Drama firmware bedoel jequote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef Halcon het volgende:
Tegenwoordig heb ik een paar reboots per dag. Dat ding loopt constant vast. Wat een drama-telefoon zeg.
Nee tuurlijk niet.... je zou potverdorrie maar 4 pagina's door moeten lezen.... het lijkt wel een boek manquote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ik ga toch geen hele reeks doorlezen om te kijken of iemand anders dat probleem al heeft, lutser.
Jij snapt me. Zie de post in kwestie niet eens overigens.quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.... je zou potverdorrie maar 4 pagina's door moeten lezen.... het lijkt wel een boek man
Erg mooi idd! Maar persoonlijk vind ik 10 euro te veel geld.quote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef m-g-s het volgende:
edit: ik heb sbp shell 3d gekocht. woooow. wat een launcher(l)
erg mooi. alleen vind ik het jammer dat ik letterlijk 0% aan mijn app drwaer ka aanpassen. Zou meer als launcher pro willen, dat je apps kan verbergen enzo.
Ik opzich ook. maar wilde hem wel graag en had beetje gedronken dus hij was zo besteld haha.quote:Op maandag 12 december 2011 09:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Erg mooi idd! Maar persoonlijk vind ik 10 euro te veel geld.
Via Kies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Droplollie het volgende:
Zeg, ik heb nog steeds 2.3.3. op mijn Galaxy S2 staan.
Wanneer ik op controleren op update klik., moet ik mij inloggen. Ik kan me nog niet inloggen, dus registreer ik me, dit lukt telkens niet.
Hoe krijg ik in de goede vrede mijn telefoon geupdate naar de nieuwste android?
Ergens in de eerste maanden van volgend jaar denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef netolk het volgende:
Weet iemand al wanneer versie nummer 4 van android op deze phone mag gaan draaien?
Wat heb je aan de wifi als je ligt te ronken? Ik zet die altijd uit als ik ga slapen.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb het idee dat mijn batterij alleen maar sneller leeg is sinds ik die nieuwe firmware er op heb gegooid. :S
Vannacht ook weer, ga naar bed met batterij op 90%, word 7 uur later wakker en heb nog maar 55%.
Het enige wat ik aan heb staan is wifi, wekker en WhatsApp (synct constant), verder helemaal niks.
Wifi valt nog mee. Ik was met de stock rom soms maar 6 procent kwijt in 1 nacht. Mat wifi en whatsapp aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:01 schreef Co_OL het volgende:
Wifi is toch wel de meest etende aan de batterij
Is er eigenlijk ook een mogelijkheid om terug te gaan naar firmware 2.3.3? Had net ook een reboot tijdens het bellen erg vervelend en het word steeds vervelender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |