Hard willen schieten, lichaam niet over de bal laten hangenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:49 schreef aight1 het volgende:
Waarom schieten profs toch zo vaak over
Niet zo goed als "The Smoof"quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hard willen schieten, lichaam niet over de bal laten hangen
Ja.. het is niet zo makkelijk maar kom op zeg..quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste wat je leert bij voetballes, niet naar achter hangenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen als hij achter glas magquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet ie de Arena nog wel te vinden dan?
Mij is op de basisschool altijd geleerd om je tenen naar achteren te doen, als je niet hoog wil schieten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste wat je leert bij voetballes, niet naar achter hangen
maar ze schieten zo vaaaaak over
Ik wil Evert. Evert ten Napelquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Theo komt weer 5 seconden later achter dat het buitenspel is
Gast ga stoppen
Tsja... Ben geen deskundige.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste wat je leert bij voetballes, niet naar achter hangen
maar ze schieten zo vaaaaak over
Dat dus jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gast ga stoppen
Geef hem een paar biertjes, mss dat hij dan beter speeltquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gast ga stoppen
Theo Reitsma, spuit 11quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geef hem een paar biertjes, mss dat hij dan beter speelt
Serieus? Die ken ik nog nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij is op de basisschool altijd geleerd om je tenen naar achteren te doen, als je niet hoog wil schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |