ik was ook al bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Kleurdoos op 19-11-2011 22:26:29 ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
en mag ik lobbyén voor lex zijn geboortekaart en kamertje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Lex
[ afbeelding ]
zooo
trut, de afgelopen jaren deed ik dat niet en de anderen wel, dus dacht, heuj! laat ik ook eens lobbyénquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah, het grote KD-advertentietopic is hier!
Ik heb ze vorig jaar gemaakt en had het ook aangeboden, maar weet niet of ik genoeg tijd heb... zal wel eens wat gaan proberen van de weekquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft iemand zich al opgeworpen om de awards te maken? Ga je dat zelf doen KD? Anders bied ik me wel aan
Ja dat zag ik, op die manier heeft nog nooit iemand me verteld dat ik dik ben...quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Je pietertje heeft al een stem! prinsje![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, op die manier heeft nog nooit iemand me verteld dat ik dik ben...
KD, is er ook een Kleurdoos-award?quote:Op zondag 20 november 2011 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je weer een complex? anders maak ik er snel een award bij hoor, zeursnor
Waar je ook nog eens om geroemd wordt! Hij zal wel erg bekend zijnquote:Op zondag 20 november 2011 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik lees net dat ik een uitleen-doos heb
quote:
dat had ik dus ookquote:Op zondag 20 november 2011 10:52 schreef Cooki het volgende:
ik heb awards ingevuld, maar moet over een aantal nog ff nadenken/zoeken, dus ik edit m straks
Hell yeah!quote:
neuqen?quote:Op zondag 20 november 2011 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik lees net dat ik een uitleen-doos heb
Shut up.quote:Op zondag 20 november 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
hmmzz ik heb er ook helemaal geen nodig
je krijgt wel een strafpunt voor het chatten in stemtopic. dat je t maar even weet, bij 3 strafpunten blazen we je op.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Shut up.
Ik heb gestemd. Ik ben braaf.
Dat dus!quote:Op zondag 20 november 2011 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Ow, we zijn al van startik had het gemist. En nu moet ik hard gaan denken, hoewel ik er wel al een paar zo weet
quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
Ik neem jou wel mee naar een eiland, Claudia. Hoef ik geen encyclopedieën mee te nemen.
mja je hebt een paar ouders die altijd als laatst posten, dan kunnen ze 'jij geeft mij dus geef ik jou' stemmen.. altijd grappigquote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog een escape ingebouwd door 'ouder met de leukste posts' open te houden.
Nou idd, die hebben allemaal al afgesproken met elkaar naar een onbewoond eiland te gaanquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we al gaan rellen over de kliekjes die elkaar allemaal nomineren?
Flugeltje, dat moet je aan de regisseurse vragenquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef flugeltje het volgende:
ik ben de grootste zeur award vergeten zie ik alquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef flugeltje het volgende:
En de grote "als ik het negatief kan invullen zal ik het niet laten" awardquote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja je hebt een paar ouders die altijd als laatst posten, dan kunnen ze 'jij geeft mij dus geef ik jou' stemmen.. altijd grappig
Oh, in dat geval wil ik wel een spelletje met je doen. Win ik ook eens.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef miss_sly het volgende:
Maarre, ik probeer het morgen even in te vullen. Nu hang ik op de bank na een drukke middag met veel bezoek en heb geen zin om te denken en zo
Nou schiet op dan tuttebel! Doe je bestquote:Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, in dat geval wil ik wel een spelletje met je doen. Win ik ook eens.
Ik laat je niet winnen, hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
ik ben lief geweest dit jaar, heb de nare award geskipt!quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En de grote "als ik het negatief kan invullen zal ik het niet laten" award
Ik laat niemand winnen! Zelfs niet als ik onderuit hang op de bank en niet na wil denkenquote:
Wat goed van je! Dat is je zachte kant die bovenkomtquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben lief geweest dit jaar, heb de nare award geskipt!
Klopt! Ik heb dezelfde nick als hier. Invite je me?quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik laat niemand winnen! Zelfs niet als ik onderuit hang op de bank en niet na wil denken
Ik heb jou nog niet, volgens mij!
* DJMO draagt KD voor bij sinterklaas voor een extra cadeautjequote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben lief geweest dit jaar, heb de nare award geskipt!
done!quote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb dezelfde nick als hier. Invite je me?
speel maar tegen mij, ik ben slechtquote:Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben de grootste zeur award vergeten zie ik al![]()
oh verrek ..quote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind die nominaties voor mijn buik zo liefdie had ik ook echt absoluut niet! verwacht
Haha, die vind ik briljant genoeg om er nu nog tussen te proppen!quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik als categorie voor volgend jaar opperen de 'jouw man wil ik wel als vader van mijn kinderen'-award?
+1quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, die vind ik briljant genoeg om er nu nog tussen te proppen!
quote:Op zondag 20 november 2011 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh verrek ..jij had nog een bepaalde foto die ik me ineens herinner
zal ik ?quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, die vind ik briljant genoeg om er nu nog tussen te proppen!
ik kon nog edittenquote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind het terechte nominaties
Ja, dat vinden er wellicht meer...quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zal ik ?
ne hoor..ik heb al n goede
ja die van jou kan ik nu zeker wel verwachtenquote:
Nou nee, ik was het niet van plan, en ik ga het niet doen alleen om jou een extra stem te geven. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja die van jou kan ik nu zeker wel verwachten
maakt niet uit hoor, ik ben trots op alle awards
quote:Op maandag 21 november 2011 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Va
[..]
n de mijne bedoel je?
Die maakt niet schoon hoor!
en Lijnloos, trut
honderduizendquote:Op maandag 21 november 2011 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou nee, ik was het niet van plan, en ik ga het niet doen alleen om jou een extra stem te geven. Zo ben ik dan ook wel weer
Je verwacht veel awards, begrijp ik?
ooo dan haal ik jouw nominaties gewoon wegquote:Op maandag 21 november 2011 10:19 schreef miss-jones25 het volgende:
@ kd mijn stem krijg je wel hoor
hmm misschien moet ik toch maar ff editten deze is wel superquote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind het terechte nominaties
We?!quote:Op zondag 20 november 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
hmmzz ik heb er ook helemaal geen nodig
je krijgt wel een strafpunt voor het chatten in stemtopic. dat je t maar even weet, bij 3 strafpunten blazen we je op.
Ik heb een goedmakertje voor je in het fototopic gezetquote:Op maandag 21 november 2011 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Va
[..]
n de mijne bedoel je?
Die maakt niet schoon hoor!
en Lijnloos, trut
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:10 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
• Grote geduld award Kolonia
Lief.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mis de attentionwhore-award nog
En waarom staat dat direct onder mijn post?quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mis de attentionwhore-award nog
Ja dat kwam toevallig zo uitquote:Op maandag 21 november 2011 16:46 schreef Kolonia het volgende:
[..]
En waarom staat dat direct onder mijn post?
Dat deden de mensen die nominaties hebben gekregen in de cat. waarvoor jij altijd nominaties kreeg, toch ook nietquote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nai, maar dat onderstreept ook meteen mooi mijn tweede zin.
Moet ik ff popcorn pakken?quote:
Ik vond het al zo krapquote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat kan pas als je eerst je vuist uit mn hol haalt Tico
Ja nee jij dan!quote:
Godver. Vorige keer vond je het nog lekker?quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ah. Check.quote:Op maandag 21 november 2011 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je de cola en popcorn hebt gepakt mag je wel weer terug
Jij chat in het awardtopicquote:
De Bruine Arm Awardquote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of de mosselaward.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 19:40 schreef Keshet het volgende:
All your awards are belong to us!
/einde geekmoment
is die award er ook ?quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Blij dat er ook nog een paar gouwe ouwen meeposten/lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die award is verdwenen en dus kan ik hem niet meer winnenquote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Blij dat er ook nog een paar gouwe ouwen meeposten/lezen
ik ook.nie..quote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Die award is verdwenen en dus kan ik hem niet meer winnen
en de kliekjes-award dan ..quote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Die award is verdwenen en dus kan ik hem niet meer winnen
Das heel simpel. Je gaat gewoon posten over vegetarische smeerkaas en je zit er zo bij.quote:Op maandag 21 november 2011 22:24 schreef Cooki het volgende:
[..]
en de kliekjes-award.. hoe kom je daar voor in aanmerking?
moet je dan eerst de bruine arm hebben gewonnen
dan naar de regizzeurse
en dan nominatie afdwingen door fotos te spammen?
mag dat dan van t cbquote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das heel simpel. Je gaat gewoon posten over vegetarische smeerkaas en je zit er zo bij.
Het cb is de antichrist. Als je dat eenmaal beseft ben je goed op weg.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Cooki het volgende:
[..]
mag dat dan van t cb
want ik volg hun bijbel
Ja zo kom je niet bij een kliekje he! T cb is de duivelquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Cooki het volgende:
[..]
mag dat dan van t cb
want ik volg hun bijbel
quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het cb is de antichrist. Als je dat eenmaal beseft ben je goed op weg.
ik moet 5 december extra op t matje komenquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja zo kom je niet bij een kliekje he! T cb is de duivel
quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Je kan je ook voegen bij de terminaal zwangeren.
Wie noem je oud??quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
mensch als dat nog ns gebeurt <insert hysterisch-smiley-package>
nee, dat kliekje wordt t niet, denk ik .. nog meer van die tips uit de oude doos?
Ah ja. Dan is het goed.quote:
Als t maar nat is.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
OUD = subforum
of oud als in niet nieuw, regelmatig gebruikt
kan een doos zijn ja
Gelijk aangepast! Want daar hoor je natuurlijk wel te staan!quote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef Poppedein het volgende:
Oh en vlindur, van jou had ik toch minimaal wel de beloofde helpende hand award verwacht potverdeurie![]()
Wordt genoeg gelikt zou je zeggen.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wordt genoeg gelikt zou je zeggen.
Buk maar even.quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik ben niet meer zo zeker van mezelf, kliekjesgewijs. Er was ooit binnen Fok zo'n programmaatje waarmee je je eigen kliekje kon vaststellen. Zou die link nog steeds werken? En zo ja, heeft iemand die link nog?
+1quote:
niet dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Ticootje het volgende:
Moet ook wel, met al die pluimen in mn kont zou je hopen dat m anus ook glijmiddel aanmaakte.
Terecht!quote:
Geen idee? Het enige wat bij mij via dat gat lekker glijd is racekak. Het zou vast goed glijmiddel zijn, ik pas ff.quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef Cooki het volgende:
Tico, ga jij ff stemmen dan...
en vraag de regizeurze om award-aanvullingen
[..]
niet dan?
of t past?quote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen idee? Het enige wat bij mij via dat gat lekker glijd is racekak. Het zou vast goed glijmiddel zijn, ik pas ff.
Goed duwen, past alles.quote:
Jij edit!!quote:
rekt het niet dan.scheurt het wel..quote:
Ik weet de knopjes te vinden ja.quote:
Dat is wel waar. Maar je zit met het probleem bloed. Dat glijd niet, dat stolt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
rekt het niet dan.scheurt het wel..
of barst t ballonnekequote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
rekt het niet dan.scheurt het wel..
niet als je een stollingsziekte hebtquote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar je zit met het probleem bloed. Dat glijd niet, dat stolt.
Lijken bloeden ook niet, maar je kunt niet met alle uitzonderingen rekening houden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Cooki het volgende:
[..]
niet als je een stollingsziekte hebt
dat wordt korstjes krabben dan.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar je zit met het probleem bloed. Dat glijd niet, dat stolt.
Meer behang vellen trekken gok ik.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meer behang vellen trekken gok ik.
hier ook, maar of dat lukt ...quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
mental image.. Ik geloof dat ik moet gaan slapen.
Is ze nou gewoon niet naar bed geweest gisteravond?quote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde het tijdens Senna middagdutje even doen, maar ik heb zelf geslapen![]()
Dus als ze nou vanavond in bed ligt, doe ik het heul echt!
Zie peutertopic: we waren uit eten! Ik was het gewoon vergeten, stond al weeeeeken op de planning en ik stond gistermiddag gewoon voor ons te koken...tot ineens het muntje vielquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Is ze nou gewoon niet naar bed geweest gisteravond?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef moussy het volgende:
Met Livelink ga ik gewoon op een eiland zitten, zodat ze ook weer eens op vakantie is.
Moussy, hoe bedoel je "naar van"?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef moussy het volgende:
Ik ga niet stemmen, tig keer geprobeerd, maar ik word er op 1 of andere manier een beetje naar van met deze categorieën, vooral die van de kinderen, mijnes zijn toch de leukste
Dat had ik ook! Bovendien vind ik het hele idee van welk kind is het best gekleed of het mooist zo schoolplein-achtig competatief. Ik hoop dat ik nooit zo naar mijn eigen of een ander kind hoef te kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef moussy het volgende:
Ik ga niet stemmen, tig keer geprobeerd, maar ik word er op 1 of andere manier een beetje naar van met deze categorieën, vooral die van de kinderen, mijnes zijn toch de leukste
ik zie t zo:quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Bovendien vind ik het hele idee van welk kind is het best gekleed of het mooist zo schoolplein-achtig competatief. Ik hoop dat ik nooit zo naar mijn eigen of een ander kind hoef te kijken.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn man is boos dat niemand mij als milf heeft genomineerd. da's toch lief <3
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn man is boos dat niemand mij als milf heeft genomineerd. da's toch lief <3
Maar dat ik jou lief vind weet je toch wel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik grijp het gewoon aan als een gelegenheid om over zoveel mogelijk mensen iets liefs te zeggen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik zie t zo:
als ik nomineer voor best gekleed (oid) dan geef ik mn stem aan t kind waarvan ik de kleertjes het leukst bij het kind vind passen...
^^quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik grijp het gewoon aan als een gelegenheid om over zoveel mogelijk mensen iets liefs te zeggen.
ja.. mijn lucas is als knapperd genomineerd door inca, maar mn thomas is veul knapperquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan weten jullie nog niet hálf hoe leuk mijnese zijn
want grote kinders zijn ook leuk hoor, echt waar.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, bij de kinderen zijn het toch een beetje de peuter en dreumes awards. Geeft verder niks, die zijn ook leuk. En inherent aan de privacy van grotere kinderen. Maar het maakt voor mij de awards voor een wat selectief publiek.
Daarom wil ik jou als mijn mamaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan weten jullie nog niet hálf hoe leuk mijnese zijn
want grote kinders zijn ook leuk hoor, echt waar.
dat dus..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Bovendien vind ik het hele idee van welk kind is het best gekleed of het mooist zo schoolplein-achtig competatief. Ik hoop dat ik nooit zo naar mijn eigen of een ander kind hoef te kijken.
Potverdrie, moet je nog aan het werk ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef Cooki het volgende:
[..]jah
eigk zijn er dan ms voor volgende keer nog categorieen nodig die voor kleuter tot puber kinderen&ouders interessant zijn
uhm..
• mooiste basisschool-moment tot nu toe
• bijzondere prestatie van je kind (werkstuk/knutsel/bouwwerk/goeiedoelen-aktie)
• grootste overwinning op een obstakel van je kind
en dan een advertentieronde er aan voorafgaand zodat iedereen mooie verhalen kan opdissen die normaal niet gepost worden of ms ondergeschoven raken?
of
?
Mijn jongste riep van,iddag nog dat ik een ROTmoeder was, dus weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef wickie het volgende:
[..]
Daarom wil ik jou als mijn mama![]()
Ik wil later ook zulke leuke grote kinders.
Als ik het aantal actief postende ouders van kleuters en pubers vergelijk met het aantal actief postende ouders van baby's, dreumesen en peuters dan is er toch wel sprake van een ondervertegenwoordiging. En dat zal ook wel logisch zijn.quote:
Nouja, ik doelde meer aan het nog meer werk dan alleen "voor de grap" een lijstje invullenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Cooki het volgende:
buuf, leurenda bedoel ik nie...
maja dat kan ook, de kinderen eruit en de ouders voorop
kim.. ja, je moet straks idd werkstukken maken enzo... tenzij je kind t zelf doet![]()
neem je t niet serieus danquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, ik doelde meer aan het nog meer werk dan alleen "voor de grap" een lijstje invullen.
snoopy, vertel ns als je wilt, die ken ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef snoopy het volgende:
Daarom wilde ik de 'oude' awards gewoon weer doen
De lust is mij vergaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Waarom deed je dat dan niet schnupf!?
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef snoopy het volgende:
Daarom wilde ik de 'oude' awards gewoon weer doen
De rest van OUD ook niet, mag ik hopenquote:
nou.. als ik sommige reacties zie, dan help ik t je hopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef k_i_m het volgende:
De rest van OUD ook niet, mag ik hopen.
met de categorieen van 5 jr geleden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je wat? We beginnen gewoon opnieuw!
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je wat? We beginnen gewoon opnieuw!
quote:
quote:
<insert smiley, weet nog niet welkequote:
Oh wacht, ik heb er eens over nagedacht, maar ik was hier gewoon al, 5 jaar geledenquote:
Lena van Poppedeinquote:Op woensdag 23 november 2011 07:51 schreef lily het volgende:
nou...
Die creme-foto: OMG, hahaha. Wie is dat?
Ik heb m ook genomineerd:quote:En de namenrel...vertel eens, iemand linkje?
.quote:Op zondag 20 november 2011 10:47 schreef Cooki het volgende:
• Reldel award: t namentopic (RoaldDahl-award)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |