quote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben de grootste zeur award vergeten zie ik al![]()
oh verrek ..quote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind die nominaties voor mijn buik zo liefdie had ik ook echt absoluut niet! verwacht
Haha, die vind ik briljant genoeg om er nu nog tussen te proppen!quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik als categorie voor volgend jaar opperen de 'jouw man wil ik wel als vader van mijn kinderen'-award?
+1quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, die vind ik briljant genoeg om er nu nog tussen te proppen!
quote:Op zondag 20 november 2011 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh verrek ..jij had nog een bepaalde foto die ik me ineens herinner
zal ik ?quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, die vind ik briljant genoeg om er nu nog tussen te proppen!
ik kon nog edittenquote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind het terechte nominaties
Ja, dat vinden er wellicht meer...quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zal ik ?
ne hoor..ik heb al n goede
ja die van jou kan ik nu zeker wel verwachtenquote:
Nou nee, ik was het niet van plan, en ik ga het niet doen alleen om jou een extra stem te geven. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja die van jou kan ik nu zeker wel verwachten
maakt niet uit hoor, ik ben trots op alle awards
quote:Op maandag 21 november 2011 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Va
[..]
n de mijne bedoel je?
Die maakt niet schoon hoor!
en Lijnloos, trut
honderduizendquote:Op maandag 21 november 2011 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou nee, ik was het niet van plan, en ik ga het niet doen alleen om jou een extra stem te geven. Zo ben ik dan ook wel weer
Je verwacht veel awards, begrijp ik?
ooo dan haal ik jouw nominaties gewoon wegquote:Op maandag 21 november 2011 10:19 schreef miss-jones25 het volgende:
@ kd mijn stem krijg je wel hoor
hmm misschien moet ik toch maar ff editten deze is wel superquote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind het terechte nominaties
We?!quote:Op zondag 20 november 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
hmmzz ik heb er ook helemaal geen nodig
je krijgt wel een strafpunt voor het chatten in stemtopic. dat je t maar even weet, bij 3 strafpunten blazen we je op.
Ik heb een goedmakertje voor je in het fototopic gezetquote:Op maandag 21 november 2011 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Va
[..]
n de mijne bedoel je?
Die maakt niet schoon hoor!
en Lijnloos, trut
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:10 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
• Grote geduld award Kolonia
Lief.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mis de attentionwhore-award nog
En waarom staat dat direct onder mijn post?quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mis de attentionwhore-award nog
Ja dat kwam toevallig zo uitquote:Op maandag 21 november 2011 16:46 schreef Kolonia het volgende:
[..]
En waarom staat dat direct onder mijn post?
Dat deden de mensen die nominaties hebben gekregen in de cat. waarvoor jij altijd nominaties kreeg, toch ook nietquote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nai, maar dat onderstreept ook meteen mooi mijn tweede zin.
Moet ik ff popcorn pakken?quote:
Ik vond het al zo krapquote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat kan pas als je eerst je vuist uit mn hol haalt Tico
Ja nee jij dan!quote:
Godver. Vorige keer vond je het nog lekker?quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ah. Check.quote:Op maandag 21 november 2011 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je de cola en popcorn hebt gepakt mag je wel weer terug
Jij chat in het awardtopicquote:
De Bruine Arm Awardquote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of de mosselaward.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 19:40 schreef Keshet het volgende:
All your awards are belong to us!
/einde geekmoment
is die award er ook ?quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Blij dat er ook nog een paar gouwe ouwen meeposten/lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die award is verdwenen en dus kan ik hem niet meer winnenquote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Blij dat er ook nog een paar gouwe ouwen meeposten/lezen
ik ook.nie..quote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Die award is verdwenen en dus kan ik hem niet meer winnen
en de kliekjes-award dan ..quote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Die award is verdwenen en dus kan ik hem niet meer winnen
Das heel simpel. Je gaat gewoon posten over vegetarische smeerkaas en je zit er zo bij.quote:Op maandag 21 november 2011 22:24 schreef Cooki het volgende:
[..]
en de kliekjes-award.. hoe kom je daar voor in aanmerking?
moet je dan eerst de bruine arm hebben gewonnen
dan naar de regizzeurse
en dan nominatie afdwingen door fotos te spammen?
mag dat dan van t cbquote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das heel simpel. Je gaat gewoon posten over vegetarische smeerkaas en je zit er zo bij.
Het cb is de antichrist. Als je dat eenmaal beseft ben je goed op weg.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Cooki het volgende:
[..]
mag dat dan van t cb
want ik volg hun bijbel
Ja zo kom je niet bij een kliekje he! T cb is de duivelquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Cooki het volgende:
[..]
mag dat dan van t cb
want ik volg hun bijbel
quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het cb is de antichrist. Als je dat eenmaal beseft ben je goed op weg.
ik moet 5 december extra op t matje komenquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja zo kom je niet bij een kliekje he! T cb is de duivel
quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Je kan je ook voegen bij de terminaal zwangeren.
Wie noem je oud??quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
mensch als dat nog ns gebeurt <insert hysterisch-smiley-package>
nee, dat kliekje wordt t niet, denk ik .. nog meer van die tips uit de oude doos?
Ah ja. Dan is het goed.quote:
Als t maar nat is.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
OUD = subforum
of oud als in niet nieuw, regelmatig gebruikt
kan een doos zijn ja
Gelijk aangepast! Want daar hoor je natuurlijk wel te staan!quote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef Poppedein het volgende:
Oh en vlindur, van jou had ik toch minimaal wel de beloofde helpende hand award verwacht potverdeurie![]()
Wordt genoeg gelikt zou je zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |