Ah ja. Dan is het goed.quote:
Als t maar nat is.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
OUD = subforum
of oud als in niet nieuw, regelmatig gebruikt
kan een doos zijn ja
Gelijk aangepast! Want daar hoor je natuurlijk wel te staan!quote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef Poppedein het volgende:
Oh en vlindur, van jou had ik toch minimaal wel de beloofde helpende hand award verwacht potverdeurie![]()
Wordt genoeg gelikt zou je zeggen.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wordt genoeg gelikt zou je zeggen.
Buk maar even.quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik ben niet meer zo zeker van mezelf, kliekjesgewijs. Er was ooit binnen Fok zo'n programmaatje waarmee je je eigen kliekje kon vaststellen. Zou die link nog steeds werken? En zo ja, heeft iemand die link nog?
+1quote:
niet dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Ticootje het volgende:
Moet ook wel, met al die pluimen in mn kont zou je hopen dat m anus ook glijmiddel aanmaakte.
Terecht!quote:
Geen idee? Het enige wat bij mij via dat gat lekker glijd is racekak. Het zou vast goed glijmiddel zijn, ik pas ff.quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef Cooki het volgende:
Tico, ga jij ff stemmen dan...
en vraag de regizeurze om award-aanvullingen
[..]
niet dan?
of t past?quote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen idee? Het enige wat bij mij via dat gat lekker glijd is racekak. Het zou vast goed glijmiddel zijn, ik pas ff.
Goed duwen, past alles.quote:
Jij edit!!quote:
rekt het niet dan.scheurt het wel..quote:
Ik weet de knopjes te vinden ja.quote:
Dat is wel waar. Maar je zit met het probleem bloed. Dat glijd niet, dat stolt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
rekt het niet dan.scheurt het wel..
of barst t ballonnekequote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
rekt het niet dan.scheurt het wel..
niet als je een stollingsziekte hebtquote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar je zit met het probleem bloed. Dat glijd niet, dat stolt.
Lijken bloeden ook niet, maar je kunt niet met alle uitzonderingen rekening houden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Cooki het volgende:
[..]
niet als je een stollingsziekte hebt
dat wordt korstjes krabben dan.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar je zit met het probleem bloed. Dat glijd niet, dat stolt.
Meer behang vellen trekken gok ik.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meer behang vellen trekken gok ik.
hier ook, maar of dat lukt ...quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
mental image.. Ik geloof dat ik moet gaan slapen.
Is ze nou gewoon niet naar bed geweest gisteravond?quote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde het tijdens Senna middagdutje even doen, maar ik heb zelf geslapen![]()
Dus als ze nou vanavond in bed ligt, doe ik het heul echt!
Zie peutertopic: we waren uit eten! Ik was het gewoon vergeten, stond al weeeeeken op de planning en ik stond gistermiddag gewoon voor ons te koken...tot ineens het muntje vielquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Is ze nou gewoon niet naar bed geweest gisteravond?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef moussy het volgende:
Met Livelink ga ik gewoon op een eiland zitten, zodat ze ook weer eens op vakantie is.
Moussy, hoe bedoel je "naar van"?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef moussy het volgende:
Ik ga niet stemmen, tig keer geprobeerd, maar ik word er op 1 of andere manier een beetje naar van met deze categorieën, vooral die van de kinderen, mijnes zijn toch de leukste
Dat had ik ook! Bovendien vind ik het hele idee van welk kind is het best gekleed of het mooist zo schoolplein-achtig competatief. Ik hoop dat ik nooit zo naar mijn eigen of een ander kind hoef te kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef moussy het volgende:
Ik ga niet stemmen, tig keer geprobeerd, maar ik word er op 1 of andere manier een beetje naar van met deze categorieën, vooral die van de kinderen, mijnes zijn toch de leukste
ik zie t zo:quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Bovendien vind ik het hele idee van welk kind is het best gekleed of het mooist zo schoolplein-achtig competatief. Ik hoop dat ik nooit zo naar mijn eigen of een ander kind hoef te kijken.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn man is boos dat niemand mij als milf heeft genomineerd. da's toch lief <3
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn man is boos dat niemand mij als milf heeft genomineerd. da's toch lief <3
Maar dat ik jou lief vind weet je toch wel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik grijp het gewoon aan als een gelegenheid om over zoveel mogelijk mensen iets liefs te zeggen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik zie t zo:
als ik nomineer voor best gekleed (oid) dan geef ik mn stem aan t kind waarvan ik de kleertjes het leukst bij het kind vind passen...
^^quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik grijp het gewoon aan als een gelegenheid om over zoveel mogelijk mensen iets liefs te zeggen.
ja.. mijn lucas is als knapperd genomineerd door inca, maar mn thomas is veul knapperquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan weten jullie nog niet hálf hoe leuk mijnese zijn
want grote kinders zijn ook leuk hoor, echt waar.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, bij de kinderen zijn het toch een beetje de peuter en dreumes awards. Geeft verder niks, die zijn ook leuk. En inherent aan de privacy van grotere kinderen. Maar het maakt voor mij de awards voor een wat selectief publiek.
Daarom wil ik jou als mijn mamaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan weten jullie nog niet hálf hoe leuk mijnese zijn
want grote kinders zijn ook leuk hoor, echt waar.
dat dus..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Bovendien vind ik het hele idee van welk kind is het best gekleed of het mooist zo schoolplein-achtig competatief. Ik hoop dat ik nooit zo naar mijn eigen of een ander kind hoef te kijken.
Potverdrie, moet je nog aan het werk ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef Cooki het volgende:
[..]jah
eigk zijn er dan ms voor volgende keer nog categorieen nodig die voor kleuter tot puber kinderen&ouders interessant zijn
uhm..
• mooiste basisschool-moment tot nu toe
• bijzondere prestatie van je kind (werkstuk/knutsel/bouwwerk/goeiedoelen-aktie)
• grootste overwinning op een obstakel van je kind
en dan een advertentieronde er aan voorafgaand zodat iedereen mooie verhalen kan opdissen die normaal niet gepost worden of ms ondergeschoven raken?
of
?
Mijn jongste riep van,iddag nog dat ik een ROTmoeder was, dus weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef wickie het volgende:
[..]
Daarom wil ik jou als mijn mama![]()
Ik wil later ook zulke leuke grote kinders.
Als ik het aantal actief postende ouders van kleuters en pubers vergelijk met het aantal actief postende ouders van baby's, dreumesen en peuters dan is er toch wel sprake van een ondervertegenwoordiging. En dat zal ook wel logisch zijn.quote:
Nouja, ik doelde meer aan het nog meer werk dan alleen "voor de grap" een lijstje invullenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Cooki het volgende:
buuf, leurenda bedoel ik nie...
maja dat kan ook, de kinderen eruit en de ouders voorop
kim.. ja, je moet straks idd werkstukken maken enzo... tenzij je kind t zelf doet![]()
neem je t niet serieus danquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, ik doelde meer aan het nog meer werk dan alleen "voor de grap" een lijstje invullen.
snoopy, vertel ns als je wilt, die ken ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef snoopy het volgende:
Daarom wilde ik de 'oude' awards gewoon weer doen
De lust is mij vergaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Waarom deed je dat dan niet schnupf!?
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef snoopy het volgende:
Daarom wilde ik de 'oude' awards gewoon weer doen
De rest van OUD ook niet, mag ik hopenquote:
nou.. als ik sommige reacties zie, dan help ik t je hopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef k_i_m het volgende:
De rest van OUD ook niet, mag ik hopen.
met de categorieen van 5 jr geleden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je wat? We beginnen gewoon opnieuw!
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je wat? We beginnen gewoon opnieuw!
quote:
quote:
<insert smiley, weet nog niet welkequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |