zo true.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zonder Champions League is er echt geen reet op tv op woensdag na half 9.
Ga je toch een film of docu kijken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
zo true.
Jan Smit in Ahoy maar ja
Ik zou liever Jan Smit als visite hebben dan Syfillis.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:22 schreef Specularium het volgende:
Jan Smit is nog erger dan een afbeelding van syfillis.
Tafelheren/tafeldames krijgen niks betaald. Doen dit vrijwillig.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat Jack de Vries €1500,- krijgt per bezoekje aan DWDD. Dat zal voor zo'n De Vries of Jan Mulder niet anders zijn. Mulder verdient dus plusminus 3000 per maand met het irriteren van mensen met voorspelbare en overgeacteerde mening-roeperij.
Lol, daar geloof ik geen fluit van. Zeker niet allemaal iig.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Tafelheren/tafeldames krijgen niks betaald. Doen dit vrijwillig.
Ja, Marc-Marie bijvoorbeeld zal wel betaald worden, gezien hij er wekelijks is. Zelfde geldt voor Jan Mulder en Jort Kelder.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Lol, daar geloof ik geen fluit van. Zeker niet allemaal iig.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Tem het volgende:
Ik heb het gemist...zijn er nog foto's van dat mooie meisje?
Leuke tafeldame...en inderdaad Peter R de Vries moet zijn moet dicht houden..ik dacht dat Van Gaal nog in Duitsland zat #DTZquote:
Dank je. Niet vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, Marc-Marie bijvoorbeeld zal wel betaald worden, gezien hij er wekelijks is. Zelfde geldt voor Jan Mulder en Jort Kelder.
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |