quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef Barbaaf het volgende:
Ik lees zo nog even terug maar ik moet eerst wat kwijt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef Barbaaf het volgende:
Ik lees zo nog even terug maar ik moet eerst wat kwijt:Knuffel voor Baaf, arme jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., verder heb ik geen flauw idee waar het over gaat
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik pis nog liever in mijn broek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:31 schreef indaha het volgende:
Je mag blij zij dat er een wc in de trein zit tegenwoordig,maar ik zou ook alleen in het uiterste geval in de trein de wc gebruiken en dan nog er boven hangen
Niets natuulijk, boven dat gat blijven hangen dan wordt je doos wel drooggefohntquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik pis nog liever in mijn broek.
Wat heb je nu dan gebruikt oognip?
*proest*quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Niets natuulijk, boven dat gat blijven hangen dan wordt je doos wel drooggefohnt
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Niets natuulijk, boven dat gat blijven hangen dan wordt je doos wel drooggefohnt
Jij bent té nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
Ik pis nog liever in mijn broek.
Wat heb je nu dan gebruikt oognip?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ja Qwea, ik ben bugvrij, luf je toch weer wel![]()
![]()
Er boven hangen lukt me niet hoor in zo'n wiebelig dingquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:31 schreef indaha het volgende:
Je mag blij zij dat er een wc in de trein zit tegenwoordig,maar ik zou ook alleen in het uiterste geval in de trein de wc gebruiken en dan nog er boven hangen
ooh geil, lekker die sompige strontstukken tussen je anus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er boven hangen lukt me niet hoor in zo'n wiebelig ding
Q, ik heb niks gebruikt en ik had nog wel gepoept
Ai dat is minder,quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er boven hangen lukt me niet hoor in zo'n wiebelig ding
Q, ik heb niks gebruikt en ik had nog wel gepoept
Ik mag toch hopen dat ze loopt te dollen hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ai dat is minder,daarom heb ik altijd papieren zakdoekjes bij me als ik ergens heen ga, wat ook op andere plaatsen is er vaker geen wc papier .
Ik had wel gedacht dat jou dat zou aansprekenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh geil, lekker die sompige strontstukken tussen je anus.
Programmeersysteem bedoeld om zelfs door debielen te gebruiken te zijn. Nadeel: het wordt dan ook door debielen gebruikt. Als Sjon zou kunnen programmeren zou hij Java schrijvenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Knuffel voor Baaf, arme jongen, verder heb ik geen flauw idee waar het over gaat
Dat wel en dat maakt het er niet makkelijker opquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet altijd meer dan twee uur treinen, ik ga altijd goed leeg op pad, want ik vertik het echt, en bovendien kan ik ook niet gaan, met de honden en zo![]()
Baaafje![]()
![]()
![]()
Zit je niet lekker te bieren?
omdat je in de trein schijt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet ineens weer waarom ik Tempo in mijn tas heb zitten
Whahahaha Jezus dat jullie dat gelovenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt gatverdegatver, das toch gewoon te erg?
Dat vertel je toch niet eens?
![]()
Ik heb aaaaaaaaaltijd zakdoekjes en natte doekjes in mn tas zitten trouwens
Maar jij hebt toch ook altijd je hondjes bij je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt gatverdegatver, das toch gewoon te erg?
Dat vertel je toch niet eens?
![]()
Ik heb aaaaaaaaaltijd zakdoekjes en natte doekjes in mn tas zitten trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |