Ga ik direct proberen, ik heb sinds 2.3.6 zo'n 4-8 reboots per dag, zwaar irritant.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef Veerboot het volgende:
Tip voor de mensen die last hebben van spontane reboots: apparaat helemaal uitschakelen (plus evt. de baterij even loshalen en weer terug stoppen) en vervolgens weer aanzetten. Afkloppen, maar ik heb sindsdien (eergisteren) geen reboots meer gehad, terwijl ik er daarvoor een paar per dag had.
Had ik dat maar niet gedaan, nu zijn m'n homescreens leeg en applicaties laadt hij niet in.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ga ik direct proberen, ik heb sinds 2.3.6 zo'n 4-8 reboots per dag, zwaar irritant.
Tja, wel raar, heb je er de originele samsung versie van android op draaien?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef Veerboot het volgende:
Sowieso is het toch helaas niet dé oplossing, want alsof de duvel ermee speelt (had ik maar beter afgeklopt): vanavond toch weer een spontane reboot gehad.
Ja. Heb niet geroot of iets dergelijks.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja, wel raar, heb je er de originele samsung versie van android op draaien?
Minder snel warm bedoel je? (aangezien de batterij langer mee gaat)quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:42 schreef winterapfel het volgende:
Hier een tevreden man:
ik had geen spontane reboots en heb ik die nog steeds niet. Wel wordt de S2, sinds de upgrade van 2.3.5 naar 2.3.6 een stuk snel warm en gaat de batterij bijna 2 keer zolang mee
uh, oeps, ja! Een stuk minder snel warm....!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Minder snel warm bedoel je? (aangezien de batterij langer mee gaat)
De batterij gaat zeker langer mee!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Minder snel warm bedoel je? (aangezien de batterij langer mee gaat)
staat iets verder naar boven in deze reeks.. (iemand was me net voor, zie ik net)quote:Op zondag 11 december 2011 01:44 schreef Aneurysma het volgende:
Na de laatste update staan er 2 icoontjes in de bovenbalk om aan te geven dat de telefoon in stille stand staat (terwijl ik dat icoontje sowieso al overbodig vond) waarvan 1 ook daadwerkelijk correspondeert met de stille stand en de ander daar permanent doelloos staat.
What do.
Haha ik ga toch geen hele reeks doorlezen om te kijken of iemand anders dat probleem al heeft, lutser.quote:Op zondag 11 december 2011 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Wat dacht je van de topics doorlezen? Dit is nl een bug.
Begin eerst eens met het huidige topic. Zelf zoeken is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ik ga toch geen hele reeks doorlezen om te kijken of iemand anders dat probleem al heeft, lutser.
Doel je dan op onderstaande?quote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef winterapfel het volgende:
[..]
staat iets verder naar boven in deze reeks.. (iemand was me net voor, zie ik net)
Want dat gaat over één icoontje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef netolk het volgende:
Vaag, upgrade gedaan maar heb still 2.3.5 alleen nu heb ik ook een geen geluid icoontje bij die icoontjes boven in...
quote:Op zondag 11 december 2011 01:44 schreef Aneurysma het volgende:
Na de laatste update staan er 2 icoontjes in de bovenbalk om aan te geven dat de telefoon in stille stand staat (terwijl ik dat icoontje sowieso al overbodig vond) waarvan 1 ook daadwerkelijk correspondeert met de stille stand en de ander daar permanent doelloos staat.
What do.
Drama firmware bedoel jequote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef Halcon het volgende:
Tegenwoordig heb ik een paar reboots per dag. Dat ding loopt constant vast. Wat een drama-telefoon zeg.
Nee tuurlijk niet.... je zou potverdorrie maar 4 pagina's door moeten lezen.... het lijkt wel een boek manquote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ik ga toch geen hele reeks doorlezen om te kijken of iemand anders dat probleem al heeft, lutser.
Jij snapt me. Zie de post in kwestie niet eens overigens.quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.... je zou potverdorrie maar 4 pagina's door moeten lezen.... het lijkt wel een boek man
Erg mooi idd! Maar persoonlijk vind ik 10 euro te veel geld.quote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef m-g-s het volgende:
edit: ik heb sbp shell 3d gekocht. woooow. wat een launcher(l)
erg mooi. alleen vind ik het jammer dat ik letterlijk 0% aan mijn app drwaer ka aanpassen. Zou meer als launcher pro willen, dat je apps kan verbergen enzo.
Ik opzich ook. maar wilde hem wel graag en had beetje gedronken dus hij was zo besteld haha.quote:Op maandag 12 december 2011 09:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Erg mooi idd! Maar persoonlijk vind ik 10 euro te veel geld.
Via Kies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Droplollie het volgende:
Zeg, ik heb nog steeds 2.3.3. op mijn Galaxy S2 staan.
Wanneer ik op controleren op update klik., moet ik mij inloggen. Ik kan me nog niet inloggen, dus registreer ik me, dit lukt telkens niet.
Hoe krijg ik in de goede vrede mijn telefoon geupdate naar de nieuwste android?
Ergens in de eerste maanden van volgend jaar denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef netolk het volgende:
Weet iemand al wanneer versie nummer 4 van android op deze phone mag gaan draaien?
Wat heb je aan de wifi als je ligt te ronken? Ik zet die altijd uit als ik ga slapen.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb het idee dat mijn batterij alleen maar sneller leeg is sinds ik die nieuwe firmware er op heb gegooid. :S
Vannacht ook weer, ga naar bed met batterij op 90%, word 7 uur later wakker en heb nog maar 55%.
Het enige wat ik aan heb staan is wifi, wekker en WhatsApp (synct constant), verder helemaal niks.
Wifi valt nog mee. Ik was met de stock rom soms maar 6 procent kwijt in 1 nacht. Mat wifi en whatsapp aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:01 schreef Co_OL het volgende:
Wifi is toch wel de meest etende aan de batterij
Is er eigenlijk ook een mogelijkheid om terug te gaan naar firmware 2.3.3? Had net ook een reboot tijdens het bellen erg vervelend en het word steeds vervelender
Nee je kan ze ook verwijderen.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:48 schreef m-g-s het volgende:
Kan ik apps alleen freezen als ik mijn telefoon root?
Ja hoor, geen probleemquote:Eigenlijk wil ik niet rooten omdat ik mijn tel niet wil vercracken.maar wordt die hups en bol.com kut nutteloze apps die alleen maar batterij eten echt zat.
Kan ik dan mijn gedownloade launchers nog steeds gebruiken?
Ik merkte geen verschil in stabiliteit, want hij was al zeer stabiel.quote:Een telefoon wordt dan toch juist stabieler? of juist niet?
De telefoon werd wel zuiniger inderdaad en de batterij ging langer mee.quote:Hij kan toch ook sneller worden en ook zuiniger qua verbruik?
Nee natuurlijk nietquote:en worden de apps dan gratis?
Jij ook bedankt!quote:Thx alvast!;)
Die van jou ook al??quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Braddie het volgende:
Het ene moment schrijf je dat je de SII een waanzinnig toestel vind, en denk je.. hmm.. voordat er wat mee gebeurd misschien toch maar m`n oude iPhone ophalen, dan word er voor gezorgd dat je iPhone over1-2 weken word geleverd, en wat gebeurt er vanavond, BAM!, scherm van m`n SII aandiggelen...
Het was m`n bedoeling de SII niet mee te nemen naar kroegen en daar de iPhone voor te gebruiken(zo`n 3G kan ergens tegen) en vanavond nam ik de s2 mee.. en onder het fietsen laat ik hem vallen...
Ik heb een Neukia E52.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:55 schreef Braddie het volgende:
Nou de S2 is opgehaald, leentoestel is een HTC Snap....
Samsung Dive geactiveerd?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:30 schreef Droplollie het volgende:
Mobiel is gejat. Niet verzekerd.
Iemand enig idee wat handig is om te doen? Aangifte doen?
Heb je geen bon? Staat je imei ook op als het goed is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Droplollie het volgende:
Sim is geblokkeerd.
En aangifte doen kan niet, want ik heb geen IMEI-nummer.
Ben hem dus gewoon kwijt. Zonde.
Waarom? Een note is gewoon een enorme s2.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef MetBas het volgende:
Zo, S2 verkocht voor 350 Euro. Ik ga de Samsung Galaxy Note kopen.
Precies daarom. Verder mooier scherm, groter scherm, stylusfunctionaliteit, betere processor en gewoon S2 on steroids.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarom? Een note is gewoon een enorme s2.
Haha ik doe ook mee. Ik snap alleen die Repudo app niet zo goed. Trouwens, is het na het derde puzzelstukje zo dat je diréct de persoonlijke repudo gedropt krijgt? Hoe ga jij trouwens, op fiets?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:07 schreef Co_OL het volgende:
Morgen de Nexushunt bij mij in de stadik ga op jacht haha
Lopend de stad doorquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:11 schreef MetBas het volgende:
[..]
Haha ik doe ook mee. Ik snap alleen die Repudo app niet zo goed. Trouwens, is het na het derde puzzelstukje zo dat je diréct de persoonlijke repudo gedropt krijgt? Hoe ga jij trouwens, op fiets?
Was dat ook met een hunt? Tips?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Lopend de stad doorlijkt me dat ze in de binnenstad blijven en anders pak ik de auto
In Hoorn heb ik me S2 gewonnen dus misschien nu weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |