quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Good god woman don't encourage it.
Die heb jij heel niet gezien, dat was ingquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Be my guest. We hebben de inhoud van het andere gaatje tenslotte ook al gezien
zijn ze ook, ik haal daar echt niet allesquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet ff de muncher hell hacker pshorr proberen![]()
Ik vind cracked kettle zo tyfus duur
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Good god woman don't encourage it.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn ze ook, ik haal daar echt niet alles
maar meestal als ik iets bijzonders zoek hebben ze het wel. Alhoewel ik bij die winkel in rotterdam laatst een paar hele toffe biertjes van Emelisse had gevonden, stouts die in whiskyvaten van Laphoaig waren gerijpt, gewoon bier dat naar whisky smaakt
dt zal best, maar het is iets heel aparts, en ik vond het wel lekkerquote:
Dat lijkt me nou wel weer lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dt zal best, maar het is iets heel aparts, en ik vond het wel lekker
Net zoals dat ik vorige week in een cafe in rotterdam was dat rauchbier van De Pelgrim aan de tap bleek te hebben. Gerookt bier
ooooh, die wittequote:
lesbo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Likjes voor iedereen, en bonuslikjes voor DML
Die zijn bij beide supermarkten hier steeds uitverkochtquote:
Geloof me, dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat dat plaatje van Yns nou was ipv ravioli
Het is oorspronkelijk iets duits, daar mochten ze natuurlijk vanwege het reinheitsgebod alleen graan hop en water in het bier doen, en geen extra dingen voor de smaak. Toen bedacht een helder licht dat hij het spul ook kon roken, je doet er niets bij en het smaakt wel andersquote:
Ik heb ze bij action gehaald. 98 cent voor 350 gram, een rib uit mijn lijf.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn bij beide supermarkten hier steeds uitverkochtStraks ff kijken of ze wel truffelnoten hebben, die zijn zoooo lekker
NEEEEE.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ze bij action gehaald. 98 cent voor 350 gram, een rib uit mijn lijf.
Chips, I haz it, eigengemaakte honingwijn, I haz itquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooh, die witte
Chipz... I had it.
Bier, I haz it.
Bwehehehe.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef Qwea het volgende:
kak, nu heb ik zin in chocolade kruidnotentyfus hey.
Ah, goede tip, thnxquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ze bij action gehaald. 98 cent voor 350 gram, een rib uit mijn lijf.
Ik zal eens kijken of ik dat ergens kan scoren, ben er wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is oorspronkelijk iets duits, daar mochten ze natuurlijk vanwege het reinheitsgebod alleen graan hop en water in het bier doen, en geen extra dingen voor de smaak. Toen bedacht een helder licht dat hij het spul ook kon roken, je doet er niets bij en het smaakt wel anders
Wait, whut? Does it really taste likequote:
Ik ga morgen even kijken of ik wat bij de brouwerij kan scorenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik dat ergens kan scoren, ben er wel benieuwd naar
NEEEEEEEEEE.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:51 schreef Muis006 het volgende:
QWEA, GA NAAR ACTION
*Jedi mind trick hand movement*
Pics ervanquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken of ik wat bij de brouwerij kan scoren
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE.
*doet stevig blijven zitten en tikt biertje weg*
Dan mag ik niet meer rijden en fietsen is teveel moeite
haha, dat verschilt, deze smaakt wel een beetje naar wijn, hij is een beetje droog. Maar als je er meer honing in doet voor het gisten dan wordt hij wat zoeter. Ik heb honingwijnen gedronken die smaken nar honing met alcohol, die smaken naar jaegermeister, en die smaken naar appeltaart.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wait, whut? Does it really taste likewine
of niet? Zo nee, recept. Zo wel, stik er maar in.
Die dodo komt met ws van alles terug, behalve kruidnotenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stuur Boeboe! Net als in die Capri Sonne reclame.
Appeltaartquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, dat verschilt, deze smaakt wel een beetje naar wijn, hij is een beetje droog. Maar als je er meer honing in doet voor het gisten dan wordt hij wat zoeter. Ik heb honingwijnen gedronken die smaken nar honing met alcohol, die smaken naar jaegermeister, en die smaken naar appeltaart.
Het recept is eenvoudig, maar je moet wel een vat hebben om het in te laten gisten voor 3 maanden
Drie merken elzen, kastanje (paard), populier, douglasspar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Foto's van je doosquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eigen doos is anders ook niet mis heur
Treinwc's moet je echt zoveel mogelijk vermijdenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
Foto's van je doos
Ik ben net in de trein naar de wc geweest, gatver er was geen eens wc papier
Normaliter ga ik ook nooit in de trein, vieze dingen. Maar nu zit ik nog minstens 2 uur in de trein en ik moest heel nodig dus dan moet je watquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Treinwc's moet je echt zoveel mogelijk vermijdenAlleen in de Thalys of de ICE zijn ze begaanbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |