quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef TakAFCA het volgende:
*uuhhhh* *uhhhh* ik lieg niet hoor *uhhh* *uhh*
Idee had ik destijds/nog steeds ookquote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Domme vraag;
Maar waarom neemt iemand met het IQ van een suikerpinda (Edgar Davids) belangrijke beslissingen?
Dat vragen veel mensen zich ook af.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Domme vraag;
Maar waarom neemt iemand met het IQ van een suikerpinda (Edgar Davids) belangrijke beslissingen?
Idd, ik kan ze nu echt niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef Stiggie het volgende:
Ze zijn straks kneiterhard de sjaak in de rvc
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef Smoofie het volgende:
WAt een pauper is die romer. gadverdamme
"Is maar gewoon een emotie"quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef The_Groove het volgende:
De arrogantie om jeugdtrainers te negeren![]()
Een BA ? Bachelor ? Of wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat vragen veel mensen zich ook af.
Het weerwoord is meestal 'hij heeft een BA van een of andere Amerikaanse universiteit'
Och, je zou je misschien eens kunnen afvragen of het 20 jaar oude vooroordeel van jou en de rest van Nederland dat Davids het IQ van een suikerpinda heeft, misschien heroverweging behoeft.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Domme vraag;
een linksbuiten als Rody Turpijn is ook gewenstquote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
3-5 jaar weer TIPS en visie van Louis met team voorop, Andries komt er weer bij, Co Adriaans, gezellig, Siem de Jongetjes word het standaard product de komende 5 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |