ik ben een soort ramptoerist dus ik volg de wedstrijd van ajaxquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kik EL2, de betere wedstrijd.. Daar speelt tenminste een titelkandidaat
Omdat Jansen niet speelt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom neemt Eriksen nog steeds de vrije trappen en niet Jansen?
Bij Valencia - Real Madrid heb je zo meteen echt commentaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil Evert. Evert ten Napel
Doe'k de tweede helft wel...quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben een soort ramptoerist dus ik volg de wedstrijd van ajax
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind Heracles redelijk spelen, maar om ze gelijk tot titelkandidaat te benoemen...
Granted. Ik ben al lang blij dat je geen ongelimiteerd aantal wensen wenst...quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax heeft helemaal geen Jansen
Ja man, ze worden echt kapotgespeeld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:55 schreef Zwansen het volgende:
Ajax wordt bij vlagen echt weggespeeld. Kan nog leuk worden!
Neverquote:
Niet als Danny naast hem zitquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij altijd af wat Johan verteld aan Zwart.
Zie je de tieten op rij 25 ofzo?
quote:
Freddie Mercury?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was FM aan het spelen.!
met mijn bazenaanval bij afca
Heeft hij z'n eerste al?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Enoh, ik denk 2e geel in de 69e minuut.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |