ik was ook al bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Kleurdoos op 19-11-2011 22:26:29 ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
en mag ik lobbyén voor lex zijn geboortekaart en kamertje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Lex
[ afbeelding ]
zooo
trut, de afgelopen jaren deed ik dat niet en de anderen wel, dus dacht, heuj! laat ik ook eens lobbyénquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah, het grote KD-advertentietopic is hier!
Ik heb ze vorig jaar gemaakt en had het ook aangeboden, maar weet niet of ik genoeg tijd heb... zal wel eens wat gaan proberen van de weekquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft iemand zich al opgeworpen om de awards te maken? Ga je dat zelf doen KD? Anders bied ik me wel aan
Ja dat zag ik, op die manier heeft nog nooit iemand me verteld dat ik dik ben...quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Je pietertje heeft al een stem! prinsje![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, op die manier heeft nog nooit iemand me verteld dat ik dik ben...
KD, is er ook een Kleurdoos-award?quote:Op zondag 20 november 2011 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je weer een complex? anders maak ik er snel een award bij hoor, zeursnor
Waar je ook nog eens om geroemd wordt! Hij zal wel erg bekend zijnquote:Op zondag 20 november 2011 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik lees net dat ik een uitleen-doos heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |