Echt he. Je ziet gewoon dat ie eromheen praat.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:45 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom zitten er nooit knakkers met verstand bij of in het publiek die meteen tegengas geven en zeggen waar het nou echt over gaat..
Inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 22:55 schreef Adrenalini het volgende:
Ik hoop echt dat de club Ajax de kant van Cruijff kiest. Verder probeer ik er maar zo weinig mogelijk aan te denken omdat ik me anders de hele dag boos loop te maken om die sukkels die deze beslissing hebben genomen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dat vind ik erg jammer, de club Ajax houd serieus op met bestaan als Cruiff en co weggaan ,
Echt elk actualiteitenprogramma moet het over Ajax hebben volgens mij. Zo boeiend is het allemaal niet...quote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat weer over Ajax bij nieuwsuur.
gefrustreerd omdat jouw clubje te min is geworden voor wat aandacht ?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Echt elk actualiteitenprogramma moet het over Ajax hebben volgens mij. Zo boeiend is het allemaal niet...
Er hingen vandaag al her en der -nog niet weggehaalde- affiches en je hoorde vrij veel studenten erover. Nee, die Ten Have heeft aardig wat aan populariteit ingeboet.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inderdaad. Had ik maar les van die Ten Have op de VU, had steeds Judas gezegd
Tuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef vincerusso het volgende:
gefrustreerd omdat jouw clubje te min is geworden voor wat aandacht ?
daarom nodigen ze nooit rechts uit daar. ze zijn bang voor de waarheid en schuiven het graag onder een kleedquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef TakAFCA het volgende:
*uuhhhh* *uhhhh* ik lieg niet hoor *uhhh* *uhh*
Idee had ik destijds/nog steeds ookquote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Domme vraag;
Maar waarom neemt iemand met het IQ van een suikerpinda (Edgar Davids) belangrijke beslissingen?
Dat vragen veel mensen zich ook af.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Domme vraag;
Maar waarom neemt iemand met het IQ van een suikerpinda (Edgar Davids) belangrijke beslissingen?
Idd, ik kan ze nu echt niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef Stiggie het volgende:
Ze zijn straks kneiterhard de sjaak in de rvc
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef Smoofie het volgende:
WAt een pauper is die romer. gadverdamme
"Is maar gewoon een emotie"quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef The_Groove het volgende:
De arrogantie om jeugdtrainers te negeren![]()
Een BA ? Bachelor ? Of wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat vragen veel mensen zich ook af.
Het weerwoord is meestal 'hij heeft een BA van een of andere Amerikaanse universiteit'
Och, je zou je misschien eens kunnen afvragen of het 20 jaar oude vooroordeel van jou en de rest van Nederland dat Davids het IQ van een suikerpinda heeft, misschien heroverweging behoeft.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Domme vraag;
een linksbuiten als Rody Turpijn is ook gewenstquote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
3-5 jaar weer TIPS en visie van Louis met team voorop, Andries komt er weer bij, Co Adriaans, gezellig, Siem de Jongetjes word het standaard product de komende 5 jaar.
Hij las ook altijd Nietzsche onderweg in de bus.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het weerwoord is meestal 'hij heeft een BA van een of andere Amerikaanse universiteit'
Die Römer kennende heeft citeert ie nu 3 van de 100 supporters.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef GGMM het volgende:
Supporters ook die zeggen dat ze blij zijn. Juist nu hadden ze in opstand moeten komen.
Graag had ik zijn CV gezien, incl. opleidingen en werkervaring.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef Scribent het volgende:
[..]
Och, je zou je misschien eens kunnen afvragen of het 20 jaar oude vooroordeel van jou en de rest van Nederland dat Davids het IQ van een suikerpinda heeft, misschien heroverweging behoeft.
Davids is een slimme gast met een goede kijk op het spelletje. Geen praatjesmaker of ijdeltuit, zoals Cruijff, Van Gaal, Molenaar en de rest van die ego's. En het buitenspel zetten van Cruijff heeft ie gewoon slim aangepakt, los van wat je daar verder van vindt.
Ik hoorde vanmiddag de voorzitter van de supportersvereniging ook zeggen dat hij blij is.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Die Römer kennende heeft citeert ie nu 3 van de 100 supporters.
1 op de 10 is er blij mee.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef GGMM het volgende:
Supporters ook die zeggen dat ze blij zijn. Juist nu hadden ze in opstand moeten komen.
Niet dat het relevant is verder, maar hij heeft een hoger IQ dan jij.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Graag had ik zijn CV gezien, incl. opleidingen en werkervaring.
Van voetballen ga je niet slimmer worden. Kan me ook niet voorstellen dat Edje tijdens zijn carriere 's avonds achter de studieboeken zat. Maar dat is inderdaad een aanname van me. Bewijs mij maar eens dat het niet klopt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij las ook altijd Nietzsche onderweg in de bus.
Ik kijk er naar uit wat hij te zeggen heeft.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef Stiggie het volgende:
Die rvc maakt zich compleet belachelijk in de media in ieder geval. Ledenraadje gaat echt niet positief voor die idioten stemmen
Morgen de afslachting door dhr Derksen
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef Stiggie het volgende:
Die rvc maakt zich compleet belachelijk in de media in ieder geval. Ledenraadje gaat echt niet positief voor die idioten stemmen
Een aanname en bovendien niet relevant. Wat is je vergelijkingsmateriaal?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef GGMM het volgende:
Niet dat het relevant is verder, maar hij heeft een hoger IQ dan jij.
Stumpert.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou en? Ik las altijd de Suske & Wiske.
Met een klassieke monoloog van Maarten van Rossem!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef Stiggie het volgende:
Ga je dat ook van Cruijff vragen, of ie achter de studieboeken zit?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van voetballen ga je niet slimmer worden. Kan me ook niet voorstellen dat Edje tijdens zijn carriere 's avonds achter de studieboeken zat. Maar dat is inderdaad een aanname van me. Bewijs mij maar eens dat het niet klopt.
Waar is je aanname op gebaseerd dat dit niet zo is?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Scribent het volgende:
Ga je dat ook van Cruijff vragen, of ie achter de studieboeken zit?
Waar is je aanname dat Davids dom is op gebaseerd?
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-voor-San-Marino.htmquote:Het is dat Youri Mulder zondagavond in Studio Voetbal nog op de valreep onthulde dat Edgar Davids vroeger in de spelersbus altijd Nietzsche las (of De ontvoering van Nietzsche, daar wil ik van af zijn), maar anders was de opmerking van Bert van Marwijk na afloop van Schotland-Nederland de merkwaardigste die ik in die week hoorde.
Dat witte poeder is toch goed voor je denkvermogen? Toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar is je aanname op gebaseerd dat dit niet zo is?
Daar heeft JD nooit zoveel tijd voornodig. JD heeft allang gesproken:quote:Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef Smoofie het volgende:
Arno.
JD zal al beginnen met het bedenken van zijn Anti-Ten Have/Arno/Davids pleidooi en pro-cruijf
Een vooroordeel bedoel je. Klinkt vrij dom.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een aanname en bovendien niet relevant. Wat is je vergelijkingsmateriaal?
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat was voor het optreden en de reacties van vandaag. Had het al gehoord.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef V70 het volgende:
[..]
Daar heeft JD nooit zoveel tijd voornodig. JD heeft allang gesproken:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)-meer-vertrouwen.htm
Kan mij niet voorstellen dat AFCA of V410 geen reactie gaan geven voor welke kant zij zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de supporters het goed vinden dat Blind weer TD word, die werd door de harde kern er persoonlijk uitgeschreeuwd na de talloze buitenlandse miskopen en hoofdprijzen voor middelmatige spelers en goedkope verkopen van onze toppers.. Dat is dus de criteria waar je aan moet voldoen.
Zoals ik al zei, de supporters zijn meer macht en uitbreiding belooft, aangezien V410 het geen een reet uit maakt zolang ze maar kunnen trommelen en springen, de visie van hun club heeft hun nooit uitgemaakt en f-side bestaan meer uit Brabo's dan de old skool mensen met clubliefde.
Als het niet relevant is, hou het dan ook voor je.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee. Maar zoals gezegd; niet relevant verder.
Ik now.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:32 schreef Smoofie het volgende:
http://www.afca.nl/nieuws/eindelijk-samen/
Dat is geen aanname, maar een constatering na het lezen van wat interviews met die man.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar is je aanname op gebaseerd dat dit niet zo is?
Dus omdat hij Nietzsche leest is hij slim en bezit hij kennisquote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-voor-San-Marino.htm
Net zo nietszeggend als jouw aanname idd.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat hij Nietzsche leest is hij slim en bezit hij kennis
Davids is niet representatief en je kan me sowieso al geen diploma's van de beste man overleggen. Zo ja; dan trek ik alles terug wat ik zojuist zei.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:33 schreef Scribent het volgende:
[..]
Dat is geen aanname, maar een constatering na het lezen van wat interviews met die man.
Bovendien: jij claimt dat hij dom is en geeft vervolgens toe dat je dat nergens op kunt baseren. Waarschijnlijk alleen op wat anderen blaten, of op zijn uiterlijk. Zo dom is Davids in elk geval niet.
Luister, achterlijke idioot. Jij gaat mij niet vertellen dat er voetbalspelers zijn die een boek lezen in de spelersbus, laat staan de werken van Nietzsche.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat hij Nietzsche leest is hij slim en bezit hij kennis
Sinds wanneer mogen mods trollen?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zo nietszeggend als jouw aanname idd.
Zitten wel gasten die heel erg veel weten over de jeugdopleiding, alle veranderingen en ze komen er ook erg vaak.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Maar als we Ajaxnetwerk reprensatief stellen aan alle ajax supporters is de meerderheid tegen Van Gaal en Ten Have
Ja ik weet het, Ajaxnetwerk_____!!!
Ik troll niet, ik geef m'n mening. Rare reactie.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen mods trollen?
Jij gaat hier ons even uitleggen waar men dan wel slim van wordt?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Van voetballen en Nietzsche lezen ga je niet slimmer worden.
Die zitten nog in dromenland als dat zo is. Super Steven mag van mij per direct oprotten.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:32 schreef Smoofie het volgende:
http://www.afca.nl/nieuws/eindelijk-samen/
Note sure if serious.
Geen idee. Kom jij wekelijks in spelersbussen dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Luister, achterlijke idioot. Jij gaat mij niet vertellen dat er voetbalspelers zijn die een boek lezen in de spelersbus, laat staan de werken van Nietzsche.
Die gast is een klapjostie, kan je hem niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen mods trollen?
Nee, maar ik hoor wel dagelijks interviews en andere berichten waar de meest 'intellectuele' spinsels van de voetballers naar voren komen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Geen idee. Kom jij wekelijks in spelersbussen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |