mogge schoonheidquote:
moggu andere schoonheidquote:
Nouinderdaad he!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Hey Koebeestje, op die foto die je op facebook gepost hebt lijkt Dan Karaty echt zo ongelofelijk veel op Fipotje
Maar zal wel komen doordat de foto wazig is
Goedemorgen, jij maar ook de andere gebruikers van deze sc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Kan je die DBZ games met een arcadestick spelen?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
Vanavond DBZ Superduppa Hatchoe Gesundheit reviewen
Even mijn zelfgepimpte arcadestick weer eens afstoffen, het is een maand geleden dat ik weer eens online met Street Fighter ben geweest
http://www.nu.nl/column-d(...)ookhuizen-naakt.htmlquote:ik zie liever een geschoren eland met een lekkend oog dan een naakte Stacey Rookhuizen
Gaat prima. wel in 3D dan, dus ik ga weer vijanden door bergen slaan etc. Zouden ze nu echt iets aangepast hebben?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan je die DBZ games met een arcadestick spelen?
Of is het een old school 2d ik vlieg niet overal heen game?
Maar je wilt de camera toch kunnen draaien? Denk ik?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat prima. wel in 3D dan, dus ik ga weer vijanden door bergen slaan etc. Zouden ze nu echt iets aangepast hebben?
in een vechtgame?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar je wilt de camera toch kunnen draaien? Denk ik?
In een DBZ game wel toch? Je moet om je heen kunnen kijken waar je vijand is.quote:
welneequote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
In een DBZ game wel toch? Je moet om je heen kunnen kijken waar je vijand is.
ik heb daar een shiftknop voor om de tweede analoog te simuleren:) Als dat in dit spel nodig is hoor, kan ook goed autofocus zijn. Ik ga het vanavond meemaken. In elk geval lukt het prima.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
In een DBZ game wel toch? Je moet om je heen kunnen kijken waar je vijand is.
Oh, en dat. En de spiritbomb in vijf uur opladen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
welnee
gewoon kamehamehaas spammen
DESTRUCTODISC!!!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, en dat. En de spiritbomb in vijf uur opladen.
Dat is een meme die ik nooit leuk heb gevondenquote:
Ik vind em wel coolquote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is een meme die ik nooit leuk heb gevonden
Bijna!quote:
Hier welquote:
dat is het altijdquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef SuperFruitig het volgende:
De -Fruit-is-allen-thuis-playlist- staat weer op trouwens
Zo blij dat er nu niemand hier is
Zo'n playlist heb ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef SuperFruitig het volgende:
De -Fruit-is-allen-thuis-playlist- staat weer op trouwens
Zo blij dat er nu niemand hier is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
tis wel iig bijna Friday.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |