Spiegel weer ontdekt zie ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
Geniale treinreis, dronken gasten, alles.
Ja datquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Wees blij dat ie idd 'koffie?' stuurde en niet 'Heb je vandaag je rode slipje weer aan?' naar zijn scharrelcollega
ik moet nog kijken, ik ga eerst eten want ik ben in een pisbui door mo.quote:
Los je dat voor morgen nog even opquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet nog kijken, ik ga eerst eten want ik ben in een pisbui door mo.
ooh dat is al opgelost hoor, ik heb gezegd dattie kon doodvallenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Los je dat voor morgen nog even op
Ow, prima; klinkt als afdoendequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh dat is al opgelost hoor, ik heb gezegd dattie kon doodvallenNu ga ik loempia halen
Hoiquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:31 schreef verita het volgende:
Hoi allen!
Met onze Malkah gaat het heel goed, ze wil nu zelfs op schoot zitten en laat zich overal aaien. MIss Marple is iets minder te spreken, de dames zijn af en toe niet echt gecharmeerd van elkaar.
Zoals misschien bekend is Malkah een cadeautje uit de Dierenasiel topic dag in Zwolle, zie mijn sig.
Alleen *&%$#@ gloeiende gloeiende heeft ons lokale asiel ook een schimmel in haar kattenverblijf: schimmel
Ik baal, we kunnen niet meer katten hebben![]()
Aaah shit dat daar schimmel is uitgebrokenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:31 schreef verita het volgende:
Hoi allen!
Met onze Malkah gaat het heel goed, ze wil nu zelfs op schoot zitten en laat zich overal aaien. MIss Marple is iets minder te spreken, de dames zijn af en toe niet echt gecharmeerd van elkaar.
Zoals misschien bekend is Malkah een cadeautje uit de Dierenasiel topic dag in Zwolle, zie mijn sig.
Alleen *&%$#@ gloeiende gloeiende heeft ons lokale asiel ook een schimmel in haar kattenverblijf: schimmel
Ik baal, we kunnen niet meer katten hebben![]()
Mooiquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Fuck me DML, die lollycakes zijn echt geniaal lekker , wohoooooooo![]()
Ll , das een goeie
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh brother, Chico staat ineens te gillen naast me op de bank, alsof ie in de fik staat, ik schrik me echt dood. Sjon ligt op ZIJN deken en op ZIJN beer![]()
Maja, die blijft natuurlijk stug liggen, dus na wat dramatisch gemekker kwakt Chico zich boven op Sjon, en nu slapen ze weer
DML wat een leuk idee, ik heb de site opgeslagenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nah. Zie hier voor een how to. Er gaat alleen minimaal één nacht overheen.
En lief had chocolade meegenomen waar noten inzaten dus dat was best k*t werken bij het smelt gedeelte
Wat een schrik,quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh brother, Chico staat ineens te gillen naast me op de bank, alsof ie in de fik staat, ik schrik me echt dood. Sjon ligt op ZIJN deken en op ZIJN beer![]()
Maja, die blijft natuurlijk stug liggen, dus na wat dramatisch gemekker kwakt Chico zich boven op Sjon, en nu slapen ze weer
Ben je volgende week vrijdag jarig?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja echt leuk, nu baal ik al dat ik op vrijdag jarig ben en donderdag wss geen tijd heb om ze te maken, anders zou ik die trakteren op kantoor ipv die stomme vlaai maar altijd, volgend jaar ga ik zeker zelf wat bakken/maken in het weekend, veel leuker
Nee lekker zelf opetenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik heel asociaal als ik die dingen morgen niet met mn bezoek deel???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |