PSVquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met hoofdletter jong
Ajax
psv
zo
Al ge-edit.. is mijn voorspelling, voordat jullie een ban requestenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
huh, zijn die al begonnen dan ?
open een topic. gr grquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:41 schreef Wilskracht het volgende:
1-0 kleinzoon van Cruyff heeft gescoord zie link
http://www.telegraaf.nl/t(...)kt_wereldgoal__.html
Zal speciaal voor jouw stoppenquote:
Wat hebben zijn stoppen hier nou weer mee te makenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Zal speciaal voor jouw stoppen
Daar gaan we in dit topic niet over beginnenquote:
Mss heb hij ze eruit gedraaid?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat hebben zijn stoppen hier nou weer mee te maken
Ze kwamen in beeldquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar gaan we in dit topic niet over beginnen
Wat doe jij voor zijn stoppen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Zal speciaal voor jouw stoppen
Oh ja die heb ik in mijn collectie, was alleen ff vergeten welk liedje dat was, thanksquote:
Nog een reden om voor NAC te zijn vanavond.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
En als Ajax niet wint? Breekt dan de pleuris uit?
De pleuris is al uitgebroken daar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
En als Ajax niet wint? Breekt dan de pleuris uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |