Zitten idd maar 48000 man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef inZanity het volgende:
Is weer eens behoorlijk leeg in de Arena, zoals gewoonlijk..
Ik bedoel in het stadion/amsterdamquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De pleuris is al uitgebroken daar.
Bestuurlijk, over het functioneren van De Boer heb ik weinig gehoord nog.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De pleuris is al uitgebroken daar.
Dat zijn dan weer minder supporters die ajax uitfluitenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef inZanity het volgende:
Is weer eens behoorlijk leeg in de Arena, zoals gewoonlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij eens snel een EL abo afsluitenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef Quisho het volgende:
Voorspelling
1-0 Van Gaal
1-1 Johan Cruijf
2-1 Van Gaal
3-1 Van Gaal
4-1 Van Gaal
Ahh, op die manier.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bestuurlijk, over het functioneren van De Boer heb ik weinig gehoord nog.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
Wat is de grootste hoerenkast van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze draaien het into als Ajax het veld op komt. Altijd jammer dat het niet verder gaat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik in mijn collectie, was alleen ff vergeten welk liedje dat was, thanks
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
Wat is de grootste hoerenkast van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, op die manier.
De onrust zal toenemen als ze punten laten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard willen schieten, lichaam niet over de bal laten hangenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:49 schreef aight1 het volgende:
Waarom schieten profs toch zo vaak over
Niet zo goed als "The Smoof"quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hard willen schieten, lichaam niet over de bal laten hangen
Ja.. het is niet zo makkelijk maar kom op zeg..quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste wat je leert bij voetballes, niet naar achter hangenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen als hij achter glas magquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet ie de Arena nog wel te vinden dan?
Mij is op de basisschool altijd geleerd om je tenen naar achteren te doen, als je niet hoog wil schieten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste wat je leert bij voetballes, niet naar achter hangen
maar ze schieten zo vaaaaak over
Ik wil Evert. Evert ten Napelquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Theo komt weer 5 seconden later achter dat het buitenspel is
Gast ga stoppen
Tsja... Ben geen deskundige.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste wat je leert bij voetballes, niet naar achter hangen
maar ze schieten zo vaaaaak over
Dat dus jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gast ga stoppen
Geef hem een paar biertjes, mss dat hij dan beter speeltquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gast ga stoppen
Theo Reitsma, spuit 11quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geef hem een paar biertjes, mss dat hij dan beter speelt
Serieus? Die ken ik nog nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij is op de basisschool altijd geleerd om je tenen naar achteren te doen, als je niet hoog wil schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |