Een vooroordeel bedoel je. Klinkt vrij dom.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een aanname en bovendien niet relevant. Wat is je vergelijkingsmateriaal?
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat vragen veel mensen zich ook af.
Het weerwoord is meestal 'hij heeft een BA van een of andere Amerikaanse universiteit'
Dat was voor het optreden en de reacties van vandaag. Had het al gehoord.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef V70 het volgende:
[..]
Daar heeft JD nooit zoveel tijd voornodig. JD heeft allang gesproken:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)-meer-vertrouwen.htm
Kan mij niet voorstellen dat AFCA of V410 geen reactie gaan geven voor welke kant zij zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de supporters het goed vinden dat Blind weer TD word, die werd door de harde kern er persoonlijk uitgeschreeuwd na de talloze buitenlandse miskopen en hoofdprijzen voor middelmatige spelers en goedkope verkopen van onze toppers.. Dat is dus de criteria waar je aan moet voldoen.
Zoals ik al zei, de supporters zijn meer macht en uitbreiding belooft, aangezien V410 het geen een reet uit maakt zolang ze maar kunnen trommelen en springen, de visie van hun club heeft hun nooit uitgemaakt en f-side bestaan meer uit Brabo's dan de old skool mensen met clubliefde.
Als het niet relevant is, hou het dan ook voor je.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee. Maar zoals gezegd; niet relevant verder.
Ik now.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:32 schreef Smoofie het volgende:
http://www.afca.nl/nieuws/eindelijk-samen/
Dat is geen aanname, maar een constatering na het lezen van wat interviews met die man.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar is je aanname op gebaseerd dat dit niet zo is?
Dus omdat hij Nietzsche leest is hij slim en bezit hij kennisquote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-voor-San-Marino.htm
Net zo nietszeggend als jouw aanname idd.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat hij Nietzsche leest is hij slim en bezit hij kennis
Davids is niet representatief en je kan me sowieso al geen diploma's van de beste man overleggen. Zo ja; dan trek ik alles terug wat ik zojuist zei.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:33 schreef Scribent het volgende:
[..]
Dat is geen aanname, maar een constatering na het lezen van wat interviews met die man.
Bovendien: jij claimt dat hij dom is en geeft vervolgens toe dat je dat nergens op kunt baseren. Waarschijnlijk alleen op wat anderen blaten, of op zijn uiterlijk. Zo dom is Davids in elk geval niet.
Luister, achterlijke idioot. Jij gaat mij niet vertellen dat er voetbalspelers zijn die een boek lezen in de spelersbus, laat staan de werken van Nietzsche.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat hij Nietzsche leest is hij slim en bezit hij kennis
Sinds wanneer mogen mods trollen?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zo nietszeggend als jouw aanname idd.
Zitten wel gasten die heel erg veel weten over de jeugdopleiding, alle veranderingen en ze komen er ook erg vaak.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Maar als we Ajaxnetwerk reprensatief stellen aan alle ajax supporters is de meerderheid tegen Van Gaal en Ten Have
Ja ik weet het, Ajaxnetwerk_____!!!
Ik troll niet, ik geef m'n mening. Rare reactie.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen mods trollen?
Jij gaat hier ons even uitleggen waar men dan wel slim van wordt?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Van voetballen en Nietzsche lezen ga je niet slimmer worden.
Die zitten nog in dromenland als dat zo is. Super Steven mag van mij per direct oprotten.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:32 schreef Smoofie het volgende:
http://www.afca.nl/nieuws/eindelijk-samen/
Note sure if serious.
Geen idee. Kom jij wekelijks in spelersbussen dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Luister, achterlijke idioot. Jij gaat mij niet vertellen dat er voetbalspelers zijn die een boek lezen in de spelersbus, laat staan de werken van Nietzsche.
Die gast is een klapjostie, kan je hem niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen mods trollen?
Nee, maar ik hoor wel dagelijks interviews en andere berichten waar de meest 'intellectuele' spinsels van de voetballers naar voren komen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Geen idee. Kom jij wekelijks in spelersbussen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |