Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Ben aan `t proberen () m`n stem uit te brengen voor de 3voor12 song van `t jaar. Deze staat er gewoon ook in:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heel sneu, maar daar ken ik dus echt helemaal niets vanquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn top 5:
1. Jamie N Commons - The Preacher
2. Nobody Beats The Drums - Poisson Vert
3. The Subs - The Face of the Planet
4. dEUS - Keep You Close
5. Lefties Soul Connection ft. Fio Mega - Have Love, Will Travel
Maar dit is vast morgen weer anders
Ohja!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn top 5:
1. Jamie N Commons - The Preacher
2. Nobody Beats The Drums - Poisson Vert
4. dEUS - Keep You Close
5. Lefties Soul Connection ft. Fio Mega - Have Love, Will Travel
Maar dit is vast morgen weer anders
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn top 5:
Have Love, Will Travel niet? Ze hebben bij Giel gestaan! Oh, wacht...quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel sneu, maar daar ken ik dus echt helemaal niets van
nope, maar Giel luister ik ook zelden. het staat op t werk aan, maar ik luister niet echt...uberhaupt luister ik de laatste tijd niet heel veel 3fm. alleen op vrijdag en naar timur.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Have Love, Will Travel niet? Ze hebben bij Giel gestaan! Oh, wacht...
Sowieso, Belgen. dEUS, Goose, Triggerfinger en The Subsquote:
Triest idd, zeer triest. De Belgische muziek scene verdient zeker meer aandacht dan `t nu krijgtquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sowieso, Belgen. dEUS, Goose, Triggerfinger en The SubsZe komen allemaal voor in mijn lijstjes en krijgen maar geen voet in de grond in Nederland...
Geen één, want mijn vriendin gaat er niet heen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
welke Fok!ker zit er vanavond in de quiz?
rom niet? ze wist meer dan jij en Heloef samenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen één, want mijn vriendin gaat er niet heen.
Ze gaat een andere keer, maar niet vanavond.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rom niet? ze wist meer dan jij en Heloef samen
ah ja, nee, dat is me teveel uitzoekwerkquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze gaat een andere keer, maar niet vanavond.
Ik had het dus over dit dingetje: Fok! Singles Top 100 Allertijden 2011 deel 2
Je kan het wel doen in de tijd na SR11, dan heb je in ieder geval de lijst voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, nee, dat is me teveel uitzoekwerk
hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan het wel doen in de tijd na SR11, dan heb je in ieder geval de lijst voor de volgende keer.
nee, je bent eldersquote:
toevalquote:
Moet je ook op gevoel doen en ik bedoel dat in de tijd na SR11 er een zwart gat zit, waar top2000 en de TOP SR wordt gedraaid, waar je gerust kan nadenken over lijstjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat?
en eigenlijk doe ik niet aan lijstjes-in-een-bepaalde-volgorde. ik geef films bijvoorbeeld ook geen cijfer. dat werkt voor mij niet. ik vind iets goed of niet goed, maar ik kan nooit echt zeggen of ik de ene goede film/song beter vind dan de andere en hoeveel beter dan precies.
nooit last van zwarte gaten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je ook op gevoel doen en ik bedoel dat in de tijd na SR11 er een zwart gat zit, waar top2000 en de TOP SR wordt gedraaid, waar je gerust kan nadenken over lijstjes.
SPOILER: Vrijdag de 13 18-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
"Dus als ik ga, mag ik je vriendin lenen?"quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen één, want mijn vriendin gaat er niet heen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:27 schreef hole1988 het volgende:
die nummer 7..... sjongejongejongeSPOILER: Vrijdag de 13 18-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Mega Shark vs. Giant Octopusquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nooit last van zwarte gaten.
en op gevoel...nee, daar ben ik niet zo goed in.....in mijn filmtop zou een film als Sin City rustig kunnen staan naast een MegaShark vs Giant Octopus.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:27 schreef hole1988 het volgende:
Nieuwe Swedish House MafiaSPOILER: Vrijdag de 13 18-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
heerlijk foutquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mega Shark vs. Giant Octopus![]()
![]()
![]()
hoe fout was die film
![]()
De Groene Sint?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
welke (ex)3fmvriend is dit?
[ afbeelding ]
anderhalf jaar geleden zat hij op dit tijdstip....quote:
DER RUDYquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
anderhalf jaar geleden zat hij op dit tijdstip....
u wint een luchtgitaar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |