Ja maar die vond ik toen al een beetje fout en viezigquote:
Ja en dan is dat nog een vrij rustig nummerquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van dit nummer?
heerlijk pathetisch over de top nummer is dat. love it
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar gaat m'n Coldplay-verdedig-zwaailicht weer!
Wat een topplaat is dit toch![]()
![]()
![]()
je gaat toch wel Weekenden???quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:22 schreef minthy het volgende:
@TT: op een paar uurtjes werken vanavond doe ik niets meer van dat alles, ik heb geaccepteerd dat het even niet wil lukken![]()
Geloof ik...
Je plaatjes doen het nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar gaat m'n Coldplay-verdedig-zwaailicht weer!
Wat een topplaat is dit toch![]()
![]()
![]()
Die komt dus dit jaar ook niet weer?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:56 schreef alors het volgende:
weer Brakkemiekeen Claudia is wel weer begonnen met haar theatertoer
Ja, maar die dagen zien er net zo uit als de doordeweeksequote:
Had ik niet eens gezien, ik zag een aantal keren zwaailicht staanquote:
waarschijnlijk omdat ze op je harde schijf staan? als url hebben ze its met local host en dat kan niet goed gaan...quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is apart, ik zie ze wel. Volgende keer een ander zwaailicht dan maar.
Zo'n internetamateur ben ik ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze op je harde schijf staan? als url hebben ze its met local host en dat kan niet goed gaan...
mm, als ik die link aanklik krijg ik iets over netwerkcrossing en dat ik toestemming moet geven om door te gaan. dat heb ik niet gedaan. ik vermoed dat dat de reden is dat ik de plaatjes niet te zien krijg. Wellicht is het een onveilige site?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo'n internetamateur ben ik ook weer niet hoorWel gek dat jij dat ziet, dit is de URL die ik geplakt heb. http://www.animatiesfunpl(...)/zwaailichtenbw2.gif
Dat er nog niemand actie heeft ondernomen tegen deze persoon,zo iemand hoort niet op twitter alhoewel het ook een troll account kan zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die https://twitter.com/#!/haagschleven blijft maar doorgaan...
Lijkt wel psychotisch...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
wtf is het probleem van die persoon
Eerst boodschappen en dan Stenders luisteren??quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
ben moe, eerst boodschappen doen en dan zitten of andersom? mmmm....
Agossie...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
If roses are meant to be red
And violets to be blue
Then why isn't my heart meant for you
[ afbeelding ]
dat ga ik niet redden. supermarkt is kleine 10min lopenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Eerst boodschappen en dan Stenders luisteren??
Sorryquote:
Ik vind het een kippenvelnummerquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Een van de weinige nummers van U2 die ik wél goed vind!
In die scene van Friends, Ross, Rachel, regen, dit nummerquote:
Herkenbaar... Zelfde als dat ik nu al tegen de fysio zit aan te hikken. Afspraak is pas om 16.30quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ga ik niet redden. supermarkt is kleine 10min lopen
maar ik ga idd eerst boodschappen doen. anders kom ik straks helemaal niet meer overiend...
oh, tis niet vervelend dat ik het moet doen, maar meer dat ik nu eigenlijk geen zin heb. ik kan het nog uitstellen tot morgenochtend, maar dat moet ik niet doen. als stress genoeg als ik nog moet douchen en de puntjes op de i moet zetten voor mn broertje er is...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar... Zelfde als dat ik nu al tegen de fysio zit aan te hikken. Afspraak is pas om 16.30
Of juist wel! Misschien heb je je vrouwelijke kant iets meer ontwikkeld dan de gemiddelde kerelquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In die scene van Friends, Ross, Rachel, regen, dit nummer![]()
Volgens mij ben ik geen echte vent dat ik dat soort dingen mooi vind
Ik vind fysio over het algemeen ook niet heel vervelend, bedoelde meer dat die afspraak zo laat op de middag zit en direct erna kan ik doorstomen naar werk. En doordat alles achter elkaar aan zit heb ik er ook niet veel zin inquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, tis niet vervelend dat ik het moet doen, maar meer dat ik nu eigenlijk geen zin heb. ik kan het nog uitstellen tot morgenochtend, maar dat moet ik niet doen. als stress genoeg als ik nog moet douchen en de puntjes op de i moet zetten voor mn broertje er is...
dus ik ga nu maar schoenen aan doen en maken dat ik weg kom...
With or without you? Staat in m'n Top 10 aller tijden. Ik ben verliefd op dat baslijntje.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
With or without you? Staat in m'n Top 10 aller tijden. Ik ben verliefd op dat baslijntje.
U2 heeft maar 1 goed nummer en dat isquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Een van de weinige nummers van U2 die ik wél goed vind!
Dat kan ik me niet meer herinneren... Vroege dementie, hate itquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef Sersjee het volgende:
Het was m'n eerste kennismaking met U2. Kan een stuk slechter...
Ook mooi! Helaas is de ontvangst van Veronica nog meer bagger dan 3FM...quote:
ze was geloof ik even met alles gestopt omdat ze zo met haar gezondheid bleef kwakkelen... nu is ze dus wel weer in het theater, maar ze zat in Groningen, misschien ook wel meerdere dagen achtereen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Die komt dus dit jaar ook niet weer?
Hangt er vanaf, ik zou best weer eens onder de plak willen zitten! Discussies ftwquote:
quote:
die kan je ook heus hebben als je niet onder de plak zit hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ik zou best weer eens onder de plak willen zitten! Discussies ftw
Absoluut waar, maar de discussies die ik heb gehad toen ik nog onder de plak zat waren stukken tofferquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]true
[..]
die kan je ook heus hebben als je niet onder de plak zit hoor
Ik zit niet onder de plak...quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar de discussies die ik heb gehad toen ik nog onder de plak zat waren stukken toffer
Welke?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:26 schreef Paul-89 het volgende:
Achja er kan niet altijd een goede MH zijn.
Dan is het goed.twitter:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit niet onder de plak...
Heb ook zelden discussies
Alles moet toch op mijn manier![]()
![]()
als Tamara het goed vindt is het altijd goed!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke?
/ Ah, Guus en Gers.Dan is het goed.twitter:
Dat ze na de laatste uitzending bij C+S nog een dag op Radio1 te horen was. Het was meer mensen opgevallenquote:
Ooh datquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat ze na de laatste uitzending bij C+S nog een dag op Radio1 te horen was. Het was meer mensen opgevallen
QFT ik schakel na DWDD wel weer eens in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:18 schreef Timo20 het volgende:
Muzikaal een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend begin![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:18 schreef Timo20 het volgende:
Muzikaal een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend begin![]()
![]()
![]()
"Ik zie `t ook voor me"!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
- Wat zul je een seks hebben dit weekend
- Het enige waar ik bang voor ben is dat het met hem is...
En dus is het nog steeds goed dat "Altijd de 1e met nieuwe muziek" niet meer de slogan van 3FM isquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, je kan ook een beetje achter de feiten aanlopenGoede plaat, maar écht... Deze heeft al bij dwdd gestaan.
True. Voor nieuwe muziek luister ik tegenwoordig de 3voor12 podcast en meer niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dus is het nog steeds goed dat "Altijd de 1e met nieuwe muziek" niet meer de slogan van 3FM is
Vrij weinig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet mn moeder beter opvoeden. om 1900ubellen op vrijdagavond
wat heb ik gemist?
Daar luister ik Studio Brussel en BBC Radio 1 wel voorquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True. Voor nieuwe muziek luister ik tegenwoordig de 3voor12 podcast en meer niet.
Dat moeten ze gewoon alleen maar doenquote:
nee, niet te vaak, dan is het niet leuk meer. overkill kills in dit geval denk ik...quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat moeten ze gewoon alleen maar doen
die heb ik geneukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Als ze afwisselend genoeg blijven dan valt dat misschien wel meequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, niet te vaak, dan is het niet leuk meer. overkill kills in dit geval denk ik...
die # 's iedere keertwitter:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik geneukt.volgeyoghurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
ze lust er wel pap van!quote:
kun je ook iets dicht openen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef Evertjan het volgende:
GOEDENAVOND!!!! opent het 1e biertje van het weekend open
Nog niet gezien dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
fuck, ik ga de laatste EW van dit jaar missen.....want ik ga naar De Staat!
vorig jaar op het Twitterfeest van Corton en dit jaar ga ik ze zien. samen met CindieY en haar luvverquote:
Ik heb ze dit jaar in Off_Corso gezien. Was zeker vet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorig jaar op het Twitterfeest van Corton en dit jaar ga ik ze zien. samen met CindieY en haar luvver
Troepquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock trekt een blik Monster Khaos open
ik vind em lekker. net als Monster Ripper. de gewone Monster vind ik iets minder. En ik drink het niet zo heel veel hoor. 1 of 2 blikken per week. ik ben niet verslaafd zoals het gemiddelde 15jarige petjesvolk.quote:
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind em lekker. net als Monster Ripper. de gewone Monster vind ik iets minder. En ik drink het niet zo heel veel hoor. 1 of 2 blikken per week. ik ben niet verslaafd zoals het gemiddelde 15jarige petjesvolk.
ik vind bier viesquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh dan is het goed.
Ik heb echt helemaal niets met die energydrankjes, dan kun je toch beter bier drinken.
Welke?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:17 schreef Qunix het volgende:
Die geluidjes vind ik niet leuk meer eigenlijk.
de mijne ook! en mijn andere broer heet Timo!quote:
LOLtwitter:Lord_Voldemort7 twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 20:18:25Today is Friday.... and anybody writing Rebecca Black jokes can kiss my dementors. reageer retweet
vind ze nog steeds leukquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de mijne ook! en mijn andere broer heet Timo!
nummer past goed bij je UI anders...quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nummer past goed bij je UI anders...
quote:
Tijd voor een re-try, dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
Joni heeft de hitlijst niet eens gehaaldgek dat dat wel lukt bij bijv Jonathan Jeremiah en Gotye, maar niet bij dit pareltje.
eensch. ik ga meteen het album opvissen. kan mooi samen met alle albums van HIM (ik heb echt geen smaakquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:44 schreef Timo20 het volgende:
Wow, wat `n uitvoering![]()
![]()
[..]
Tijd voor een re-try, dat lijkt me duidelijk
pas op hoor, Tjibbe stopt zo zijn penis erin!quote:
ja, er is een grote meet waarvoor ik niet ben uitgenodigdquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:10 schreef Evertjan het volgende:
wat is het rustig hier op de vrijdag?
Dat kan toch helemaal niet Rockquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, er is een grote meet waarvoor ik niet ben uitgenodigd
ja, jij zit lekker op de meet te posten....quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet Rock
[ afbeelding ]
moet ik ook nog doen.....quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Ben aan `t proberen () m`n stem uit te brengen voor de 3voor12 song van `t jaar. Deze staat er gewoon ook in:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja idd.!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
damn, ik mag er maar 5 kiezen? 10 had nog wel gekund, maar 5.....wow
gelukt, zie mijn twitter.quote:
Ik heb, behalve misschien die 5, hier totaal niets mee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:30 schreef Timo20 het volgende:
Dit zijn de keuzes van Timo voor de 'Song van het Jaar 2011:
1 Foo Fighters - Walk
2 Selah Sue - Raggamuffin'
3 Gotye/Kimbra - Somebody That I Used To Know
4 Crystal Fighters - Plage
5 Katy B - Katy On A Mission
In willekeurige volgorde, Gotye is verreweg de beste track van `t jaar![]()
![]()
![]()
![]()
James Blake had ik er idd. ook in staan maar die heb ik eruit gedaan en omgeruild met Crystal Figthersquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukt, zie mijn twitter.
als ik er 10 had mogen kiezen hadden De Staat en GBttZ er ook bijgestaan...
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb, behalve misschien die 5, hier totaal niets mee.
http://naatje1.wordpress.com/2011/11/18/song-van-het-jaar-2011/quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
heb jij al gestemd?
wow, Synrise er inquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://naatje1.wordpress.com/2011/11/18/song-van-het-jaar-2011/
Jazeker
ja dat blijkt!quote:
Limit To Your Love komt denk ik hoog te staan, en: Triggerfingerquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
1
Adele - Someone Like You
2
Nero - Promises
3
Volbeat - Heaven Nor Hell
4
Triggerfinger - Let It Ride
5
James Blake - Limit To Your Love
is mijn keuzeook willekeurig btw
quote:
Neroquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
1
Adele - Someone Like You
2
Nero - Promises
3
Volbeat - Heaven Nor Hell
4
Triggerfinger - Let It Ride
5
James Blake - Limit To Your Love
is mijn keuzeook willekeurig btw
Dit gaat om Song van het Jaar hehquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
J.D. McPherson - North Side Gal
Raphael Saadiq - Radio
Adele - Rolling In The Deep
Duck Sauce - Barbra Streisand (als het 2011 is)
Emeli Sande - Heaven
Geen idee welke volgorde...
En in 2011 gevonden, maar eerder uitgebracht:
The Buzzards - You Got Me Down
Fischer Z - Limbo
Rhythm Quest - Closer To All Your Dreams (Hybrid mix)
En wat vage muziek wat ik leuk vind:
Radwimps - 狭心症
Wasureranneyo - C Kara Hajimaru ABC
Dacht ook dat Barbara Streisand 2011 was? staat niet in de lijst...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
J.D. McPherson - North Side Gal
Raphael Saadiq - Radio
Adele - Rolling In The Deep
Duck Sauce - Barbra Streisand (als het 2011 is)
Emeli Sande - Heaven
Geen idee welke volgorde...
En in 2011 gevonden, maar eerder uitgebracht:
The Buzzards - You Got Me Down
Fischer Z - Limbo
Rhythm Quest - Closer To All Your Dreams (Hybrid mix)
En wat vage muziek wat ik leuk vind:
Radwimps - 狭心症
Wasureranneyo - C Kara Hajimaru ABC
Verplaats welke volgorde, ik kan niet kiezen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit gaat om Song van het Jaar hehOp nummer 1 op dit moment voor 2011 staat Jamie N Commons - The Preacher
Big Bad Wolf staat er al in, en ze hebben maar 1 nummer van elke artiest.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dacht ook dat Barbara Streisand 2011 was? staat niet in de lijst...
Hoe heurt `t eigenlijk?quote:
Big Bad Wolf is wel ook een bazenplaat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Big Bad Wolf staat er al in, en ze hebben maar 1 nummer van elke artiest.
Dat snap ik dan niet want Barbara Streisand was toch een veeeeeeel grotere hit?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Big Bad Wolf staat er al in, en ze hebben maar 1 nummer van elke artiest.
Het is wel 3voor12 heh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet want Barbara Streisand was toch een veeeeeeel grotere hit?
Die clip helpt er ook bij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Big Bad Wolf is wel ook een bazenplaat.
is al van vorig jaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet want Barbara Streisand was toch een veeeeeeel grotere hit?
Katy on a mission en Adele bijvoorbeeld hebben ze ook (bijna)nooit gedraaid dus dat zou niet uit moeten makenquote:
Ok! Thanks!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
“Barbra Streisand” is a disco house song by American-Canadian DJ duo Duck Sauce. It was released on 10 September 2010. The song peaked at number one in Poland, Belgium, the Netherlands, Finland, Switzerland and Austria. It became a top ten hit in Australia, France, Germany, Ireland, Italy and the UK.
iedereen heeft een accent een gooise rrrrrr is ook verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
jonge mensen met een vet dialectisch accent. ik vinnet niks. mensen klinken meteen zo dom op de 1 of andere manier. ik heb ook wel een accent, maar volgens mij niet zo zwaar....
Oh, en: The song debuted at number 25 in the Netherlands on 16 October 2010. Three weeks later it rose to number one, after having stayed at number two for two weeks.[7] It debuted at number three in the United Kingdom on 17 October 2010, selling 67,000 copies in its first week.[8] It reached number one in the US on Billboard's Hot Dance Club Songs chart on the week ending on 18 December 2010.quote:
= #epicfailquote:
nu ff niet, dat lukt niet op Ekstra en Tjibbequote:
Gastquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu ff niet, dat lukt niet op Ekstra en Tjibbe
een accent vind ik ook niet zo erg, maar dat hele zware dialectische accent wel. zoals die gozert net.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iedereen heeft een accent een gooise rrrrrr is ook verschrikkelijk
Staat ook niet in de lijst volgens mij?quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Ben aan `t proberen () m`n stem uit te brengen voor de 3voor12 song van `t jaar. Deze staat er gewoon ook in:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heel sneu, maar daar ken ik dus echt helemaal niets vanquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn top 5:
1. Jamie N Commons - The Preacher
2. Nobody Beats The Drums - Poisson Vert
3. The Subs - The Face of the Planet
4. dEUS - Keep You Close
5. Lefties Soul Connection ft. Fio Mega - Have Love, Will Travel
Maar dit is vast morgen weer anders
Ohja!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn top 5:
1. Jamie N Commons - The Preacher
2. Nobody Beats The Drums - Poisson Vert
4. dEUS - Keep You Close
5. Lefties Soul Connection ft. Fio Mega - Have Love, Will Travel
Maar dit is vast morgen weer anders
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn top 5:
Have Love, Will Travel niet? Ze hebben bij Giel gestaan! Oh, wacht...quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel sneu, maar daar ken ik dus echt helemaal niets van
nope, maar Giel luister ik ook zelden. het staat op t werk aan, maar ik luister niet echt...uberhaupt luister ik de laatste tijd niet heel veel 3fm. alleen op vrijdag en naar timur.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Have Love, Will Travel niet? Ze hebben bij Giel gestaan! Oh, wacht...
Sowieso, Belgen. dEUS, Goose, Triggerfinger en The Subsquote:
Triest idd, zeer triest. De Belgische muziek scene verdient zeker meer aandacht dan `t nu krijgtquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sowieso, Belgen. dEUS, Goose, Triggerfinger en The SubsZe komen allemaal voor in mijn lijstjes en krijgen maar geen voet in de grond in Nederland...
Geen één, want mijn vriendin gaat er niet heen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
welke Fok!ker zit er vanavond in de quiz?
rom niet? ze wist meer dan jij en Heloef samenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen één, want mijn vriendin gaat er niet heen.
Ze gaat een andere keer, maar niet vanavond.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rom niet? ze wist meer dan jij en Heloef samen
ah ja, nee, dat is me teveel uitzoekwerkquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze gaat een andere keer, maar niet vanavond.
Ik had het dus over dit dingetje: Fok! Singles Top 100 Allertijden 2011 deel 2
Je kan het wel doen in de tijd na SR11, dan heb je in ieder geval de lijst voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, nee, dat is me teveel uitzoekwerk
hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan het wel doen in de tijd na SR11, dan heb je in ieder geval de lijst voor de volgende keer.
nee, je bent eldersquote:
toevalquote:
Moet je ook op gevoel doen en ik bedoel dat in de tijd na SR11 er een zwart gat zit, waar top2000 en de TOP SR wordt gedraaid, waar je gerust kan nadenken over lijstjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat?
en eigenlijk doe ik niet aan lijstjes-in-een-bepaalde-volgorde. ik geef films bijvoorbeeld ook geen cijfer. dat werkt voor mij niet. ik vind iets goed of niet goed, maar ik kan nooit echt zeggen of ik de ene goede film/song beter vind dan de andere en hoeveel beter dan precies.
nooit last van zwarte gaten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je ook op gevoel doen en ik bedoel dat in de tijd na SR11 er een zwart gat zit, waar top2000 en de TOP SR wordt gedraaid, waar je gerust kan nadenken over lijstjes.
SPOILER: Vrijdag de 13 18-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
"Dus als ik ga, mag ik je vriendin lenen?"quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen één, want mijn vriendin gaat er niet heen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:27 schreef hole1988 het volgende:
die nummer 7..... sjongejongejongeSPOILER: Vrijdag de 13 18-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Mega Shark vs. Giant Octopusquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nooit last van zwarte gaten.
en op gevoel...nee, daar ben ik niet zo goed in.....in mijn filmtop zou een film als Sin City rustig kunnen staan naast een MegaShark vs Giant Octopus.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:27 schreef hole1988 het volgende:
Nieuwe Swedish House MafiaSPOILER: Vrijdag de 13 18-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
heerlijk foutquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mega Shark vs. Giant Octopus![]()
![]()
![]()
hoe fout was die film
![]()
De Groene Sint?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
welke (ex)3fmvriend is dit?
[ afbeelding ]
anderhalf jaar geleden zat hij op dit tijdstip....quote:
DER RUDYquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
anderhalf jaar geleden zat hij op dit tijdstip....
u wint een luchtgitaar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |