Bij mij hadden ze een fout oid gemaakt. Ik kreeg een 32gb kaart toegestuurd..quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een tijdelijke actie is of niet? Anders ga ik mijn bonnetje ook opsturen
Het is geldig tot 15februari:
http://www.samsung.com/nl(...)r10_g16GBSD_20111114
Ik al sinds 2.3.4, maar wordt steeds erger. Gisteren wel een stuk of acht keer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik krijg ineens spontane reboots sinds 2.3.6.
Mijn S2 doet het ook, en ik lees van meer fokkers dat die van hun het ook begint te doen.. lijkt me niet iets van het moederbord. Het verdwijnt vaak ook na een update, maar komt later weer terug.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:17 schreef automatic_ het volgende:
Bij mijn HTC kwamen de spontane reboots omdat er iets niet goed was met het moederbord. Dit was blijkbaar een veelvoorkomend probleem bij de Desire.
geen enkele telefoon is perfect helaas, maar zo is dat met veel apparatuur tegenwoordigquote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef magneetstrip het volgende:
Door die berichten over spontane reboots begin ik toch weer te twijfelen tussen de S2, Lg optimus 2x speed en HTC sensation (of XL of XE)...
Vergeet niet dat er ontzettend veel S2's verkocht zijn, dan krijg je al sneller berichten dat er iets mis mee is. Bovendien denk ik niet dat het hardwarematig is.quote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef magneetstrip het volgende:
Door die berichten over spontane reboots begin ik toch weer te twijfelen tussen de S2, Lg optimus 2x speed en HTC sensation (of XL of XE)...
Is idd software matig heb nu een keer een reboot gehad (was idd na een update) en pas een keer dat is is blijven hangen tijdens het afsluiten... Prima phone ditquote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef _Flea_ het volgende:
Het is ook niet hardwarematig. Heb nooit een reboot gehad en sinds de laatste updaten wel. Wordt vast wel opgelost.
Ik kijk naar m'n telefoon en zie hem dus spontaan rebooten.quote:Op maandag 5 december 2011 08:43 schreef netolk het volgende:
[..]
Is idd software matig heb nu een keer een reboot gehad (was idd na een update) en pas een keer dat is is blijven hangen tijdens het afsluiten... Prima phone dit
Ik heb dat reboot-probleem ook nog nooit gehad gelukkigquote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wanneer reboot hij dan bij jullie?
Heb nu een weekje 2.3.6 en loopt als een zonnetje
Vandaag bij mij ook de eerste onverwachte reboot (ik heb 2.3.5).quote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Co_OL het volgende:
2.3.5 had ook al last van rebootsen idd bij 2.3.6 nog niet opgelost.
Samsung kan beter geen update uitbrengen hiervoor maar direct ICS uitbrengen
Jep, 2.3.4 was beter dan de nieuwere versiesquote:Op maandag 5 december 2011 16:19 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog 2.3.4
Kan beter even wachten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |