SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:14 schreef Nebo het volgende:
Wat is dat Skyrim toch een heerlijk spelleke! Ik denk 'laat ik mijn eerste draak maar eens afmaken' en begin trots aan de bijbehorende queeste vanuit Whiterun. Vervolgens banjer ik nog wat door het stadje om nog een tiental queesten erbij te krijgen om vervolgens kilometers ten zuiden in de bergen terecht te komen voor een andere queeste dan het killen van de draak, om vervolgens toch maar eerst kilometers naar het westen af te wijken omdat ik daar iets toffigs zie. Uiteindelijk een viertal levels gestegen en een Vampier-meester afgemaakt, maar de draak leeft nog ergens
Ik ga eerst Saints Row doen. Puberale onderbroekenlol ftwquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Skyrim
ik mep een beer harstikke dood en het enige dat ik krijg is een bereklauw zonder satésaus!
TOT TWEE KEER TOE POITJE!quote:
Epic!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Skyrim
ik mep een beer harstikke dood en het enige dat ik krijg is een bereklauw zonder satésaus!
Sowieso Skyrimquote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
TOT TWEE KEER TOE POITJE!
ik was zo pissig, ik heb meteen twee knènen afgemaakt.
wauw.quote:
SD is geen fan van muziek, maar als hij dan al iets luistert dan is het Crosby, Stills, Nash & Youngquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SD is geen fan van muziek, maar als hij dan al iets luistert dan is het Crosby, Stills, Nash & Young
quote:
Nice brah!quote:
Zekerquote:Op donderdag 17 november 2011 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
dat boerenkool topic blijft leuk
bezig met websitequote:Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef wc-eend het volgende:
Poitemans, SoliqueKom naar de BoF-server
En Shar.. waarom ben jij nog niet aan de BF3?
Laat ze eerst de server eens fixen, wordt er bij elke mapchange uit gegooid of BF loopt vast.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef wc-eend het volgende:
Poitemans, SoliqueKom naar de BoF-server
En Shar.. waarom ben jij nog niet aan de BF3?
Skrillexquote:Op donderdag 17 november 2011 15:12 schreef Poit het volgende:
Morgenavond Skrillex!
BW0000p
[..]
Sowieso Skyrim
Ieder zo zijn smaakquote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Skrillex. Code 9, Benga en Broken Note. Dat zijn pas helden
Ze kunnen denk ik beter een nieuwe host zoeken...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Laat ze eerst de server eens fixen, wordt er bij elke mapchange uit gegooid of BF loopt vast.
Heb dat probleem bij geen enkele server alleen BoF.
Ben tevens bezig met voorbereidingen voor morgen.
Jij hetzelfde probleem?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze kunnen denk ik beter een nieuwe host zoeken...
heb al sinds de beta problemen met i3d serversquote:
Weinig gespeeld op i3d in de beta, maar in de full alleen maar gezeik.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:28 schreef Tain het volgende:
[..]
heb al sinds de beta problemen met i3d servers
Lijkt dus meer aan i3d te liggen, mij valt het alleen op aan de BoF server.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:43 schreef Poit het volgende:
ligt dat aan de server? crashed bij mij ook vaak..
Sowieso Poitquote:Op donderdag 17 november 2011 15:12 schreef Poit het volgende:
Morgenavond Skrillex!
BW0000p
[..]
Sowieso Skyrim
PS3 only dan?! MW2 had op de PS3 ook het meeste gezeik. Heb werkelijk nog geen gezeik gehad op de Xboxquote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef SuperFruitig het volgende:
*Stopt MW3 in PS3
*Joined 6 games in 2 minuten omdat het kutspel nog steeds geen fatsoenlijke matchmaking heeft geimplementeerd
*Trekt MW3 uit PS3
*Slingert MW3 letterlijk door de kamer
*Stopt UC3 in PS3
*
Echt vaag, ik heb dan weer totaal geen problemen...quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Lijkt dus meer aan i3d te liggen, mij valt het alleen op aan de BoF server.
Hmm geen zin in het weekend...quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:49 schreef Fallen het volgende:
Vrijdag vrijdag krijgen beneden op vrijdag
Je hebt wat gemist joh, bij Bush.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Awwwwyeah, tickets zijn geregeld, zondag naar Electric Six
Sssst, wil het niet horenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist joh, bij Bush.
Hoe is dat niet de beste serie OOIT inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
In ander nieuws: DINO RIDERS!!!!!!
[ afbeelding ]
True story!quote:
Win!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
In ander nieuws: DINO RIDERS!!!!!!
[ afbeelding ]
Het is je eigen schuld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
WHOAAAAAAAAAAAAAAH!! BIKER MICE FROM MAAAAAAAARS! Tudududu.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Win!
Maar deze was ook koning...
[ afbeelding ]
I will see all your crappy cartoons and raise them with TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES!quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:35 schreef Poit het volgende:
[..]
I will see all your crappy cartoons and raise them with TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES!
[ afbeelding ]
Ahw wat een poepig hondjequote:
Je bent een Baas Rossdale. Niets anders dan dat! Baas!quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent een Baas Rossdale. Niets anders dan dat! Baas!
Hoe komst?quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm geen zin in het weekend...
Werken is echt gay...quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoe komst?
Ik heb ook geen zin in het weekend, maar dat komt meer omdat ik steeds moet werken dan.
Ze moest een draft van d'r stageverslag afhebben of iets. Maandag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoe komst?
Ik heb ook geen zin in het weekend, maar dat komt meer omdat ik steeds moet werken dan.
Gay of niet... ik moet !quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Werken is echt gay...
Speaking of gay, gisteren weer die South park gezien met die fags en harley Davidson luitjes
Ow, minder.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze moest een draft van d'r stageverslag afhebben of iets. Maandag.
Ik zou nu best nog een paar uurtjes kunnen slapen
Wat voor leuks heb je gisteren gedaan dan broeder?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gay of niet... ik moet !
[..]
Ow, minder.
Ik wil ook slapen. Moe als een hond... en een kater...
Ja da's gewoon dom van die persoon, je moet gewoon vragen naar pasta, hij zoekt automatisch dicht bij jequote:
Daar hoef je helemaal niet voor naar Japanquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Zit nu een beetje in de Lonely Planet van Japan te bladeren, heb echt ZO'N zin om karaoke te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Je moet sowieso geen dingen aan je telefoon vragenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja da's gewoon dom van die persoon, je moet gewoon vragen naar pasta, hij zoekt automatisch dicht bij je
BOOM.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet sowieso geen dingen aan je telefoon vragen
Je moet toch op EEN manier de belachelijke hoeveelheid geld die je hebt uitgegeven goedpraten? (letterlijk!)quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet sowieso geen dingen aan je telefoon vragen
Dat doe je maar door een heel duur woord in Wordfeud (quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je moet toch op EEN manier de belachelijke hoeveelheid geld die je hebt uitgegeven goedpraten? (letterlijk!)
Wordfeud is ZO enorm iPhone 4quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat doe je maar door een heel duur woord in Wordfeud () neer te leggen.
En wat voor tofs zou DHL brengen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
bah dhl zou vandaag tussen 9 en 12 komen zijn ze mij vergetennou wordt het pas maandag
lush spulliesquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En wat voor tofs zou DHL brengen?
Roces is inderdaad een 14 jarige kleuter, andere gast met z'n havo problemen, rot toch een eind op... who gives a fuck...quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks dat ik als fanboy over ga komen: dat zijn vooral die klapjosti's daar die BF3 op de PS3 spelen. Echt een stel idioten, zoals die roces etc.
Lush... is dat niet van die extreem lekkere zeep die je eigenlijk op zou willen eten?quote:
Het bier is dan wel goedkoper dan normaal uitgaan !quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Zit nu een beetje in de Lonely Planet van Japan te bladeren, heb echt ZO'N zin om karaoke te doen
datte jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lush... is dat niet van die extreem lekkere zeep die je eigenlijk op zou willen eten?
hatelijk dat soort gasten, blijf ook uit een paar topics weg puur vanwege de zeikerds ...quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Roces is inderdaad een 14 jarige kleuter, andere gast met z'n havo problemen, rot toch een eind op... who gives a fuck...
Ik blijf het wel gewoon vrolijk spelen, dat gezanik van hun heb ik geen behoefte meer an...
Done that!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lush... is dat niet van die extreem lekkere zeep die je eigenlijk op zou willen eten?
quote:
quote:Today, I told my boss about a coworker that had been hitting on me. She looked me dead in the eye and said "I was afraid that would happen. He's a bit of a chubby chaser." FML
True story?quote:
Waar refereer je naar? TT?quote:
'Waar...'-TT'squote:
EENSCH!quote:
sowiesoquote:
FOK!traditie!quote:
Nee, matige inspiratie.quote:
Maar de "waar"quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:30 schreef Nebo het volgende:
Ik vond geschoren elandjes best inspiratievol!
Saint's Row 3quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:33 schreef Pheno het volgende:
Zelda, SR3, Skyrim ligt ook nog ergens in een verpakking. Drukte.
Heerlijk hequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Saint's Row 3
"Now would be a good time to test those UAV Drone-controls."
nieuwe marioquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:33 schreef Pheno het volgende:
Zelda, SR3, Skyrim ligt ook nog ergens in een verpakking. Drukte.
Mja, moet ook nog. Maar ik heb mezelf een embargo opgelegd. Eerst bovenstaande drie doorhollen en dan pas weer een nieuwe game. Een paar uitzonderingen nagelaten, als die begin 2012 uitkomenquote:
Ik wil gamen. Nou ja, nog twintig minuten en dan ben ik richting console en huis.quote:
Half 4!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil gamen. Nou ja, nog twintig minuten en dan ben ik richting console en huis.
7 uur beginnen ook nietquote:
Dat doe ik dan ook nietquote:
Verstandig, dan mag je nog even!quote:
Jaquote:
Ambtenarenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste storing van de dag opgelost, ervoor gezorgd dat teamleider weer smurfen berries kan kopen in een of andere smurfen ipad app dinges spel
Ah, die game van Capcom geloof ik. Of tenminste uitgegeven door ze. Schijnt dat ze er leuk mee verdienen, door ingame aankopenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste storing van de dag opgelost, ervoor gezorgd dat teamleider weer smurfen berries kan kopen in een of andere smurfen ipad app dinges spel
Farmville voor de iPad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die game van Capcom geloof ik. Of tenminste uitgegeven door ze. Schijnt dat ze er leuk mee verdienen, door ingame aankopenDoor al die ambtenaren, die kunnen niet met geld omgaan
input delayenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay ik heb een 2D frame met daarin een een bal en het geheel zit in een physics / collision engine. Nu kan ik het 2D frame verslepen met de muis, waarop de bal natuurlijk reageert (hij gaat rollen /bouncen etc). TOP!
Maar!
Dan ga ik (want zo ben ik) HEEL SNEL bewegen met het 2D frame, en dan gaat het stukWat er gebeurt: Het 2D object beweegt zo snel, dat er geen collision meer plaats vindt (ergo het 2D object beweegt weg van de bal en de detectie van de collision vindt pas plaats als de bal al buiten het 2D frame ligt
Ik kan geen bullets definieren in mn huidige engine
IEMAND EEN IDEE IK WEET HET NIET MEER
(ja ik kan een andere engine gebruiken maar daar wordt ik niet vrolijk van).
volgens mij geen capcom toch? ik dacht dat ik wat anders zag staan, ik heb het zelf niet op ipad staan dus geen idee....quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die game van Capcom geloof ik. Of tenminste uitgegeven door ze. Schijnt dat ze er leuk mee verdienen, door ingame aankopenDoor al die ambtenaren, die kunnen niet met geld omgaan
Kan me herinneren dat ze er iets mee te maken hadden. Kan ook verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij geen capcom toch? ik dacht dat ik wat anders zag staan, ik heb het zelf niet op ipad staan dus geen idee....
http://www.capcommobile.com/product.php?id=59quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ze er iets mee te maken hadden. Kan ook verkeerd zijn.
Dat is wel heel sketchy Phenoquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ze er iets mee te maken hadden. Kan ook verkeerd zijn.
okay zoals ik al zei heb de game zelf niet dus wist het niet zekerquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:38 schreef Poit het volgende:
[..]
http://www.capcommobile.com/product.php?id=59
Smurf's Ville by Capcom.
Ah, toch.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:38 schreef Poit het volgende:
[..]
http://www.capcommobile.com/product.php?id=59
Smurf's Ville by Capcom.
Ja, dat dacht ik ook, maar je wilde dat niet zei je in je KLB-achtige post. Nou ja, te lange OP dan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is wel heel sketchy Pheno
Maar ik heb net even overlegd met de experts en ik heb de oplossing.
Een andere physicsengine gebruiken
KUT
HOEREN
VRIJDAG
HOP MUZIEKJE OP VROLIJKHEIDquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is wel heel sketchy Pheno
Maar ik heb net even overlegd met de experts en ik heb de oplossing.
Een andere physicsengine gebruiken
KUT
HOEREN
VRIJDAG
en vrije dagen altijd zo kortquote:
Die film zou ike cht niet aankunnen tenzij ik kneiterstoned ben...!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:58 schreef Poit het volgende:
[..]
en vrije dagen altijd zo kort
[ afbeelding ]
Die naam
Zin in Harold and Kumar 3D!!!!!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die film zou ike cht niet aankunnen tenzij ik kneiterstoned ben...!
Die met die mond? Die is geniaal ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet zo sterk als die van Goldeneye 64
Hee man. Beetje mooie dienst gehad? Boek kunnen sluiten?quote:
Ja, was een hele mooie dienst. Kwam opeens wel het besef binnen maar gelukkig alles wel kunnen sluiten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee man. Beetje mooie dienst gehad? Boek kunnen sluiten?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, was een hele mooie dienst. Kwam opeens wel het besef binnen maar gelukkig alles wel kunnen sluiten.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, was een hele mooie dienst. Kwam opeens wel het besef binnen maar gelukkig alles wel kunnen sluiten.
Stupid you Arequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:11 schreef badboynova het volgende:
En weer een game gekocht, de backlog gaat nooit helemaal weg gewerkt worden
Ik moest meteen aan Gwen denken, speelt ook die troepquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Smurfs Village is van Capcom, volgens mij is er ook een andere smurfengame...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Gwen denken, speelt ook die troep.
En is volgens mij niet van capcom, je krijgt eerst nog een screen van een ander bedrijf.
Misschien werken ze er samen mee ofzo?!
ja dat wat gwen ook speelt iddquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Gwen denken, speelt ook die troep.
En is volgens mij niet van capcom, je krijgt eerst nog een screen van een ander bedrijf.
Misschien werken ze er samen mee ofzo?!
nee het gaat wel om smurfs villagequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Smurfs Village is van Capcom, volgens mij is er ook een andere smurfengame...
Mooie trailer, ben benieuwd.quote:
Meh het hele sfeertje trekt me niet. Daarbij, het ontwerp van het hoofdpersonagequote:
WANTSSSSSSSSquote:
quote:
Gemistquote:Op zaterdag 19 november 2011 05:36 schreef Poit het volgende:
Fucking hell wat is Skrillex live toch vet!!
episch nummerquote:
Ik had na 30 seconden wel weer genoeg gezienquote:
Das niet goed jong.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Godver heb ik alweer koppijn op zaterdag, en niet van alcohol
Ik kijk doornroosjequote:
Ik ben aan het werk en op het moment zou ik graag met je ruilen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik kijk doornroosje
Dadelijk lekker patatjes met vissticks en groenten etenDaarna schoentjes zetten en liedjes zingen
Heb je veel gesport gisteren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Godver heb ik alweer koppijn op zaterdag, en niet van alcohol
Dat krijg je er van als je pirate spul koopquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hallo vriend
* Laat ons uw kostbare tijd te storen, alstublieft! Van harte welkom om te bezoeken en een aantal items te kopen in onze e-shop.PC, televisie, camera, GPS, mobiele telefoon, MP3 / 4 en zo verder worden verkocht in ons bedrijf.
We hebben goede systemen voor het beheer,kwaliteit van het product inspectie worden gebruikt.De de internationale scheepvaart is van deur tot deur, nauwkeuriger, meer veiligheid!
Website : *****
Met vriendelijke groet
Leuk die mailtjes, en vooral de eerste zin
Pirate spul? Nja als je dan een grap wilt maken, besef dan wel ff dat je het niet "koopt"quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je pirate spul koop
Pirate spul, als in namaakartikelen. Die koop je wel...quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pirate spul? Nja als je dan een grap wilt maken, besef dan wel ff dat je het niet "koopt"
Ik ben niet de enigste dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Pirate spul, als in namaakartikelen. Die koop je wel...
Sjeez, wat heb je weer eens lange tenen man...
Nee hele week nog niet echt kunnen sporten, alleen wat pilates hier en daar. Wilde vandaag gaan hardlopen maar dat zat er dus niet in. Mijn gezicht is ook een beetje dikquote:
Verhouden? Grieperig?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee hele week nog niet echt kunnen sporten, alleen wat pilates hier en daar. Wilde vandaag gaan hardlopen maar dat zat er dus niet in. Mijn gezicht is ook een beetje dik
Verkouden niet, grieperig zou kunnen maar voornamelijk echt koppijn. Door de hoofdpijn word ik ook misselijk maar heb niet het idee dat ik verder grieperig ofzoiets ben.quote:
Ik weet wat er aan de hand is!! Je hebt al te lang geen knuffel meer van mij gehad!!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Verkouden niet, grieperig zou kunnen maar voornamelijk echt koppijn. Door de hoofdpijn word ik ook misselijk maar heb niet het idee dat ik verder grieperig ofzoiets ben.
Fat zeker?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef Poit het volgende:
Ps3 weer overleden.. Morgen een nieuwe halen..
Gaat lekker danquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef Poit het volgende:
Ps3 weer overleden.. Morgen een nieuwe halen..
Ja, eerste generatie 60 gig ding...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Fat zeker?
Ding blijft er mee kappen bij jou
Je hoort het vooral de laatste maanden veel dat deze overlijden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, eerste generatie 60 gig ding...
Balen man...quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:12 schreef Poit het volgende:
Het is nu de derde keer. Neem nog even contact op met die lui die hem gerepareerd hebben. Kijken hoe ze reageren.
Wil sowieso een slim hebben nu.
Ja, dan word je het vanzelf zat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:12 schreef Poit het volgende:
Het is nu de derde keer. Neem nog even contact op met die lui die hem gerepareerd hebben. Kijken hoe ze reageren.
Wil sowieso een slim hebben nu.
oh My Gosh,quote:Op zondag 20 november 2011 05:19 schreef wc-eend het volgende:
En dan staan er twee kinderen op de gang te kletsen bij de wc.. Dus, goedemorgen
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet wat er aan de hand is!! Je hebt al te lang geen knuffel meer van mij gehad!!!
Was bij fruit ook, ding is ook 3 keer stuk geweest en bleef ook steeds langer weg voor reparatie! Uiteindelijk heeft hij volgens mij een andere gekregen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, eerste generatie 60 gig ding...
quote:
Damn dat is beter, want mijn boterham met schuddebuikjes was eigenlijk maar vies.. Kon me toch herinneren dat ik dat vroeger erg lekker vondquote:
Lolquote:Op zondag 20 november 2011 11:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn dat is beter, want mijn boterham met schuddebuikjes was eigenlijk maar vies.. Kon me toch herinneren dat ik dat vroeger erg lekker vond
quote:
goedemorgen deze morgenquote:
wat een knuppelquote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zijn_geld_terug.html
geniale aflvering was dat toen
quote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef Poit het volgende:
Zo, nieuwe PS3 in de pocket. slim 160 gig, 207 euro.
Da benne beste bille!quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Dan wat een ordinaire del! Pak gewoon een maatje groter.quote:
Maatje groter??!! Dan zie je niet heel haar bilspleet als ze de broek aanheeft! Onacceptabel!quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan wat een ordinaire del! Pak gewoon een maatje groter.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maatje groter??!! Dan zie je niet heel haar bilspleet als ze de broek aanheeft! Onacceptabel!
Duidelijkquote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maatje groter??!! Dan zie je niet heel haar bilspleet als ze de broek aanheeft! Onacceptabel!
Morgenochtend als ik wakker benquote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef Poit het volgende:
EEND!! GA UFC KIJKEN!!
2 FOCKING EPISCHE BATTLES!!!!!
Dan “Hendo” Henderson versus Mauricio “Shogun” Rua = Instant classic.
Faber vs Bowles![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK DOBBELEN!quote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Morgenochtend als ik wakker benBen nu aan het dobbelen
GAAAAASSSSSSSSSTTTTTTTTTT IK WORDT INGEMAAKTquote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Poit het volgende:
[..]
FUCK DOBBELEN!
DIT
IS
EEEPIIIIIIC!!!!!!!
DES TE MEER REDEN OM TE KAPPEN EN EEEEEEPIIIIIC BATTLES TE KIJKEN111quote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
GAAAAASSSSSSSSSTTTTTTTTTT IK WORDT INGEMAAKT
NEEEEEEEEEE want de Saté wordt nu opgewarmdquote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
DES TE MEER REDEN OM TE KAPPEN EN EEEEEEPIIIIIC BATTLES TE KIJKEN111
Slaap lekker Shar!quote:
Poit, wat heb je nou weer gedronken?!quote:
quote:
quote:
quote:
Mwhehehe dit was ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 20 november 2011 23:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Poit, wat heb je nou weer gedronken?!
Ik dacht ook wtfquote:Op zondag 20 november 2011 23:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Poit, wat heb je nou weer gedronken?!
Hmm dat was idd ook een optiequote:
Het zal tijd worden ja! Awesomeness!quote:Op maandag 21 november 2011 08:29 schreef wc-eend het volgende:
Mogguh...
Poitemans, ben UFC Prelims Live kijken, dadelijk main PPV
Ik heb gisteren heel toevallig ook een hot stone massage gekregen van mijn vriendin, heerlijkquote:Op maandag 21 november 2011 08:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Kwam ik gisteren thuis, heeft m'n vriendin sexxxy lingerie aan en krijg ik een hot stone massage! Ik ben een gelukkig mens!
Great minds krijgen hot stone massages!quote:Op maandag 21 november 2011 08:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren heel toevallig ook een hot stone massage gekregen van mijn vriendin, heerlijk
Er zijn meer manieren dan enkel de stenen op iemands rug leggen. U jelly!quote:Op maandag 21 november 2011 08:55 schreef Poit het volgende:
Hot Stones massages.. Als de vrouwen te lui zijn om zelf te masseren!
Euh, stenen in je stoppen?quote:Op maandag 21 november 2011 09:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er zijn meer manieren dan enkel de stenen op iemands rug leggen. U jelly!
Haha wat een vent inderdaadquote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Spankymons! heb jij Forza 4?quote:
Nee, heb wel genoeg aan Forza 3 eigenlijk! Niet een enorme racefan....quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben met Hot Pursuit bezig, maar met die races "Rapid Response" ofzo, ben ik echt zoooo langzaam. Ik rij echt tijden die 10-20 seconden langzamer zijn dan jou Spank. En dat terwijl ik volgens mij best aardig rij en de meeste shortcuts ook wel te pakken heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had em gezien ja hij is leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
monquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand tips hoe Sjaan te verslaan bij guitar hero?en dan zeker mijn spulletjes jattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |