Ben bang dat de harde kern (dat ook geen reet meer voorstelt) net zoals in de periode van Rik van den Boog omgekocht is door Ten Have die daar opeens verschijnt vandaag.
Vak410, boeit het zoiezo niets, zijn gewoon een stel springende pubers die altijd springen ongeacht wie de coach is of wie het shirt draagt. Dat vind ik erg jammer, de club Ajax houd serieus op met bestaan als Cruiff en co weggaan , want om te kijken naar een wedstrijd in een concerthal met middelmatige spelers die een shirt aan hebben wat niet eens lijkt op het echte Ajax shirt (dat heerenveen uit shirt leek er meer op) en een nieuwe smurf als logo heeft, en waar zelfs de ajacieden die de club de naam hebben gegeven ook afstand en afscheid nemen, ja dat kan ik niet meer Ajax noemen.
F-side, is bij lange na niet meer de f-side van vroeger, meeste echte Ajacieden zijn er niet meer, hebben allang geconstateerd dat Ajax is Ajax niet.
Het kan gewoon niet dat zij niet voor de voetballers kiezen, helemaal niet op deze wijze. Maar zal me niets verbazen als hun een uitbreiding van het vak is beloofd, meer stemrecht e.d.
Ongelovelijk dat Ajax kapot is gemaakt en haar legendes door 3 mensen van de Uni + een CHEF NOS Sport die het niet kan verteren dat Cruiff niet meer bij de NOS wilde komen omdat het te amateuristisch te werk ging jaren geleden (wat terecht was).
En 70% van het stadion publiek is man met vrouw, die dan lekker zeggen 'vind het net wat leuker om het in het stadion te zien dan op tv, wij waren namelijk in het stadion' . Die boeit het geen reet, kennen niet de reden waarom Cruiff en van Gaal niet samen kunnen, en de gevolgen ervan op de jeugd, wat Ajax eigenlijk is.