Ik SOG niet, ik ben bijna klaar:P Moet nog 3000 woorden. Is klaar binnen 5 daagjes.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lol, je hebt SOG'gen tot een nieuwe standaard verheven.
Tsrk, golddigger.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:16 schreef LittleCthulhu het volgende:
nee, het huis is gekocht door zijn moeder en is dus huur/hypotheek vrij. Ik betaal mee aan het eten en koop huishoudelijke spullen.
Nou snap ik dat je zaken niet kan wegstrepen in een relatie, maar je kan het wel van de positieve kant bekijken; met een paar uurtjes extra huishoudelijk werk (dat wat eigenlijk voor zijn rekening zou komen) heb je nu een goede 300 euro verdiend, doordat je geen huur hoeft te betalen of in een pietepeuterige kamer hoeft te hokken.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:16 schreef LittleCthulhu het volgende:
nee, het huis is gekocht door zijn moeder en is dus huur/hypotheek vrij. Ik betaal mee aan het eten en koop huishoudelijke spullen.
Juist. Ze kan ook zelf een huishoudelijke hulp inhuren voor het geld dat ze bespaart! Scheelt een hoop frustraties en ze kan lekker verder soggen studeren.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou snap ik dat je zaken niet kan wegstrepen in een relatie, maar je kan het wel van de positieve kant bekijken; met een paar uurtjes extra huishoudelijk werk (dat wat eigenlijk voor zijn rekening zou komen) heb je nu een goede 300 euro verdiend, doordat je geen huur hoeft te betalen of in een pietepeuterige kamer hoeft te hokken.
ontzettend! doe ons ook zo'n relatie met takenlijsten en waar je voor elkaar bepaald wanneer er gedouched moet wordenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ontzettend! doe ons ook zo'n relatie met takenlijsten en waar je voor elkaar bepaald wanneer er gedouched moet worden
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Picchia het volgende:
Vandaag is het tijd om je vagina te scheren. Staat op het rooster.
Nou dan wordt ie helemaal leuk, gaat ze die uurtjes op haar rug per week dan ook incalculeren?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou snap ik dat je zaken niet kan wegstrepen in een relatie, maar je kan het wel van de positieve kant bekijken; met een paar uurtjes extra huishoudelijk werk (dat wat eigenlijk voor zijn rekening zou komen) heb je nu een goede 300 euro verdiend, doordat je geen huur hoeft te betalen of in een pietepeuterige kamer hoeft te hokken.
Er worden kennelijk flink wat uren geeconomiseerd in dat huishouden.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou dan wordt ie helemaal leuk, gaat ze die uurtjes op haar rug per week dan ook incalculeren?
Niet eens voor elkaar. In deze relatie bepaalt zij wanneer hij moet douchen. Want mevrouw leeft volgens hele hoge standaarden en accepteert niets minder van haar naasten.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ontzettend! doe ons ook zo'n relatie met takenlijsten en waar je voor elkaar bepaald wanneer er gedouched moet worden
Klopt, iedereen heeft een andere 'vuiltolerantie'. Wat jij vies vindt vindt hij gewoon schoon. Als je de afwas eens per week doet, tja waarom niet? Of zijn jullie van die mongolen die een half bord eten in de afwasbak zetten. Tja dan rot het wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef LittleCthulhu het volgende:
Het huishouden weet ik niet, hij zegt dat het hem niet boeit. Tsja.
Was zij toevallig een expat uit estland die aan het erasmus studeerde?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het misschien wel gewoon om twee verschillende standaarden gaat. Toen ik met een ex-vriendin ging samenwonen werd ik ook helemaal gek van haar. Wat voor mij schoon en opgeruimd was, was voor haar een zooi. Ik vind bijvoorbeeld dat de krant best (opgevouwen) op tafel kan blijven liggen als ik hem later die dag nog eens wil bekijken. Daar dacht zij heel anders over. Dat is dus niet goed blijven gaan, want we ergerden ons groen en geel aan elkaar.
Of juist niet. Hij was het opruimen zat en heeft daarom TS in huis gehaald!quote:Op vrijdag 18 november 2011 05:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Eerst zorgde hij wel voor zichzelf..
Het vriendje van TS pleegt gewoon lijdzaam verzet en heeft spijt van het samenwonen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Of juist niet. Hij was het opruimen zat en heeft daarom TS in huis gehaald!
Is het dat niet gewoon...?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik wil ook helemaal niet op mezelf.
holy fuck dude, je beschrijft hier precies hoe mijn laatste relatie naar de knoppen is gegaan. Terwijl ik het zelf nooit heb kunnen doorgronden.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Stop whining then.
Elke man heeft zo zijn eigen handleiding en "gebreken". Daar doe je niks aan. En hetzelfde geldt ook voor elke vrouw.
Een relatie is altijd een compromis dat je sluit, omdat de voordelen groter zijn dan de nadelen. Perfect zal het sowieso nooit zijn, maakt niet uit met wie.
Ik heb heel erg het gevoel dat jij gespannen bent door de scriptie die jij moet schrijven en eventueel nog wat andere zaken, en dat je dit op hem projecteert en afreageert. Je schrijft zelf herhaaldelijk dat je het "er niet bij kunt hebben".
Hoe vaak doen jullie eigenlijk nog iets leuks samen? Neem even een timeout.
Want ik heb ook het gevoel dat hij rebelleert naar jou toe, net zoals hij dat eventueel bij zijn moeder zou doen. Hoe vaker jij hem vertelt wat hij moet doen, hoe meer hij zal denken van "fuck it, ze zoekt het maar uit.. als ik lekker onderuit wil hangen dan moet ik dat zelf weten. Ik kan toch niks goed doen bij haar" en als jij dan vervolgens gefrustreerd zijn taken gaat overnemen sterk je hem in dat gedrag.
Oftewel: je zult moeten erkennen dat jij soms te ver gaat met jouw eisen aan hem, en misschien komt hij jou daarna dan ook tegemoet met dingen.
Goed argument. Not.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik ben nu bezig met mijn scriptie en kan een breakup of verhuizing er niet bij hebben.
Weet je wat ik mij afvraag? Hoeveel sex hebben jullie per week? Seriously? Ik zou het niet fair vinden als jij zo nerveus door die scriptie bent, dat je helemaal geen aandacht meer aan hem geeft op dit gebied.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef LittleCthulhu het volgende:
Dat van die time out van de scriptie is een goed idee, we hebben niet echt wat leuks gedaan samen de afgelopen twee maanden.
Zeker niet omdat je dan wel moet lappen voor onderdak natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik ben nu bezig met mijn scriptie en kan een breakup of verhuizing er niet bij hebben.
Dat is wel een kruideniersmanier van redeneren zeg..quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Nee medicijnen waar je van aankomt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:06 schreef dawg het volgende:
waarom ben je uberhaupt dikker geworden? te weinig aandacht voor jezelf? wat je hem eigenlijk nu verwijt?
*twilightzone tune* she's baaaaack..quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:49 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Nee medicijnen waar je van aankomt.
Dat is gewoon een excuus voor '''Ik heb alles gevreten wat los en vast zit, maar ik zit aan de medicijnen, ik kan er niks aan doen!!11!'''quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:49 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Nee medicijnen waar je van aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat jouw probleem is. Gezien de topics die jij keer op keer herhaalt met je 99 eerdere accounts en nu ook weer. Ik ben zelf niet perfekt. Maar jij bent ook een behoorlijk gestoord mens irl. En ws niet prettig in de omgang. Je bent ook niet zonder reden uitgekotst door een groot deel van je vrienden bijvoorbeeld. Dringt dat niet tot je door?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef LittleCthulhu het volgende:
Lege bierflesjes gaan stinken, maar wat is het probleem met de krant?
Jullie hebben wel gelijk. Ik ben gespannen, over 2 weken is de deadline voor de eerste draft al.
Ik ga hierna een tweede master doen trouwens, dus werken duurt nog een jaar. Ik wil ook helemaal niet op mezelf. Dan vind ik vast weer andere dingen om me aan te storen:P
Jij begon. 99 eerdere kloontjes vol met je eigen problemen en aanvallen op mij zijn daar het bewijs van. Wat zielig voor je vriend trouwens. Dat je nogsteeds niet over je ex heen bent en hem daarmee lastig valt. Je bent een zeer labiel mens en dan ga je ook mij lastigvallenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:14 schreef LittleCthulhu het volgende:
Je kent me niet eens irl.Je hebt geen idee hoe ik mijn leven leef en wie mijn vrienden zijn.
Overigens snap ik niet waarom je de hele tijd mij probeert aan te vallen als je zelf totaal gefaald bent in het leven.
Het kan wel wat minder met hoe jij je opstelt Schenkstroop heb je problemen met een user stel dan even een modje op de hoogte in plaats van in een topic ruzie te lopen schoppen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij begon. 99 eerdere kloontjes vol met je eigen problemen en aanvallen op mij zijn daar het bewijs van. Wat zielig vor je vriend trouwens. Dat je nogsteeds niet over je ex heen bent en hem daarmee lastig valt. Je bent een zeer labiel mens en dan wil je ook mij lastigvallen
Zuchtquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef LittleCthulhu het volgende:
Jij daarentegen hebt zat account op verschillende fora waar je elke maand weer hetzelfde zielige verhaaltje af steekt over je maagd zijn, je vrouwen haat en het feit dat je negers als inferieur ziet. Ik weet niet wat erger is.
Je bent net zo' n grote zeikerd als mij daar is geen ontkomen aan. Als je wordt gebanned kom je gewon weer terug met een andere kloon en begin je over precies dezelfde onderwerpen. Oa. je ex waar je niet zo heel lang geleden nog over hebt zitten zeiken. Over je medicatie, je vrienden die jou niet meer zien zitten, En nu begin je ook al over je eigen vriend..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik ben al een flinke poos over mijn ex heen, maar gelukkig heb jij de tijd om al mijn topics uit het verleden na te gaan., Je moet toch wat als je geen vrienden, vriendin , baan of leven hebt.
En jij wil straks als labiel schizofreen persoontje les gaan geven aan kinderen..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef LittleCthulhu het volgende:
Nou nou poe poe. Maar ik zit niet op mijn 31e in een pauperhokje weg te kwijnen.
Meidquote:Op donderdag 17 november 2011 18:38 schreef LittleCthulhu het volgende:
als hij doucht kamt hij zijn haar niet eens netjes.
Welk topic dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef b4kl4p het volgende:
Dit is die trol uit t psychose topic, verboden te voeren
Dat is geen chantage, dat is de realiteit. Hij heeft geen zin om te veranderen. Jij moet voor jezelf beslissen of je dat kunt accepteren. Zo ja, niet meer zeuren. Zo nee, weg wezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Als ik mijn vriend er op aanspreek zegt hij "waarom ga je dan niet bij je moeder wonen?"of "als je me niet meer aantrekkelijk vind dan zoek je toch een ander?" In plaats van naar zichzelf te kijken chanteert hij me alleen maar...
Ik ben Spacevietnamees niet hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef b4kl4p het volgende:
TS is die trol uit t psychose topic, verboden te voeren
Ik ben niet schizofreen of labielquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En jij wil straks als labiel schizofreen persoontje les gaan geven aan kinderen..
Woningnood he.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk om op zo'n moment "Okay, doei!" te zeggen en te vertrekken.
Woningnood is a bitch.quote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef LittleCthulhu het volgende:
Jullie doen nu net als of de relatie een groot drama is waarin we elkaar constant bevechten, we aan een stuk door vreemdgaan en niet meer van elkaar houden. Het had er inderdaad mee te maken dat we gestressed waren, we hebben een goed gesprek gehad en nu is alles weer goed.]
Het is ook niet zo dat ik een dikke zeug ben geworden ofzo, of hij nu godsgruwelijk lelijk is.
Zo erg kan de woningnood nou ook weer niet zijn anders zou mijn huis al vol zitten, OOH WACHT!quote:
Als het lekkere jongens zijn heb jij geen klagen natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 00:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zo erg kan de woningnood nou ook weer niet zijn anders zou mijn huis al vol zitten, OOH WACHT!
Ik ja, maar ik geef al in het begin aan dat ik het niet kapot wil maken.quote:
Sssttt...quote:Op zondag 20 november 2011 00:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Als het lekkere jongens zijn heb jij geen klagen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een vriend had die dat zou zeggen, dan deed ik precies wat ie daar zeiquote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Als ik mijn vriend er op aanspreek zegt hij "waarom ga je dan niet bij je moeder wonen?"of "als je me niet meer aantrekkelijk vind dan zoek je toch een ander?" In plaats van naar zichzelf te kijken chanteert hij me alleen maar...
Ik heb medicatie waarvan ik aankom, daar kan ik niks aan doen. heb het nog binnen de perken kunnen houden door de sporten.quote:Op zondag 20 november 2011 01:00 schreef speknek het volgende:
Als mijn vrouw in twee jaar tijd tien kilo aan zou komen (en niet door zwangerschap, en even aangenomen dat je ervoor geen 40kg woog), zou ik ook subiet ophouden wat aan mijn uiterlijk te doen, allemachtig. Beetje met je dikke reet de bank doorzakken en dan gaan klagen dat ik voor 2 uur niet gedouchet heb.
quote:Op zondag 20 november 2011 00:35 schreef ayumu het volgende:
[..]
Sssttt...WAT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je verliefd? Ik moet nu uitkijken dat ik niet weer mijn gedachten onnadenkend eruit spuw want dan krijg ik ene Kingtoppie weer achter me aan.
Maar ik vraag me wel een beetje af hoe zoiets gaat. Je was helemaal homoseksueel en nu heb je een vriendin.
Ik vind het leuk om te lezen hoor, absoluut. Maar hoe werkt dat dan? En werkt dat ook op lange termijn? Mind you, je geeft nu ook die Poldertaliban veel hoop he..
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Ik weet niet wat relalties zijn maar ik krijg bij jou een beetje een jaren vijftig gevoel.quote:Op zondag 20 november 2011 00:29 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Zie je zo graag relalties stuk gaan?
Post maar even een foto dan.quote:Op zondag 20 november 2011 01:10 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik had toen ondergewicht en heb nu normaal gewicht, geen overgewicht hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |