Foto's?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Wooooooooooooooooooooow DML, ik ben sprakeloos![]()
( en ik moest echt keihard lachen, ik weet dat je niet altijd mee leest, maar warme chocomel, you want to kill me?![]()
![]()
)
En dan krijgt DML straks de schuld als je weer half dood bentquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik was laatst bijna dood van warme chocomel, maar heb je deze mix ook zelf gemaakt?
Zitten er geen gekke smaakstoffen of zoetstoffen in?
Dan probeer ik m gewoon hoor, echt, nog nooit gezien zoiets leuks![]()
En wat zit er in die lollies, zijn die hard of zacht van binnen?
Echt, zoooooo tof
Oeh, wat een leuke spulletjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Onwijs gaaf blik trouwens ook nog, en geloof het of niet, ik ben al tijden op zoek naar een leuke koektrommel![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
M&M cookiemix, ik krijg het niet goed op de foto, het ziet er zooooo tof uit![]()
[ afbeelding ]
Hypoallergene chocomelmix![]()
[ afbeelding ]
![]()
Thnx voor al die moeite en het vreselijk lieve gebaar DML
Hyrule redden en met de prinses de koffer induikenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Nog leuke plannen voor het weekend
?
Beetje jammer dat de nunchuck niet ook in het goud is geleverd, het ziet er nu een beetje jammer uitquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Onwijs gaaf blik trouwens ook nog, en geloof het of niet, ik ben al tijden op zoek naar een leuke koektrommel![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
M&M cookiemix, ik krijg het niet goed op de foto, het ziet er zooooo tof uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Okequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hyrule redden en met de prinses de koffer induiken
Jij?
die muts kan ook geen avond alleen zijn zonder weer te verdwijnen he, wat is at toch met die nintendo princessenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij?
Dat zat ik me vanochtend in de trein ook af te vragen! Peach is ook al zo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die muts kan ook geen avond alleen zijn zonder weer te verdwijnen he, wat is at toch met die nintendo princessen
Leuk tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb morgen een feestje voor Sjon.
Nou niet heus hoor, Thessa en dr papa en dr hondjes komen, en dan gaan we wandelen, en frietjes eten, en ik heb een minidiepvriestaartje voor kaarsjes want het kind vindt dat zo leuk
en altijd zit die muts weer in een ander kasteel, ze moeten daar een complete vinexwijk van kastelen hebben staan denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zat ik me vanochtend in de trein ook af te vragen! Peach is ook al zo.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en altijd zit die muts weer in een ander kasteel, ze moeten daar een complete vinexwijk van kastelen hebben staan denk ik
Zweiquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sjon wordt morgen einz?! De gabbert
Ik lees echt te weinig mee somsquote:
dat hij het al twee jaar heeft overleefd zonder te stikken omdat hij zich verslikt heeft in een stoeptegel of zo is een wonderquote:
Nou ja, ik ga hoeren slaan met een paarse dildo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij?
Oooeeeh, interessantquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga hoeren slaan met een paarse dildo.
Mario party?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga hoeren slaan met een paarse dildo.
quote:
Bijna!. Maar Mario kon zijn paarsgepunte lans niet vinden. Saints Row: The Third.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij?
Die heb ik nog liggen, maar die doe ik in een ander weekend. Eerst SR3, want vette beats, over-the-top actie en gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
Het zou wel tof zijn als mijn skyrim verise vandaag binnenkomt, want ik kreeg eerst de ps3 versie terwijl ik de pc versie besteld had
nu is skyrim alweer oud nieuws
Bier drinken (quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Nog leuke plannen voor het weekend
?
Haha de m&m's er dwars doorheen gezakt. Maar ja dat is de bedoeling van cookies in a jar, dat het er zo leuk uit ziet.quote:
Ik zag ze op facebook, nu heb ik hongerquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je loopt achter de feiten aanquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
Het zou wel tof zijn als mijn skyrim verise vandaag binnenkomt, want ik kreeg eerst de ps3 versie terwijl ik de pc versie besteld had
nu is skyrim alweer oud nieuws
tandjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haha de m&m's er dwars doorheen gezakt. Maar ja dat is de bedoeling van cookies in a jar, dat het er zo leuk uit ziet.
Je kan er 2,5 dozijn meemaken ongeveer btw.
Net toen ik mijn kind achter het behang wilde plakken zag ik dit![]()
[ afbeelding ]
Nee.. ik heb hem eerst een update naar 2.3 gegeven net en dat was paniek want hij deed niks meerquote:
Je stront en trechter analogie wordt wel steed florissanterquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.. ik heb hem eerst een update naar 2.3 gegeven net en dat was paniek want hij deed niks meerinmiddels wel, en ben ik alweer klaar met 2.3 dus ik ga denk hem zondag ff rooten naar Oxygen. Zonder sense enzulks. Want het is zo traag als dikke stierenstront door een veulste krappe trechter.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je stront en trechter analogie wordt wel steed florissanter
Je eigen superuser maken op de foon zodat je allen kan verpesten en custom roms kan inladenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij wint de koelkast![]()
Wat houdt je telefoon rooten in eigenlijk?
De software op je telefoon is normaal gesproken helemaal dichtgetimmerd, als je em root haal je in prinipe het kinderslot er afquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij wint de koelkast![]()
Wat houdt je telefoon rooten in eigenlijk?
Ik ben het eens met chico... "booooooooooring"quote:
godver, alweer?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:19 schreef Qwea het volgende:
En ik wilde je vanmiddag PMen zwab, niet meer nodig nu, maar je inbox zat vol
Klinkt mooiquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je eigen superuser maken op de foon zodat je allen kan verpesten en custom roms kan inladen
tuurlijk wordt chico 14, en boeboe 12quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik bid dat mn Chico in januari 14 mag worden![]()
Geen idee wat gemiddeld is, in NL is hij een van de oudste met stamboom. Ik ken wel iemand met twee hondjes uit dezelfde lijnen in België die beide 20 geworden zijn, maar dat waren hele kleine ukjes. Chico zn halfbroer was een half jaar jonger en die werd maar 6, ze hadden een niet zo beste start daar in die kennel waar ze woonden helaas
misschien toch een grotere trechter halen dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
ooh men ik heb echt een enorme inkakker.
*proest*quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien toch een grotere trechter halen dan?
Ga je niet.... opgelost, slotjequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mmm heb een uitnodiging voor de verjaardag van mn neefje.. heb mijn schoonzus en nichtje/neefjes al een jaar ofzo niet gezien. Vind het een beetje raar om dan opeens wel naar de verjaardag te gaan met alle familie erbij
En Kundun 13 en hopelijk nog veel meer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuurlijk wordt chico 14, en boeboe 12
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik riep ook altijd dat Karel makkelijk 20 zou worden, ik durf er zo geen uitspraken meer over te doen, ik heb zo het idee dat ik het gruwelijk heb lopen jinxen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef Strega het volgende:
[..]
En Kundun 13 en hopelijk nog veel meer.
Puckquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
14 al! Tuurlijk haalt hij dat![]()
Stoer dat hij één van de oudsten met stamboom is binnen NL zeg!
Ik hoop van hart dat hij de 20 ook haalt (waardig en wel).
Ik ga mijn stapel even na voor toffe pakjes dan. Puck zit inmiddels al in 80.
Als ik in Amsterdam ben probeer ik er altijd wel even langs te gaanquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef Qwea het volgende:
kom je nog wel es bij cracked kettle, zwab?
Ja ze is ook nieuwsgierig naar jouw doos hoorquote:
Ik had het al gezien Zwabber!quote:
Wil je daar ook foto's van?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ze is ook nieuwsgierig naar jouw doos hoor
Nee, een filmpjequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je daar ook foto's van? [ afbeelding ]
Je moet ff de muncher hell hacker pshorr proberenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik in Amsterdam ben probeer ik er altijd wel even langs te gaan
maar heb inmiddels ook een goeie winkel in rotterdam gevonden, die niet alles heeft maar wel een hoop.
Be my guest. We hebben de inhoud van het andere gaatje tenslotte ook al gezienquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je daar ook foto's van? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Good god woman don't encourage it.
Die heb jij heel niet gezien, dat was ingquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Be my guest. We hebben de inhoud van het andere gaatje tenslotte ook al gezien
zijn ze ook, ik haal daar echt niet allesquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet ff de muncher hell hacker pshorr proberen![]()
Ik vind cracked kettle zo tyfus duur
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Good god woman don't encourage it.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn ze ook, ik haal daar echt niet alles
maar meestal als ik iets bijzonders zoek hebben ze het wel. Alhoewel ik bij die winkel in rotterdam laatst een paar hele toffe biertjes van Emelisse had gevonden, stouts die in whiskyvaten van Laphoaig waren gerijpt, gewoon bier dat naar whisky smaakt
dt zal best, maar het is iets heel aparts, en ik vond het wel lekkerquote:
Dat lijkt me nou wel weer lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dt zal best, maar het is iets heel aparts, en ik vond het wel lekker
Net zoals dat ik vorige week in een cafe in rotterdam was dat rauchbier van De Pelgrim aan de tap bleek te hebben. Gerookt bier
ooooh, die wittequote:
lesbo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Likjes voor iedereen, en bonuslikjes voor DML
Die zijn bij beide supermarkten hier steeds uitverkochtquote:
Geloof me, dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat dat plaatje van Yns nou was ipv ravioli
Het is oorspronkelijk iets duits, daar mochten ze natuurlijk vanwege het reinheitsgebod alleen graan hop en water in het bier doen, en geen extra dingen voor de smaak. Toen bedacht een helder licht dat hij het spul ook kon roken, je doet er niets bij en het smaakt wel andersquote:
Ik heb ze bij action gehaald. 98 cent voor 350 gram, een rib uit mijn lijf.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn bij beide supermarkten hier steeds uitverkochtStraks ff kijken of ze wel truffelnoten hebben, die zijn zoooo lekker
NEEEEE.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ze bij action gehaald. 98 cent voor 350 gram, een rib uit mijn lijf.
Chips, I haz it, eigengemaakte honingwijn, I haz itquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooh, die witte
Chipz... I had it.
Bier, I haz it.
Bwehehehe.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef Qwea het volgende:
kak, nu heb ik zin in chocolade kruidnotentyfus hey.
Ah, goede tip, thnxquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ze bij action gehaald. 98 cent voor 350 gram, een rib uit mijn lijf.
Ik zal eens kijken of ik dat ergens kan scoren, ben er wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is oorspronkelijk iets duits, daar mochten ze natuurlijk vanwege het reinheitsgebod alleen graan hop en water in het bier doen, en geen extra dingen voor de smaak. Toen bedacht een helder licht dat hij het spul ook kon roken, je doet er niets bij en het smaakt wel anders
Wait, whut? Does it really taste likequote:
Ik ga morgen even kijken of ik wat bij de brouwerij kan scorenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik dat ergens kan scoren, ben er wel benieuwd naar
NEEEEEEEEEE.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:51 schreef Muis006 het volgende:
QWEA, GA NAAR ACTION
*Jedi mind trick hand movement*
Pics ervanquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken of ik wat bij de brouwerij kan scoren
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE.
*doet stevig blijven zitten en tikt biertje weg*
Dan mag ik niet meer rijden en fietsen is teveel moeite
haha, dat verschilt, deze smaakt wel een beetje naar wijn, hij is een beetje droog. Maar als je er meer honing in doet voor het gisten dan wordt hij wat zoeter. Ik heb honingwijnen gedronken die smaken nar honing met alcohol, die smaken naar jaegermeister, en die smaken naar appeltaart.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wait, whut? Does it really taste likewine
of niet? Zo nee, recept. Zo wel, stik er maar in.
Die dodo komt met ws van alles terug, behalve kruidnotenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stuur Boeboe! Net als in die Capri Sonne reclame.
Appeltaartquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, dat verschilt, deze smaakt wel een beetje naar wijn, hij is een beetje droog. Maar als je er meer honing in doet voor het gisten dan wordt hij wat zoeter. Ik heb honingwijnen gedronken die smaken nar honing met alcohol, die smaken naar jaegermeister, en die smaken naar appeltaart.
Het recept is eenvoudig, maar je moet wel een vat hebben om het in te laten gisten voor 3 maanden
Drie merken elzen, kastanje (paard), populier, douglasspar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Foto's van je doosquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eigen doos is anders ook niet mis heur
Treinwc's moet je echt zoveel mogelijk vermijdenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
Foto's van je doos
Ik ben net in de trein naar de wc geweest, gatver er was geen eens wc papier
Normaliter ga ik ook nooit in de trein, vieze dingen. Maar nu zit ik nog minstens 2 uur in de trein en ik moest heel nodig dus dan moet je watquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Treinwc's moet je echt zoveel mogelijk vermijdenAlleen in de Thalys of de ICE zijn ze begaanbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef Barbaaf het volgende:
Ik lees zo nog even terug maar ik moet eerst wat kwijt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef Barbaaf het volgende:
Ik lees zo nog even terug maar ik moet eerst wat kwijt:Knuffel voor Baaf, arme jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., verder heb ik geen flauw idee waar het over gaat
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik pis nog liever in mijn broek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:31 schreef indaha het volgende:
Je mag blij zij dat er een wc in de trein zit tegenwoordig,maar ik zou ook alleen in het uiterste geval in de trein de wc gebruiken en dan nog er boven hangen
Niets natuulijk, boven dat gat blijven hangen dan wordt je doos wel drooggefohntquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik pis nog liever in mijn broek.
Wat heb je nu dan gebruikt oognip?
*proest*quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Niets natuulijk, boven dat gat blijven hangen dan wordt je doos wel drooggefohnt
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Niets natuulijk, boven dat gat blijven hangen dan wordt je doos wel drooggefohnt
Jij bent té nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
Ik pis nog liever in mijn broek.
Wat heb je nu dan gebruikt oognip?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ja Qwea, ik ben bugvrij, luf je toch weer wel![]()
![]()
Er boven hangen lukt me niet hoor in zo'n wiebelig dingquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:31 schreef indaha het volgende:
Je mag blij zij dat er een wc in de trein zit tegenwoordig,maar ik zou ook alleen in het uiterste geval in de trein de wc gebruiken en dan nog er boven hangen
ooh geil, lekker die sompige strontstukken tussen je anus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er boven hangen lukt me niet hoor in zo'n wiebelig ding
Q, ik heb niks gebruikt en ik had nog wel gepoept
Ai dat is minder,quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er boven hangen lukt me niet hoor in zo'n wiebelig ding
Q, ik heb niks gebruikt en ik had nog wel gepoept
Ik mag toch hopen dat ze loopt te dollen hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ai dat is minder,daarom heb ik altijd papieren zakdoekjes bij me als ik ergens heen ga, wat ook op andere plaatsen is er vaker geen wc papier .
Ik had wel gedacht dat jou dat zou aansprekenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh geil, lekker die sompige strontstukken tussen je anus.
Programmeersysteem bedoeld om zelfs door debielen te gebruiken te zijn. Nadeel: het wordt dan ook door debielen gebruikt. Als Sjon zou kunnen programmeren zou hij Java schrijvenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Knuffel voor Baaf, arme jongen, verder heb ik geen flauw idee waar het over gaat
Dat wel en dat maakt het er niet makkelijker opquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet altijd meer dan twee uur treinen, ik ga altijd goed leeg op pad, want ik vertik het echt, en bovendien kan ik ook niet gaan, met de honden en zo![]()
Baaafje![]()
![]()
![]()
Zit je niet lekker te bieren?
omdat je in de trein schijt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet ineens weer waarom ik Tempo in mijn tas heb zitten
Whahahaha Jezus dat jullie dat gelovenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt gatverdegatver, das toch gewoon te erg?
Dat vertel je toch niet eens?
![]()
Ik heb aaaaaaaaaltijd zakdoekjes en natte doekjes in mn tas zitten trouwens
Maar jij hebt toch ook altijd je hondjes bij je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Voor noodgevallen Q, voor noodgevallen. Ik ga liever niet in de trein, maar 't is alweer een hele poos geleden dat ik twee uur getreind hebquote:
Psies jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook altijd je hondjes bij je?
Sorry, maar die moest ik gewoon makenquote:
Oh God wat erg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies ja![]()
Naja, beetje rare kreet om aandacht Oognip, of het nou waar is of niet
oooooooooh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor noodgevallen Q, voor noodgevallen. Ik ga liever niet in de trein, maar 't is alweer een hele poos geleden dat ik twee uur getreind heb
Stomme vragen bestaan niet. Of je moet je superieur voelen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]en grapje maken kan natuurlijk niet. Q vroeg toch waarmee ik afgeveegd heb, stomme vraag stom antwoord
Nee natuurlijk niet maar als ik geen wc papier heb heb ik geen keus natuurlijk. Gelukkig heb ik thuis een wasmachine en schone strings,quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik plas veeg ik ook mn gleuf schoon hoor, dus zo heel gek was die vraag niet.
Druppel jij t allemaal gewoon in je string dan?
Good for youquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, echt, nooit van zn leven zou ik met mn bibsebaps op zo een gore treinplee gaan, ik zou eerder uitstappen onderweg en een behoorlijke plee zoeken, echt
Ik pis nog liever in mijn broek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, echt, nooit van zn leven zou ik met mn bibsebaps op zo een gore treinplee gaan, ik zou eerder uitstappen onderweg en een behoorlijke plee zoeken, echt
you sure it's not something else you smell?quote:
Ja, vooral met publiek erbijquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja in het bos en zo plas ik ook gewoon, maar das niet vies, das lekker fris
Ja, nou, todat je met je dronken kop met je kut in de brandnetels hangtquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, todat je met je dronken kop met je kut in de brandnetels hangt
Preciesquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gewoon een beetje schudden net als mannen met hun pielemuis doen. Niet te moeilijk hoor. Thuis schone string aan en klaar. Als je mot dan mot je
Wel goed je straaltje richten anders pies je over je schoenenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gelukkig drink ik niet, drank maakt echt meer kapot dan je lief is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:04 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vader had, toen ie nog in het leger zat, eens een survivaloefening in de ardennen. Je mocht 5 dingen meenemen van een tafel vol spullen (zaklamp, kompas etc) en mijn vader zijn collega's wilden W-papier meenemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
quote:
Echt wel. Je kent dat wel, als het er echt heel dringend uit moetquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weer vergeten je broek naar beneden te doen?
Over d'r sleutels gepoeptquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Nee, ik had geen wc papier ennu zit het aan m'n handenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ho! Oognip wordt nooit een Qwea begrip. Qwea begrippen roeleren namelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Oognipje wordt steeds een ruimer begrip Qwea, ben wat precieser
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik had geen wc papier ennu zit het aan m'n handen
Slapende honden moet je niet wakker maken, domme trut.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo, ik ga es wat slapende honden wekken
Haal eerst die stront eens van je vingersquote:
Eindelijk weekendquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo, ik ga es wat slapende honden wekken
tiet!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja Paultje Pils is op de radio, tis tiet om te goan![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Oew, ik heb Reibekuchen-deeg meegenomen bij de LidlDit weekend Reibekuchen mit Apfelmus
rm -rf . /quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
ooooh maaai kott, mijn collega heeft zojuist de mother of the mother of the mother of the mother of all fuckups gemaakt
Nee gewoon te ernstigquote:
Thank god for Google, met die geheimtaal van julliequote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon te ernstig
Een netsend (soort pop-up systeemberichtje, dit dus):
[ afbeelding ]
Wilde hij sturen naar onze teamleider met de vraag "Koffie?".
maar hij had de / vergeten (hoe dom ben je dan als IT-er?), dus hij stuurde het niet naar userid/domain, maar naar het hele domein. Dus nu heeft iedere gebruiker van het 'europe' domein van een niet nader te noemen bank met een oranje leeuw een berichtje op z'n pc met het loginID van onze teamleider, en de vraag 'koffie?'.
Dus even samengevat voor de non IT-ers; enkele tienduizenden medewerkers van die niet nader te noemen bank hebben NU of krijgen volgende keer dat ze aanloggen zo'n berichtje. En ook echt alle takken van het bedrijf, en iedereen, van de CEO tot de schoonmakers aan toeM'n collega's zoeken nu uit of het ook op geldautomaten staat of op die schermen in de kantoren waar klanten even iets kunnen bekijken ofzo
Oh dear godquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon te ernstig
[ afbeelding ]
maar hij had de / vergeten (hoe dom ben je dan als IT-er?), dus hij stuurde het niet naar userid/domain, maar naar het hele domein. Dus nu heeft iedere gebruiker van het 'europe' domein van een niet nader te noemen bank met een oranje leeuw een berichtje op z'n pc met het loginID van onze teamleider, en de vraag 'koffie?'.
Dus even samengevat voor de non IT-ers; enkele tienduizenden medewerkers van die niet nader te noemen bank hebben NU of krijgen volgende keer dat ze aanloggen zo'n berichtje. En ook echt alle takken van het bedrijf, en iedereen, van de CEO tot de schoonmakers aan toeM'n collega's zoeken nu uit of het ook op geldautomaten staat of op die schermen in de kantoren waar klanten even iets kunnen bekijken ofzo
Wat een geluk dat hij koffie heeft getypt en niet iets schunnigs of zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon te ernstig
[ afbeelding ]
Spiegel weer ontdekt zie ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
Geniale treinreis, dronken gasten, alles.
Ja datquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Wees blij dat ie idd 'koffie?' stuurde en niet 'Heb je vandaag je rode slipje weer aan?' naar zijn scharrelcollega
ik moet nog kijken, ik ga eerst eten want ik ben in een pisbui door mo.quote:
Los je dat voor morgen nog even opquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet nog kijken, ik ga eerst eten want ik ben in een pisbui door mo.
ooh dat is al opgelost hoor, ik heb gezegd dattie kon doodvallenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Los je dat voor morgen nog even op
Ow, prima; klinkt als afdoendequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh dat is al opgelost hoor, ik heb gezegd dattie kon doodvallenNu ga ik loempia halen
Hoiquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:31 schreef verita het volgende:
Hoi allen!
Met onze Malkah gaat het heel goed, ze wil nu zelfs op schoot zitten en laat zich overal aaien. MIss Marple is iets minder te spreken, de dames zijn af en toe niet echt gecharmeerd van elkaar.
Zoals misschien bekend is Malkah een cadeautje uit de Dierenasiel topic dag in Zwolle, zie mijn sig.
Alleen *&%$#@ gloeiende gloeiende heeft ons lokale asiel ook een schimmel in haar kattenverblijf: schimmel
Ik baal, we kunnen niet meer katten hebben![]()
Aaah shit dat daar schimmel is uitgebrokenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:31 schreef verita het volgende:
Hoi allen!
Met onze Malkah gaat het heel goed, ze wil nu zelfs op schoot zitten en laat zich overal aaien. MIss Marple is iets minder te spreken, de dames zijn af en toe niet echt gecharmeerd van elkaar.
Zoals misschien bekend is Malkah een cadeautje uit de Dierenasiel topic dag in Zwolle, zie mijn sig.
Alleen *&%$#@ gloeiende gloeiende heeft ons lokale asiel ook een schimmel in haar kattenverblijf: schimmel
Ik baal, we kunnen niet meer katten hebben![]()
Mooiquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Fuck me DML, die lollycakes zijn echt geniaal lekker , wohoooooooo![]()
Ll , das een goeie
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh brother, Chico staat ineens te gillen naast me op de bank, alsof ie in de fik staat, ik schrik me echt dood. Sjon ligt op ZIJN deken en op ZIJN beer![]()
Maja, die blijft natuurlijk stug liggen, dus na wat dramatisch gemekker kwakt Chico zich boven op Sjon, en nu slapen ze weer
DML wat een leuk idee, ik heb de site opgeslagenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nah. Zie hier voor een how to. Er gaat alleen minimaal één nacht overheen.
En lief had chocolade meegenomen waar noten inzaten dus dat was best k*t werken bij het smelt gedeelte
Wat een schrik,quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh brother, Chico staat ineens te gillen naast me op de bank, alsof ie in de fik staat, ik schrik me echt dood. Sjon ligt op ZIJN deken en op ZIJN beer![]()
Maja, die blijft natuurlijk stug liggen, dus na wat dramatisch gemekker kwakt Chico zich boven op Sjon, en nu slapen ze weer
Ben je volgende week vrijdag jarig?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja echt leuk, nu baal ik al dat ik op vrijdag jarig ben en donderdag wss geen tijd heb om ze te maken, anders zou ik die trakteren op kantoor ipv die stomme vlaai maar altijd, volgend jaar ga ik zeker zelf wat bakken/maken in het weekend, veel leuker
Nee lekker zelf opetenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik heel asociaal als ik die dingen morgen niet met mn bezoek deel???
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |