Good for youquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, echt, nooit van zn leven zou ik met mn bibsebaps op zo een gore treinplee gaan, ik zou eerder uitstappen onderweg en een behoorlijke plee zoeken, echt
Ik pis nog liever in mijn broek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, echt, nooit van zn leven zou ik met mn bibsebaps op zo een gore treinplee gaan, ik zou eerder uitstappen onderweg en een behoorlijke plee zoeken, echt
you sure it's not something else you smell?quote:
Ja, vooral met publiek erbijquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja in het bos en zo plas ik ook gewoon, maar das niet vies, das lekker fris
Ja, nou, todat je met je dronken kop met je kut in de brandnetels hangtquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, todat je met je dronken kop met je kut in de brandnetels hangt
Preciesquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gewoon een beetje schudden net als mannen met hun pielemuis doen. Niet te moeilijk hoor. Thuis schone string aan en klaar. Als je mot dan mot je
Wel goed je straaltje richten anders pies je over je schoenenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gelukkig drink ik niet, drank maakt echt meer kapot dan je lief is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:04 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vader had, toen ie nog in het leger zat, eens een survivaloefening in de ardennen. Je mocht 5 dingen meenemen van een tafel vol spullen (zaklamp, kompas etc) en mijn vader zijn collega's wilden W-papier meenemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:
Echt wel. Je kent dat wel, als het er echt heel dringend uit moetquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weer vergeten je broek naar beneden te doen?
Over d'r sleutels gepoeptquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Nee, ik had geen wc papier ennu zit het aan m'n handenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ho! Oognip wordt nooit een Qwea begrip. Qwea begrippen roeleren namelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Oognipje wordt steeds een ruimer begrip Qwea, ben wat precieser
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik had geen wc papier ennu zit het aan m'n handen
Slapende honden moet je niet wakker maken, domme trut.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo, ik ga es wat slapende honden wekken
Haal eerst die stront eens van je vingersquote:
Eindelijk weekendquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo, ik ga es wat slapende honden wekken
tiet!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja Paultje Pils is op de radio, tis tiet om te goan![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Oew, ik heb Reibekuchen-deeg meegenomen bij de LidlDit weekend Reibekuchen mit Apfelmus
rm -rf . /quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
ooooh maaai kott, mijn collega heeft zojuist de mother of the mother of the mother of the mother of all fuckups gemaakt
Nee gewoon te ernstigquote:
Thank god for Google, met die geheimtaal van julliequote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon te ernstig
Een netsend (soort pop-up systeemberichtje, dit dus):
[ afbeelding ]
Wilde hij sturen naar onze teamleider met de vraag "Koffie?".
maar hij had de / vergeten (hoe dom ben je dan als IT-er?), dus hij stuurde het niet naar userid/domain, maar naar het hele domein. Dus nu heeft iedere gebruiker van het 'europe' domein van een niet nader te noemen bank met een oranje leeuw een berichtje op z'n pc met het loginID van onze teamleider, en de vraag 'koffie?'.
Dus even samengevat voor de non IT-ers; enkele tienduizenden medewerkers van die niet nader te noemen bank hebben NU of krijgen volgende keer dat ze aanloggen zo'n berichtje. En ook echt alle takken van het bedrijf, en iedereen, van de CEO tot de schoonmakers aan toeM'n collega's zoeken nu uit of het ook op geldautomaten staat of op die schermen in de kantoren waar klanten even iets kunnen bekijken ofzo
Oh dear godquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon te ernstig
[ afbeelding ]
maar hij had de / vergeten (hoe dom ben je dan als IT-er?), dus hij stuurde het niet naar userid/domain, maar naar het hele domein. Dus nu heeft iedere gebruiker van het 'europe' domein van een niet nader te noemen bank met een oranje leeuw een berichtje op z'n pc met het loginID van onze teamleider, en de vraag 'koffie?'.
Dus even samengevat voor de non IT-ers; enkele tienduizenden medewerkers van die niet nader te noemen bank hebben NU of krijgen volgende keer dat ze aanloggen zo'n berichtje. En ook echt alle takken van het bedrijf, en iedereen, van de CEO tot de schoonmakers aan toeM'n collega's zoeken nu uit of het ook op geldautomaten staat of op die schermen in de kantoren waar klanten even iets kunnen bekijken ofzo
Wat een geluk dat hij koffie heeft getypt en niet iets schunnigs of zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon te ernstig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |