Tracht dan ook geen discussie te starten wanneer je niet verder komt dan met dit soort dooddoeners. De Suske en Wiske is inderdaad het niveau waar jij je aan moet houden ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind mensen die alle Suske & Wiske's hebben gelezen geen proleten.
Who gives a shit.
Edgars briljante machevelliaanse zet om stiekem met Van Gaal te onderhandelen getuigt inderdaad van enorme genialiteit.quote:Conclusie is gewoon dat Edje op de een of andere manier zich goed naar binnen heeft weten te werken bij Ajax.
Doet hij goed, respect. Maar of het nou zo verstandig is voor Ajax, kweeniehoor....
Daar kon je je wel eens in vergissen, zeker wat Zidane betreft. Verder zou dat juist alleen maar wat zeggen over het hoge niveau waarop die mensen gewerkt hebben, waaronder ook steeds Davids behoorde. Geen toeval.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:53 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Heb hun nummer niet. Maar ze zullen allen niet Davids noemen tussen de top 3 memorabele spelers waar ze mee hebben gewerkt.
Cruijff is net zo'n blaat. Heel veel praatjes en wanneer het er op aan komt schuift hij een ander poppetje naar voren.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef Scribent het volgende:
[..]
Dat is jouw beperkte opvatting
[..]
Ga je dat ook van Cruijff vragen? Cruijff was een extreem goede voetballer en een wisselvallige trainer die overal veel conflicten had. Maakt dat hem tot een goeie commissaris? Wie zal het zeggen? Cruijff heeft een bijzondere voetbalvisie, dus dat maakt hem imo geschikt. Maar kijk op voetbal heeft Davids ook en niet alleen omdat hij vroeger zelf goed was, maar ook omdat hij gewoon altijd goed
heeft nagedacht over zijn vak en om zich heen heeft gekeken. Dat weet jij kennelijk niet, omdat je liever maar wat loopt te blaten, maar je had het wel kunnen weten.
Haten op Cruijffquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Cruijff is net zo'n blaat. Heel veel praatjes en wanneer het er op aan komt schuift hij een ander poppetje naar voren.
Voor van Gaal heb ik respect, voor Cruijff absoluut niet. Cultheld die met zijn voetbalkwaliteiten ook ineens bestuurlijke kennis zou moeten hebben. Lol wat? Dus wanneer je vaak je auto tankt, kun je zo topman van Shell worden?
Goede wending van je. Ga jij nou maar Nietzsches openklappen, wellicht dat ze dit tijdens sollicitatiegesprekken kunnen waarderenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tracht dan ook geen discussie te starten wanneer je niet verder komt dan met dit soort dooddoeners. De Suske en Wiske is inderdaad het niveau waar jij je aan moet houden ja.
[..]
Edgars briljante machevelliaanse zet om stiekem met Van Gaal te onderhandelen getuigt inderdaad van enorme genialiteit.
Als topman van Shell hoef je alleen goed te kunnen tanken, en veel ervaring te hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Cruijff is net zo'n blaat. Heel veel praatjes en wanneer het er op aan komt schuift hij een ander poppetje naar voren.
Voor van Gaal heb ik respect, voor Cruijff absoluut niet. Cultheld die met zijn voetbalkwaliteiten ook ineens bestuurlijke kennis zou moeten hebben. Lol wat? Dus wanneer je vaak je auto tankt, kun je zo topman van Shell worden?
Dus je vind die RVC poep? Daar zitten allemaal mensen die zonder enige voetbalknowhow oppeens de beslissingen voor Cruijff gaan nemen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Cultheld die met zijn voetbalkwaliteiten ook ineens bestuurlijke kennis zou moeten hebben. Lol wat? Dus wanneer je vaak je auto tankt, kun je zo topman van Shell worden?
Niet op basis van zijn kwaliteiten als voetballer, wel op basis van zijn voetbalvisie zoals hij die als trainer getoond heeft. Hij had niet altijd resultaat, en daar mag je hem ook op afrekenen. Maar zijn visie was uniek en feit is dat Barcelona sindsdien in zijn geest speelt, onder Rijkaard en nu onder Guardiola. Lijkt me niet verkeerd. Dus iemand met zo'n visie zou ik wel bij de club willen betrekken, als lid van de RvC of wat anders.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:...."Hij staat op het punt een Master of Business Associate-studie af te ronden, is door middel van allerlei projecten sociaal en maatschappelijk zeer betrokken en heeft in het buitenland allerlei andere, wetenschappelijke projecten van topsport meegemaakt."
Ook aftredend voorzitter Coronel kan zich wel iets voorstellen bij de kandidatuur van Davids, merkt hij op in het AD. "Bij Edgar denk ik niet gelijk aan besturen. In eerste instantie was ik verrast, maar hij schijnt momenteel een MBA-studie af te ronden. Hij erbij en ook een vrouw erbij; als ik er langer over nadenk kan me er ook in een bredere context wel iets bij voorstellen."
erg domquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Er zijn veel onwetende ajacieden die het gewoon niet snappen.
Uh, wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dus je vind die RVC poep? Daar zitten allemaal mensen die zonder enige voetbalknowhow oppeens de beslissingen voor Cruijff gaan nemen.
Prima, wellicht dat ze dan het idee kunnen opbrengen dat er iemand voor hen staat die zich bewust is van zijn omgeving en wat dieper daarop ingaat, in plaats van iemand die met een avatar van een nietszeggend provincieclubje door het leven gaat en zijn tijd vult met het bediscussiëren van allerlei nietszeggende onderwerpen van een proletarisch wereldje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goede wending van je. Ga jij nou maar Nietzsches openklappen, wellicht dat ze dit tijdens sollicitatiegesprekken kunnen waarderen
GL
Oh, een MBAquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef roepdeman het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8436
[..]
Nogmaals; Zodra je heel veel geld hebt is een MBA halen niet zo moeilijk meer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef roepdeman het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8436
[..]
Hey een zwaktebod. Ga je nou PSV erin betrekken omdat het je niet lekker zit? Heb nog geen slecht woord over Ajax gezegd, dus niet echt netjes van je he?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prima, wellicht dat ze dan het idee kunnen opbrengen dat er iemand voor hen staat die zich bewust is van zijn omgeving en wat dieper daarop ingaat, in plaats van iemand die met een avatar van een nietszeggend provincieclubje door het leven gaat en zijn tijd vult met het bediscussiëren van allerlei nietszeggende onderwerpen van een proletarisch wereldje.
Ik ben geen Ajacied, maar compleet onafhankelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hey een zwaktebod. Ga je nou PSV erin betrekken omdat het je niet lekker zit? Heb nog geen slecht woord over Ajax gezegd, dus niet echt netjes van je he?
Nou ze zijn drie maanden terug geinstalleerd om Cruijff te helpen. Cruijff zou bijv. de jeugd herinrichten en is daar aan begonnen (compleet andere visie dan Louis). Na drie maanden steken ze een mes in de rug van Cruijff en gedeeltelijk ook Ajax. De ledenraad is not amused, de supporters niet en de jeugdtrainers al helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uh, wat?
De huidige RVC bedoel je? Geen idee, heb me er niet in verdiept. Weet alleen dat ik niet begrijp waarom Davids erin zit.
In de RVC van Shell hebben ze toch ook niet iemand aangenomen op de hoeveelheid bonnenboekjes die hij heeft? Althans .... daar ga ik maar even van uit (jaja, een aanname).
Ik ben ook onafhankelijk in deze, aangezien het mij niet boeit. En dan nog haal ik dat soort stupide argumenten niet aan, wat jij wel doet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied, maar compleet onafhankelijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:17 schreef msnk het volgende:
Die professor doctor meester moet zo gauw mogelijk opzouten verlepte koekwaus dat die is
Onzin. Hij geeft zelden interviews, omdat hij niet mee wil doen aan die poppenkast van ijdeltuiten zoals Hugo Borst, Van Basten en Keje Molenaar enzo. Maar hij heeft wel eens interviews gegeven in VI (ik bedoel het blad), en daaruit kwam Davids naar voren als een man die leeft voor voetbal, er verstand van heeft, goed uit zijn doppen heeft gekeken in zijn carriere en daarom interessante dingen te zeggen had over zaken als: hoe en waarom zijn succesvolle voetbalteams succesvol, hoe werden ze succesvol en waarom hield hun succes op een gegeven moment op?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef The_Groove het volgende:
Ik
[..]
Nogmaals; Zodra je heel veel geld hebt is een MBA halen niet zo moeilijk meer.
Dat iemand een MBA doet betekend niet automatische dat iemand heel intelligent is.
Iemand zijn daden kunnen wel wat zeggen, en Davids staat niet bekend om zijn intelligente daden of z'n scherpe interviews.
Keje Molenaar is één van de meest ijdele mensen van Nederland. Mediageil, glibberig en oh zo eloquentquote:
Reacties op ajax netwerk van supporters die erbij waren:quote:Ten Have en Römer spreken fanatieke Ajax-fans toe
De Ajax-commissarissen Steven ten Have en Paul Römer hebben vanavond een groep fanatieke Ajax-aanhangers toegesproken in het supportershome van de club.
'Het was vrij pittig en emotioneel', zo verklaarde Römer vanavond in Pauw & Witteman. 'De fans waren niet blij met de manier waarop het proces is gelopen.'
'Ze twijfelen niet aan de kwaliteiten van Van Gaal, maar ze willen ook Cruijff voor de club behouden. Ze willen niet gedwongen worden tot een keuze voor de een of de ander. Dat willen wij ook niet. Wat ons betreft is de voordracht van Van Gaal definitief, maar wij hopen daarnaast dat Cruijff lid blijft van de rvc. In het belang van Ajax.'
Komende week wil de RvC ook gaan praten met de ledenraad, zo liet Römer weten.
Ten Have, de voorzitter van de RvC van Ajax, verraste gisteren samen met drie mede-commissarissen vriend, vijand en bestuurslid Johan Cruijff door het voornemen uit te spreken Louis van Gaal per medio 2012 als algemeen directeur aan te stellen.
Onder de Ajax-supporters is een grote meerderheid voor het aanblijven van Cruijff, blijkt uit reacties en polls op de internetfora. Een minder groot deel ziet Van Gaal graag het heft in handen nemen en een aantal hoopt - waarschijnlijk tegen beter weten in - op een samenwerking van de twee clubiconen.
Reactie fans
Zaterdag speelt Ajax thuis tegen NAC. De reactie van de fans, die in het verleden al menig trainer en bestuurder de deur uit werkten, kan wel eens beslissend zijn in de soap-Ajax.
Formeel gezien moet de ledenraad (of de opvolger daarvan, de bestuursraad) beslissen over de toekomst van de RvC, waarin vier commissarissen in conflict zijn geraakt met het vijfde lid, Cruijff.
Mocht de ledenraad het vertrouwen opzeggen in het bestuur, dan moet dit overigens nog door de aandeelhouders worden bekracht.
quote:Zeker niet voor vallen. Geloof niet wat Romertje zegt want hij heeft daar met knikkende knieeen gestaan.
quote:Man ze waren niks anders aan het doen dan zieltjes aan het winnen met het ene onzin- na het andere onzinargument. Wat zijn er toch veel domoren (sorry andere benaming heb ik niet) die steeds maar trappen in de achterbakse leugentjes van de 4. Zeggen ze tegen ons we moesten haast maken daarom konden we niet een dag wachten op cruijff.....waarop iemand zei waarom begint Van Gaal dan pas in juli 2012 als het zoveel haast had??? Op elke directe en confronterende vraag hadden ze geen antwoord en probeerden ze zich eruit te lullen.
quote:Dit was ordinair zieltjes winnen waar blijkbaar de zogenaamde harde kern voor valt.
quote:Neem maar van mij aan dat we er niet voor gevallen zijn en dat er dankzij een eigen ordehandhavingsdienst van eigen jongens geen klappen gevallen zijn want een aantal jongens hadden zeer kriebelende handjes....
quote:Wat een hachelijke vertoning van meneer Römer, het hele verhaal van hem leek van geen kant te kloppen. Wanneer we de vinger op de zere plek legden (cruijff niet informeren over Van Gaal, terwijl ze al 2 weken met hem bezig waren) onderbrak hij ons.
Over het aantal Ajax-fans die hier tevreden mee zijn, kan ik niet geloven. Volgens meneer Römer is de toestand dit moment 50/50, alleen op deze site al is de verhouding ongeveer 20/80 in het voordeel van Cruijff.
Dat Römer de reactie van Jonk als gevolg van emotie afwees, was misschien wel het ergste.
quote:Geloof er aub geen moer van dat het allemaal zo positief verlopen is zoals Römer bij P&W het deed voorkomen mensen. Die mensen zijn echt compleet gestoord, net zoals Ten Have gisteren werd het vuur hem aardig aan de schenen gelegd en kwam er bar weinig uit , behalve dat ze zichzelf een aantal keren vast lul
quote:Die Ten Have is wel slimmer dan Van den Boog en weet precies hoe hij het hele zaakje moet manipuleren. De meest fanatieke Ajax supporters overtuigen is stap 1. Hij wil hiermee gewoon fans aan zijn zijde hebben zodat het straks tegen NAC er geen spreekkoren uitgaan richting hem. Sterker nog, hij wil ons wijsmaken dat het allemaal aan Cruijff ligt.
van der Aat & Slop sowieso al hebben die weinig te zeggen. Blind uiteraard ook. Voor de rest geen idee zo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:08 schreef Stiggie het volgende:
Oke als ik dit zo lees zijn ze de lulWie steunt ze nog binnen Ajax?
Ik zie helemaal geen overeenkomsten in deze vergelijking, leg eens uit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:44 schreef Bankfurt het volgende:
Ik vind die coupe van de RvC m.b.t. Louis van Gaal bij Ajax van vandaag een soort 09/11 in de voetballerij.
En pro Ten Have doeken mogen we wel meenemen morgen???quote:Het Algemeen Dagblad laat weten dat het weinig zinvol is om pro-Cruijff spandoeken mee te nemen naar Ajax - NAC, morgen. Ajax lijkt voorzorgsmaatregelen te hebben genomen. Stewards wordt in de voorbereiding op het duel namelijk de opdracht meegegeven om zogenaamde 'Cruijff-atributen' (vlaggen en andere visuele steunbetuigingen aan Johan Cruijff) uit de Amsterdam Arena te weren.
Net aan de macht, en er nu al een dictatuur van maken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:05 schreef rob1828 het volgende:
[..]
En pro Ten Have doeken mogen we wel meenemen morgen???
Nou ja, volgens het algemeen dagblad hè. Die zeggen wel vaker wat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:29 schreef Wessiej het volgende:
Voor morgen dus even mijn Cruijff shirt aan doen. Belachelijk dat ze dit doen, slaat al-les
Als het daarom zou gaan... Laten we wel wezen, Cruijff is zelf ook altijd bikkelhard geweest en heeft ook zijn hele carriere spelletjes gespeeld als hij het nodig vond. Als hij een trucje als dit zelf had uitgehaald, hadden Derksen & co geroepen dat hij de wetten van de voetbaljungle kent, maar nu het hem zelf overkomt is hij opeens zieligquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:49 schreef Equites het volgende:
Het is de manier waarop. Ze hebben Cruijf zo fucking vies genaaid. Die mensen kan je toch niet meer vertrouwen? Om te kotsen![]()
![]()
Wtf! Dit kan niet waar zijn. Zijn ze helemaal gek gewordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:06 schreef J2T het volgende:
Stewards wordt in de voorbereiding op het duel de opdracht meegegeven zogenaamde 'Cruijff-attributen', vlaggen en andere visuele steunbetuigingen aan Johan Cruijff, uit stadion Arena te weren.
OMG wat zielig dit. RVC
Davids![]()
![]()
Echt? Wat een ontzettend sneue actie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:06 schreef J2T het volgende:
Stewards wordt in de voorbereiding op het duel de opdracht meegegeven zogenaamde 'Cruijff-attributen', vlaggen en andere visuele steunbetuigingen aan Johan Cruijff, uit stadion Arena te weren.
OMG wat zielig dit. RVC
Davids![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |