Potverdrie, moet je nog aan het werk ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef Cooki het volgende:
[..]jah
eigk zijn er dan ms voor volgende keer nog categorieen nodig die voor kleuter tot puber kinderen&ouders interessant zijn
uhm..
• mooiste basisschool-moment tot nu toe
• bijzondere prestatie van je kind (werkstuk/knutsel/bouwwerk/goeiedoelen-aktie)
• grootste overwinning op een obstakel van je kind
en dan een advertentieronde er aan voorafgaand zodat iedereen mooie verhalen kan opdissen die normaal niet gepost worden of ms ondergeschoven raken?
of
?
Mijn jongste riep van,iddag nog dat ik een ROTmoeder was, dus weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef wickie het volgende:
[..]
Daarom wil ik jou als mijn mama![]()
Ik wil later ook zulke leuke grote kinders.
Als ik het aantal actief postende ouders van kleuters en pubers vergelijk met het aantal actief postende ouders van baby's, dreumesen en peuters dan is er toch wel sprake van een ondervertegenwoordiging. En dat zal ook wel logisch zijn.quote:
Nouja, ik doelde meer aan het nog meer werk dan alleen "voor de grap" een lijstje invullenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Cooki het volgende:
buuf, leurenda bedoel ik nie...
maja dat kan ook, de kinderen eruit en de ouders voorop
kim.. ja, je moet straks idd werkstukken maken enzo... tenzij je kind t zelf doet![]()
neem je t niet serieus danquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, ik doelde meer aan het nog meer werk dan alleen "voor de grap" een lijstje invullen.
snoopy, vertel ns als je wilt, die ken ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef snoopy het volgende:
Daarom wilde ik de 'oude' awards gewoon weer doen
De lust is mij vergaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Waarom deed je dat dan niet schnupf!?
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef snoopy het volgende:
Daarom wilde ik de 'oude' awards gewoon weer doen
De rest van OUD ook niet, mag ik hopenquote:
nou.. als ik sommige reacties zie, dan help ik t je hopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef k_i_m het volgende:
De rest van OUD ook niet, mag ik hopen.
met de categorieen van 5 jr geleden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je wat? We beginnen gewoon opnieuw!
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je wat? We beginnen gewoon opnieuw!
quote:
quote:
<insert smiley, weet nog niet welkequote:
Oh wacht, ik heb er eens over nagedacht, maar ik was hier gewoon al, 5 jaar geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |