Gelijk aangepast! Want daar hoor je natuurlijk wel te staan!quote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef Poppedein het volgende:
Oh en vlindur, van jou had ik toch minimaal wel de beloofde helpende hand award verwacht potverdeurie![]()
Wordt genoeg gelikt zou je zeggen.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wordt genoeg gelikt zou je zeggen.
Buk maar even.quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik ben niet meer zo zeker van mezelf, kliekjesgewijs. Er was ooit binnen Fok zo'n programmaatje waarmee je je eigen kliekje kon vaststellen. Zou die link nog steeds werken? En zo ja, heeft iemand die link nog?
+1quote:
niet dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Ticootje het volgende:
Moet ook wel, met al die pluimen in mn kont zou je hopen dat m anus ook glijmiddel aanmaakte.
Terecht!quote:
Geen idee? Het enige wat bij mij via dat gat lekker glijd is racekak. Het zou vast goed glijmiddel zijn, ik pas ff.quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef Cooki het volgende:
Tico, ga jij ff stemmen dan...
en vraag de regizeurze om award-aanvullingen
[..]
niet dan?
of t past?quote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen idee? Het enige wat bij mij via dat gat lekker glijd is racekak. Het zou vast goed glijmiddel zijn, ik pas ff.
Goed duwen, past alles.quote:
Jij edit!!quote:
rekt het niet dan.scheurt het wel..quote:
Ik weet de knopjes te vinden ja.quote:
Dat is wel waar. Maar je zit met het probleem bloed. Dat glijd niet, dat stolt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
rekt het niet dan.scheurt het wel..
of barst t ballonnekequote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
rekt het niet dan.scheurt het wel..
niet als je een stollingsziekte hebtquote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar je zit met het probleem bloed. Dat glijd niet, dat stolt.
Lijken bloeden ook niet, maar je kunt niet met alle uitzonderingen rekening houden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Cooki het volgende:
[..]
niet als je een stollingsziekte hebt
dat wordt korstjes krabben dan.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar je zit met het probleem bloed. Dat glijd niet, dat stolt.
Meer behang vellen trekken gok ik.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meer behang vellen trekken gok ik.
hier ook, maar of dat lukt ...quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
mental image.. Ik geloof dat ik moet gaan slapen.
Is ze nou gewoon niet naar bed geweest gisteravond?quote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde het tijdens Senna middagdutje even doen, maar ik heb zelf geslapen![]()
Dus als ze nou vanavond in bed ligt, doe ik het heul echt!
Zie peutertopic: we waren uit eten! Ik was het gewoon vergeten, stond al weeeeeken op de planning en ik stond gistermiddag gewoon voor ons te koken...tot ineens het muntje vielquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Is ze nou gewoon niet naar bed geweest gisteravond?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef moussy het volgende:
Met Livelink ga ik gewoon op een eiland zitten, zodat ze ook weer eens op vakantie is.
Moussy, hoe bedoel je "naar van"?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef moussy het volgende:
Ik ga niet stemmen, tig keer geprobeerd, maar ik word er op 1 of andere manier een beetje naar van met deze categorieën, vooral die van de kinderen, mijnes zijn toch de leukste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |