Ga ik direct proberen, ik heb sinds 2.3.6 zo'n 4-8 reboots per dag, zwaar irritant.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef Veerboot het volgende:
Tip voor de mensen die last hebben van spontane reboots: apparaat helemaal uitschakelen (plus evt. de baterij even loshalen en weer terug stoppen) en vervolgens weer aanzetten. Afkloppen, maar ik heb sindsdien (eergisteren) geen reboots meer gehad, terwijl ik er daarvoor een paar per dag had.
Had ik dat maar niet gedaan, nu zijn m'n homescreens leeg en applicaties laadt hij niet in.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ga ik direct proberen, ik heb sinds 2.3.6 zo'n 4-8 reboots per dag, zwaar irritant.
Tja, wel raar, heb je er de originele samsung versie van android op draaien?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef Veerboot het volgende:
Sowieso is het toch helaas niet dé oplossing, want alsof de duvel ermee speelt (had ik maar beter afgeklopt): vanavond toch weer een spontane reboot gehad.
Ja. Heb niet geroot of iets dergelijks.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja, wel raar, heb je er de originele samsung versie van android op draaien?
Minder snel warm bedoel je? (aangezien de batterij langer mee gaat)quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:42 schreef winterapfel het volgende:
Hier een tevreden man:
ik had geen spontane reboots en heb ik die nog steeds niet. Wel wordt de S2, sinds de upgrade van 2.3.5 naar 2.3.6 een stuk snel warm en gaat de batterij bijna 2 keer zolang mee
uh, oeps, ja! Een stuk minder snel warm....!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Minder snel warm bedoel je? (aangezien de batterij langer mee gaat)
De batterij gaat zeker langer mee!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Minder snel warm bedoel je? (aangezien de batterij langer mee gaat)
staat iets verder naar boven in deze reeks.. (iemand was me net voor, zie ik net)quote:Op zondag 11 december 2011 01:44 schreef Aneurysma het volgende:
Na de laatste update staan er 2 icoontjes in de bovenbalk om aan te geven dat de telefoon in stille stand staat (terwijl ik dat icoontje sowieso al overbodig vond) waarvan 1 ook daadwerkelijk correspondeert met de stille stand en de ander daar permanent doelloos staat.
What do.
Haha ik ga toch geen hele reeks doorlezen om te kijken of iemand anders dat probleem al heeft, lutser.quote:Op zondag 11 december 2011 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Wat dacht je van de topics doorlezen? Dit is nl een bug.
Begin eerst eens met het huidige topic. Zelf zoeken is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ik ga toch geen hele reeks doorlezen om te kijken of iemand anders dat probleem al heeft, lutser.
Doel je dan op onderstaande?quote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef winterapfel het volgende:
[..]
staat iets verder naar boven in deze reeks.. (iemand was me net voor, zie ik net)
Want dat gaat over één icoontje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef netolk het volgende:
Vaag, upgrade gedaan maar heb still 2.3.5 alleen nu heb ik ook een geen geluid icoontje bij die icoontjes boven in...
quote:Op zondag 11 december 2011 01:44 schreef Aneurysma het volgende:
Na de laatste update staan er 2 icoontjes in de bovenbalk om aan te geven dat de telefoon in stille stand staat (terwijl ik dat icoontje sowieso al overbodig vond) waarvan 1 ook daadwerkelijk correspondeert met de stille stand en de ander daar permanent doelloos staat.
What do.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |