Ze zijn nog in onderhandeling. Het moet nog conreet worden.quote:
Je kunt ook zeggen dat van Dis zich verlaagd heeftquote:Op woensdag 16 november 2011 20:36 schreef Lienekien het volgende:
SBS. Weer een goede zender. Dat is een goeie grap.
DWDD morgen op uitzending gemistquote:
Waar haal jij vandaan dat Van Dis iets voor SBS gaat doen?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat van Dis zich verlaagd heeft
Was ook ironie.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat Van Dis iets voor SBS gaat doen?
En dat beweer jij dat van Dis naar SBS gaat?? ..laat me niet lachenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef tong80 het volgende:
Was ook ironie.
Heb je DWDD niet gezien ?
Mijn definitie van ironie is een beetje anders.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ook ironie.
Heb je DWDD niet gezien ?
Hoe anders ? Dacht je echt dat van Dis naar SBS zou gaan om te laten zien hoe je puisten uitknijptquote:Op donderdag 17 november 2011 08:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn definitie van ironie is een beetje anders.
Waarom dacht je dat ik zei 'wat lul je nou?'?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe anders ? Dacht je echt dat van Dis naar SBS zou gaan om te laten zien hoe je puisten uitknijpt
Dat je de ironie niet begreepquote:Op donderdag 17 november 2011 18:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik zei 'wat lul je nou?'?
Leg jij me dan eens uit wat er ironisch aan was.quote:
Dat jij er in traptequote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leg jij me dan eens uit wat er ironisch aan was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |