Foto's?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Wooooooooooooooooooooow DML, ik ben sprakeloos![]()
( en ik moest echt keihard lachen, ik weet dat je niet altijd mee leest, maar warme chocomel, you want to kill me?![]()
![]()
)
En dan krijgt DML straks de schuld als je weer half dood bentquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik was laatst bijna dood van warme chocomel, maar heb je deze mix ook zelf gemaakt?
Zitten er geen gekke smaakstoffen of zoetstoffen in?
Dan probeer ik m gewoon hoor, echt, nog nooit gezien zoiets leuks![]()
En wat zit er in die lollies, zijn die hard of zacht van binnen?
Echt, zoooooo tof
Oeh, wat een leuke spulletjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Onwijs gaaf blik trouwens ook nog, en geloof het of niet, ik ben al tijden op zoek naar een leuke koektrommel![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
M&M cookiemix, ik krijg het niet goed op de foto, het ziet er zooooo tof uit![]()
[ afbeelding ]
Hypoallergene chocomelmix![]()
[ afbeelding ]
![]()
Thnx voor al die moeite en het vreselijk lieve gebaar DML
Hyrule redden en met de prinses de koffer induikenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Nog leuke plannen voor het weekend
?
Beetje jammer dat de nunchuck niet ook in het goud is geleverd, het ziet er nu een beetje jammer uitquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Onwijs gaaf blik trouwens ook nog, en geloof het of niet, ik ben al tijden op zoek naar een leuke koektrommel![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
M&M cookiemix, ik krijg het niet goed op de foto, het ziet er zooooo tof uit![]()
[ afbeelding ]
Hypoallergene chocomelmix![]()
[ afbeelding ]
![]()
Thnx voor al die moeite en het vreselijk lieve gebaar DML
Okequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hyrule redden en met de prinses de koffer induiken
Jij?
die muts kan ook geen avond alleen zijn zonder weer te verdwijnen he, wat is at toch met die nintendo princessenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij?
Dat zat ik me vanochtend in de trein ook af te vragen! Peach is ook al zo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die muts kan ook geen avond alleen zijn zonder weer te verdwijnen he, wat is at toch met die nintendo princessen
Leuk tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb morgen een feestje voor Sjon.
Nou niet heus hoor, Thessa en dr papa en dr hondjes komen, en dan gaan we wandelen, en frietjes eten, en ik heb een minidiepvriestaartje voor kaarsjes want het kind vindt dat zo leuk
en altijd zit die muts weer in een ander kasteel, ze moeten daar een complete vinexwijk van kastelen hebben staan denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zat ik me vanochtend in de trein ook af te vragen! Peach is ook al zo.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en altijd zit die muts weer in een ander kasteel, ze moeten daar een complete vinexwijk van kastelen hebben staan denk ik
Zweiquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sjon wordt morgen einz?! De gabbert
Ik lees echt te weinig mee somsquote:
dat hij het al twee jaar heeft overleefd zonder te stikken omdat hij zich verslikt heeft in een stoeptegel of zo is een wonderquote:
Nou ja, ik ga hoeren slaan met een paarse dildo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij?
Oooeeeh, interessantquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga hoeren slaan met een paarse dildo.
Mario party?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga hoeren slaan met een paarse dildo.
quote:
Bijna!. Maar Mario kon zijn paarsgepunte lans niet vinden. Saints Row: The Third.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |