kun je ook iets dicht openen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef Evertjan het volgende:
GOEDENAVOND!!!! opent het 1e biertje van het weekend open
Nog niet gezien dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
fuck, ik ga de laatste EW van dit jaar missen.....want ik ga naar De Staat!
vorig jaar op het Twitterfeest van Corton en dit jaar ga ik ze zien. samen met CindieY en haar luvverquote:
Ik heb ze dit jaar in Off_Corso gezien. Was zeker vet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorig jaar op het Twitterfeest van Corton en dit jaar ga ik ze zien. samen met CindieY en haar luvver
Troepquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock trekt een blik Monster Khaos open
ik vind em lekker. net als Monster Ripper. de gewone Monster vind ik iets minder. En ik drink het niet zo heel veel hoor. 1 of 2 blikken per week. ik ben niet verslaafd zoals het gemiddelde 15jarige petjesvolk.quote:
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind em lekker. net als Monster Ripper. de gewone Monster vind ik iets minder. En ik drink het niet zo heel veel hoor. 1 of 2 blikken per week. ik ben niet verslaafd zoals het gemiddelde 15jarige petjesvolk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |