Second that.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:28 schreef aight1 het volgende:
Ik zie liever dat Matavz blijft staan ipv VoH, tenzij achterstand oid.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
Opstelling Ajax tegen Nac is binnen
Keeper Menzo
Verdedigers Olfers Blind Jonk Frank de Boer
middenveld Davids Van Gaal Molenaar
Aanval Jordi Cruyff Johan Cruyff Jesús Mariano Angoy (kleinzoon Cruyf)
Wegens een technische storing nu pas de spelers die op de bank zittenquote:
hahahahha die spelen ook allemaal al lang nie meer man XDquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
[..]
Wegens een technische storing nu pas de spelers die op de bank zitten
Piet Keizer
Sjaak Swart
Marco van Basten'
Dennis Bergkamp
Tjeula Ling
Marc Overmars
Fred Grim
Dit is gewoon een wissel voor tijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vraag mij dit serieus af he. Waarom wisselt Rutten ALTIJD nog in de 90ste minuut ofzo?
Overmars dient ten alle tijden te spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
[..]
Wegens een technische storing nu pas de spelers die op de bank zitten
Piet Keizer
Sjaak Swart
Marco van Basten'
Dennis Bergkamp
Tjeula Ling
Marc Overmars
Fred Grim
Bergkamp ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Overmars dient ten alle tijden te spelen.
fixedquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn tekst staat er niet goed op
Mag ook zo blijven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rust in Almelooo, nog steeds 0-0.
Dan wint Twente dus, 88e minuut enzo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rust in Almelooo, nog steeds 0-0.
Neuh, Twente moet wel winnenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, Twente moet wel winnen
Moet ook wel lukken als ze zo doorgaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
N tot de eequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
e-darling?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Paul het volgende:
Wie is wilskracht ik wil hem wel leren kennen
Ik vind het wel grappig eigenlijkquote:
Zal de rest van het seizoen niet anders worden. Iedere club is gewoon kut om tegen te spelen. Heracles thuis, Graafschap uit, maakt allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
met de hakken over de sloot tegen de grafschaap
Wedstrijd gezien?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
met de hakken over de sloot tegen de grafschaap
Geen sport1quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax - NAC en daarna Valencia - Real
Vuige pauper, ga een stream kopenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:37 schreef Quisho het volgende:
Nog geen Ajax streamHopenlijk komt er 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |