Ik heb, behalve misschien die 5, hier totaal niets mee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:30 schreef Timo20 het volgende:
Dit zijn de keuzes van Timo voor de 'Song van het Jaar 2011:
1 Foo Fighters - Walk
2 Selah Sue - Raggamuffin'
3 Gotye/Kimbra - Somebody That I Used To Know
4 Crystal Fighters - Plage
5 Katy B - Katy On A Mission
In willekeurige volgorde, Gotye is verreweg de beste track van `t jaar![]()
![]()
![]()
![]()
James Blake had ik er idd. ook in staan maar die heb ik eruit gedaan en omgeruild met Crystal Figthersquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukt, zie mijn twitter.
als ik er 10 had mogen kiezen hadden De Staat en GBttZ er ook bijgestaan...
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb, behalve misschien die 5, hier totaal niets mee.
http://naatje1.wordpress.com/2011/11/18/song-van-het-jaar-2011/quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
heb jij al gestemd?
wow, Synrise er inquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://naatje1.wordpress.com/2011/11/18/song-van-het-jaar-2011/
Jazeker
ja dat blijkt!quote:
Limit To Your Love komt denk ik hoog te staan, en: Triggerfingerquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
1
Adele - Someone Like You
2
Nero - Promises
3
Volbeat - Heaven Nor Hell
4
Triggerfinger - Let It Ride
5
James Blake - Limit To Your Love
is mijn keuzeook willekeurig btw
quote:
Neroquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
1
Adele - Someone Like You
2
Nero - Promises
3
Volbeat - Heaven Nor Hell
4
Triggerfinger - Let It Ride
5
James Blake - Limit To Your Love
is mijn keuzeook willekeurig btw
Dit gaat om Song van het Jaar hehquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
J.D. McPherson - North Side Gal
Raphael Saadiq - Radio
Adele - Rolling In The Deep
Duck Sauce - Barbra Streisand (als het 2011 is)
Emeli Sande - Heaven
Geen idee welke volgorde...
En in 2011 gevonden, maar eerder uitgebracht:
The Buzzards - You Got Me Down
Fischer Z - Limbo
Rhythm Quest - Closer To All Your Dreams (Hybrid mix)
En wat vage muziek wat ik leuk vind:
Radwimps - 狭心症
Wasureranneyo - C Kara Hajimaru ABC
Dacht ook dat Barbara Streisand 2011 was? staat niet in de lijst...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
J.D. McPherson - North Side Gal
Raphael Saadiq - Radio
Adele - Rolling In The Deep
Duck Sauce - Barbra Streisand (als het 2011 is)
Emeli Sande - Heaven
Geen idee welke volgorde...
En in 2011 gevonden, maar eerder uitgebracht:
The Buzzards - You Got Me Down
Fischer Z - Limbo
Rhythm Quest - Closer To All Your Dreams (Hybrid mix)
En wat vage muziek wat ik leuk vind:
Radwimps - 狭心症
Wasureranneyo - C Kara Hajimaru ABC
Verplaats welke volgorde, ik kan niet kiezen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit gaat om Song van het Jaar hehOp nummer 1 op dit moment voor 2011 staat Jamie N Commons - The Preacher
Big Bad Wolf staat er al in, en ze hebben maar 1 nummer van elke artiest.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dacht ook dat Barbara Streisand 2011 was? staat niet in de lijst...
Hoe heurt `t eigenlijk?quote:
Big Bad Wolf is wel ook een bazenplaat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Big Bad Wolf staat er al in, en ze hebben maar 1 nummer van elke artiest.
Dat snap ik dan niet want Barbara Streisand was toch een veeeeeeel grotere hit?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Big Bad Wolf staat er al in, en ze hebben maar 1 nummer van elke artiest.
Het is wel 3voor12 heh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet want Barbara Streisand was toch een veeeeeeel grotere hit?
Die clip helpt er ook bij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Big Bad Wolf is wel ook een bazenplaat.
is al van vorig jaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet want Barbara Streisand was toch een veeeeeeel grotere hit?
Katy on a mission en Adele bijvoorbeeld hebben ze ook (bijna)nooit gedraaid dus dat zou niet uit moeten makenquote:
Ok! Thanks!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
“Barbra Streisand” is a disco house song by American-Canadian DJ duo Duck Sauce. It was released on 10 September 2010. The song peaked at number one in Poland, Belgium, the Netherlands, Finland, Switzerland and Austria. It became a top ten hit in Australia, France, Germany, Ireland, Italy and the UK.
iedereen heeft een accent een gooise rrrrrr is ook verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
jonge mensen met een vet dialectisch accent. ik vinnet niks. mensen klinken meteen zo dom op de 1 of andere manier. ik heb ook wel een accent, maar volgens mij niet zo zwaar....
Oh, en: The song debuted at number 25 in the Netherlands on 16 October 2010. Three weeks later it rose to number one, after having stayed at number two for two weeks.[7] It debuted at number three in the United Kingdom on 17 October 2010, selling 67,000 copies in its first week.[8] It reached number one in the US on Billboard's Hot Dance Club Songs chart on the week ending on 18 December 2010.quote:
= #epicfailquote:
nu ff niet, dat lukt niet op Ekstra en Tjibbequote:
Gastquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu ff niet, dat lukt niet op Ekstra en Tjibbe
een accent vind ik ook niet zo erg, maar dat hele zware dialectische accent wel. zoals die gozert net.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iedereen heeft een accent een gooise rrrrrr is ook verschrikkelijk
Staat ook niet in de lijst volgens mij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |