Windows Verkennerquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke programma kan ik het beste gebruiken om ongeveer dezelfde sync opties als iTunes te krijgen onder Android?
Daarmee kun je niks syncen?quote:
Niet verzekerd?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef Droplollie het volgende:
Gisteravond heb ik mijn mobiel in de wc laten zwemmen.
In eerste instantie leek alles goed te zijn, ik heb de batterij en sim eruit gehaald en de nacht laten drogen.
Echter, nu ik hem weer aan heb, blijkt dat ie telkens de autostand inschakelt, zonder dat ik iets doe.
Verder klinkt het geluid nu een beetje 'verdronken', dat is niet zo'n probleem, dit gebruik ik toch nooit.
Heeft iemand enig idee hoe ik het probleem van de autostand kan verhelpen?
Ik hoor het graag!
Bij mij is dan wel minstens een kwart van de batterij leeg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil m'n Spotify upgraden, naar zo'n premiumaccount. En dan natuurlijk ook op m'n telefoon luisteren. Nu is mijn vraag aan de mensen die dit doen: hoeveel batterij en internet slurpt iedere dag een uurtje Spotify via je mobiel?
Ik dacht dat dat een tijdelijke actie is of niet? Anders ga ik mijn bonnetje ook opsturenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:51 schreef magneetstrip het volgende:
Ik ga binnenkort de witte S2 kopen (nog ruim 250 euro sparen) maar ik zag iets over een actie waarbij je een 16gb sd kaart krijgt toegestuurd binnen 6weken. Geldt deze altijd, zolang je maar het aankoopbewijs kan laten zien?
Klopt, tijdelijke actie, maar voor 15 februari heb ik de S2 vast welquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een tijdelijke actie is of niet? Anders ga ik mijn bonnetje ook opsturen
Het is geldig tot 15februari:
http://www.samsung.com/nl(...)r10_g16GBSD_20111114
http://www.nieuwemobiel.nl/Vergelijk :-)quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Hoeveel kost die, en is die beter dan de S2?
twitter:SamsungMobileNL twitterde op woensdag 30-11-2011 om 13:51:03Goed nieuws voor Galaxy S II bezitters: De Android 2.3.6 update is via Kies beschikbaar voor jouw smartphone. http://t.co/hbIJ6TLM (pc-link) reageer retweet
Voor wat het waard is:quote:Op woensdag 30 november 2011 15:55 schreef automatic_ het volgende:
Blijkbaar. Ik heb hem, maar heb nog niets anders ontdekt.
http://www.online-news-to(...)to-samsung-galaxy-s2quote:The new firmware update adds new features as well as fixes a few bugs on the smartphone. The update addresses the issues surrounding the locked screen hang bug. In terms of new features, the update increases the phone’s HSPA connection speed, changes the Camera Interface, and makes the phone boot faster. The update has also enhanced the phone’s security and boosts the phone’s performance.
Ik krijg ineens spontane reboots sinds 2.3.6.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef swollywood het volgende:
Update naar 2.3.6 maar ff gedaan, hopen dat ie nu niet meer spontaan crasht.
Bij mij hadden ze een fout oid gemaakt. Ik kreeg een 32gb kaart toegestuurd..quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een tijdelijke actie is of niet? Anders ga ik mijn bonnetje ook opsturen
Het is geldig tot 15februari:
http://www.samsung.com/nl(...)r10_g16GBSD_20111114
Ik al sinds 2.3.4, maar wordt steeds erger. Gisteren wel een stuk of acht keer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik krijg ineens spontane reboots sinds 2.3.6.
Mijn S2 doet het ook, en ik lees van meer fokkers dat die van hun het ook begint te doen.. lijkt me niet iets van het moederbord. Het verdwijnt vaak ook na een update, maar komt later weer terug.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:17 schreef automatic_ het volgende:
Bij mijn HTC kwamen de spontane reboots omdat er iets niet goed was met het moederbord. Dit was blijkbaar een veelvoorkomend probleem bij de Desire.
geen enkele telefoon is perfect helaas, maar zo is dat met veel apparatuur tegenwoordigquote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef magneetstrip het volgende:
Door die berichten over spontane reboots begin ik toch weer te twijfelen tussen de S2, Lg optimus 2x speed en HTC sensation (of XL of XE)...
Vergeet niet dat er ontzettend veel S2's verkocht zijn, dan krijg je al sneller berichten dat er iets mis mee is. Bovendien denk ik niet dat het hardwarematig is.quote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef magneetstrip het volgende:
Door die berichten over spontane reboots begin ik toch weer te twijfelen tussen de S2, Lg optimus 2x speed en HTC sensation (of XL of XE)...
Is idd software matig heb nu een keer een reboot gehad (was idd na een update) en pas een keer dat is is blijven hangen tijdens het afsluiten... Prima phone ditquote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef _Flea_ het volgende:
Het is ook niet hardwarematig. Heb nooit een reboot gehad en sinds de laatste updaten wel. Wordt vast wel opgelost.
Ik kijk naar m'n telefoon en zie hem dus spontaan rebooten.quote:Op maandag 5 december 2011 08:43 schreef netolk het volgende:
[..]
Is idd software matig heb nu een keer een reboot gehad (was idd na een update) en pas een keer dat is is blijven hangen tijdens het afsluiten... Prima phone dit
Ik heb dat reboot-probleem ook nog nooit gehad gelukkigquote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wanneer reboot hij dan bij jullie?
Heb nu een weekje 2.3.6 en loopt als een zonnetje
Vandaag bij mij ook de eerste onverwachte reboot (ik heb 2.3.5).quote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Co_OL het volgende:
2.3.5 had ook al last van rebootsen idd bij 2.3.6 nog niet opgelost.
Samsung kan beter geen update uitbrengen hiervoor maar direct ICS uitbrengen
Jep, 2.3.4 was beter dan de nieuwere versiesquote:Op maandag 5 december 2011 16:19 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog 2.3.4
Kan beter even wachten dus
Ga ik direct proberen, ik heb sinds 2.3.6 zo'n 4-8 reboots per dag, zwaar irritant.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef Veerboot het volgende:
Tip voor de mensen die last hebben van spontane reboots: apparaat helemaal uitschakelen (plus evt. de baterij even loshalen en weer terug stoppen) en vervolgens weer aanzetten. Afkloppen, maar ik heb sindsdien (eergisteren) geen reboots meer gehad, terwijl ik er daarvoor een paar per dag had.
Had ik dat maar niet gedaan, nu zijn m'n homescreens leeg en applicaties laadt hij niet in.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ga ik direct proberen, ik heb sinds 2.3.6 zo'n 4-8 reboots per dag, zwaar irritant.
Tja, wel raar, heb je er de originele samsung versie van android op draaien?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef Veerboot het volgende:
Sowieso is het toch helaas niet dé oplossing, want alsof de duvel ermee speelt (had ik maar beter afgeklopt): vanavond toch weer een spontane reboot gehad.
Ja. Heb niet geroot of iets dergelijks.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja, wel raar, heb je er de originele samsung versie van android op draaien?
Minder snel warm bedoel je? (aangezien de batterij langer mee gaat)quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:42 schreef winterapfel het volgende:
Hier een tevreden man:
ik had geen spontane reboots en heb ik die nog steeds niet. Wel wordt de S2, sinds de upgrade van 2.3.5 naar 2.3.6 een stuk snel warm en gaat de batterij bijna 2 keer zolang mee
uh, oeps, ja! Een stuk minder snel warm....!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Minder snel warm bedoel je? (aangezien de batterij langer mee gaat)
De batterij gaat zeker langer mee!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Minder snel warm bedoel je? (aangezien de batterij langer mee gaat)
staat iets verder naar boven in deze reeks.. (iemand was me net voor, zie ik net)quote:Op zondag 11 december 2011 01:44 schreef Aneurysma het volgende:
Na de laatste update staan er 2 icoontjes in de bovenbalk om aan te geven dat de telefoon in stille stand staat (terwijl ik dat icoontje sowieso al overbodig vond) waarvan 1 ook daadwerkelijk correspondeert met de stille stand en de ander daar permanent doelloos staat.
What do.
Haha ik ga toch geen hele reeks doorlezen om te kijken of iemand anders dat probleem al heeft, lutser.quote:Op zondag 11 december 2011 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Wat dacht je van de topics doorlezen? Dit is nl een bug.
Begin eerst eens met het huidige topic. Zelf zoeken is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ik ga toch geen hele reeks doorlezen om te kijken of iemand anders dat probleem al heeft, lutser.
Doel je dan op onderstaande?quote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef winterapfel het volgende:
[..]
staat iets verder naar boven in deze reeks.. (iemand was me net voor, zie ik net)
Want dat gaat over één icoontje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef netolk het volgende:
Vaag, upgrade gedaan maar heb still 2.3.5 alleen nu heb ik ook een geen geluid icoontje bij die icoontjes boven in...
quote:Op zondag 11 december 2011 01:44 schreef Aneurysma het volgende:
Na de laatste update staan er 2 icoontjes in de bovenbalk om aan te geven dat de telefoon in stille stand staat (terwijl ik dat icoontje sowieso al overbodig vond) waarvan 1 ook daadwerkelijk correspondeert met de stille stand en de ander daar permanent doelloos staat.
What do.
Drama firmware bedoel jequote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef Halcon het volgende:
Tegenwoordig heb ik een paar reboots per dag. Dat ding loopt constant vast. Wat een drama-telefoon zeg.
Nee tuurlijk niet.... je zou potverdorrie maar 4 pagina's door moeten lezen.... het lijkt wel een boek manquote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ik ga toch geen hele reeks doorlezen om te kijken of iemand anders dat probleem al heeft, lutser.
Jij snapt me. Zie de post in kwestie niet eens overigens.quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.... je zou potverdorrie maar 4 pagina's door moeten lezen.... het lijkt wel een boek man
Erg mooi idd! Maar persoonlijk vind ik 10 euro te veel geld.quote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef m-g-s het volgende:
edit: ik heb sbp shell 3d gekocht. woooow. wat een launcher(l)
erg mooi. alleen vind ik het jammer dat ik letterlijk 0% aan mijn app drwaer ka aanpassen. Zou meer als launcher pro willen, dat je apps kan verbergen enzo.
Ik opzich ook. maar wilde hem wel graag en had beetje gedronken dus hij was zo besteld haha.quote:Op maandag 12 december 2011 09:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Erg mooi idd! Maar persoonlijk vind ik 10 euro te veel geld.
Via Kies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Droplollie het volgende:
Zeg, ik heb nog steeds 2.3.3. op mijn Galaxy S2 staan.
Wanneer ik op controleren op update klik., moet ik mij inloggen. Ik kan me nog niet inloggen, dus registreer ik me, dit lukt telkens niet.
Hoe krijg ik in de goede vrede mijn telefoon geupdate naar de nieuwste android?
Ergens in de eerste maanden van volgend jaar denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef netolk het volgende:
Weet iemand al wanneer versie nummer 4 van android op deze phone mag gaan draaien?
Wat heb je aan de wifi als je ligt te ronken? Ik zet die altijd uit als ik ga slapen.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb het idee dat mijn batterij alleen maar sneller leeg is sinds ik die nieuwe firmware er op heb gegooid. :S
Vannacht ook weer, ga naar bed met batterij op 90%, word 7 uur later wakker en heb nog maar 55%.
Het enige wat ik aan heb staan is wifi, wekker en WhatsApp (synct constant), verder helemaal niks.
Wifi valt nog mee. Ik was met de stock rom soms maar 6 procent kwijt in 1 nacht. Mat wifi en whatsapp aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:01 schreef Co_OL het volgende:
Wifi is toch wel de meest etende aan de batterij
Is er eigenlijk ook een mogelijkheid om terug te gaan naar firmware 2.3.3? Had net ook een reboot tijdens het bellen erg vervelend en het word steeds vervelender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |